Η ομόφωνη πρότασή μας για τη μοριοδότηση των σχολικών μονάδων της Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Κορινθίας έγινε ύστερα από κοινή συνεδρίαση με το Σωματείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και υιοθετήθηκε από το ΠΥΣΔΕ Ν. Κορινθίας. (ΠΡΑΞΗ4/17-2-17). Αποτελεί δηλαδή ουσιαστικά κοινή πρόταση Α ΕΛΜΕ –ΠΥΣΔΕ Ν. Κορινθίας
Το Υπουργείο Παιδείας όμως δεν έλαβε υπόψη του τα παραπάνω.
Παραθέτουμε πίνακα με τις διαφοροποιήσεις μας σε σχέση με τη πρόταση του ΥΠΠΕΘ.
Ως Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Κορινθίας εμμένουμε στην αρχική πρότασή μας (εκτός από το ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ για τα οποία ,ενώ είχαμε προτείνει να παραμείνουν ως έχουν, είμαστε θετικοί στην αυξημένη κατά 1 μονάδα μοριοδότησή τους, αλλά να υιοθετηθεί και η πρότασή μας που αφορά και τα άλλα σχολεία).
Λαμβάνοντας υπόψη τις γραπτές ενυπόγραφες επισυναπτόμενες διαμαρτυρίες των σχολείων, τις προφορικές έντονες αντιδράσεις όλων των σχολικών μονάδων που θίγονται από τη μείωση των μορίων που προτείνει το ΥΠΠΕΘ, καθώς και τη δυσαρέσκεια, την αγανάκτηση και την απογοήτευση που αισθάνονται όλοι οι συνάδελφοι, παρατηρούμε τα εξής:
1. Δεν ελήφθησαν υπόψη του ΥΠΠΕΘ οι προτάσεις του ΠΥΣΔΕ Ν. Κορινθίας για αύξηση των μορίων σε περιοχές με ιδιαίτερες συνθήκες, όπως το Γυμνάσιο Σοφικού και Περαχώρας.
2. Σχετικά με τον ισχυρισμό του ΥΠΠΕΘ για τη χρήση εργαλείων λογισμικού με τα οποία αποτυπώθηκαν τα κριτήρια που αφορούν στον πληθυσμό της έδρας του σχολείου, την οργανικότητα της σχολικής μονάδας, την απόσταση των σχολείων από την έδρα του νομού και το υψόμετρο, διαπιστώσαμε ότι όλα αυτά έρχονται σε αντίθεση με τις ιδιαίτερες συνθήκες των σχολικών μονάδων του νομού μας και οδηγούν σε αντιφάσεις που αποτυπώνονται στην πρότασή του Υπουργείου για μοριοδότηση. Έτσι, μειώνονται σε δυσμενείς περιοχές τα μόρια, εξισώνονται μικρές πόλεις με πρωτεύουσες νομών και θεωρούνται “πρωτεύουσες” νομών χωριά τα οποία εντάχθηκαν σε ευρύτερους δήμους.
3. Πιστεύουμε ότι οι άστοχες αυτές προτάσεις έγιναν από ανθρώπους που ούτε τις περιοχές γνωρίζουν, ούτε τις συνθήκες που επικρατούν σε αυτές.
4. Ευελπιστούμε ότι, αν δεν υποκρύπτονται άλλα άγνωστα σε εμάς συμφέροντα και άδηλες σκέψεις για σταδιακή απαξίωση και κλείσιμο κάποιων σχολείων μας, οι εν λόγω προτάσεις θα αποσυρθούν και τα σχολεία θα ενισχυθούν με μόρια, ώστε να λειτουργούν απρόσκοπτα και να μην υποβαθμίζεται η παρεχόμενη εκπαίδευση των μαθητών.
5. Προειδοποιούμε ότι δε θα γίνει αποδεκτή από τους συναδέλφους μας η άδικη μείωση των μορίων των σχολικών μονάδων που υπηρετούν, καθώς, μετά την οικονομική απαξίωσή τους, είναι η μόνη επιβράβευση, ηθική ανταμοιβή και αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρουν κάτω από αντίξοες συνθήκες.
6. Επιθυμούμε η αναμοριοδότηση να είναι ισότιμη, δίκαια και αντικειμενική για όλες τις περιοχές, χωρίς δυσμενείς όρους και προφανείς προκαταλήψεις.
Σας επισυνάπτουμε τις γραπτές ενυπόγραφες διαμαρτυρίες των σχολείων και παρακαλούμε για τις δικές σας ενέργειες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη