Thumbnail
Καταγγελία από την ΟΙΕΛΕ

Σήμερα ήταν προγραμματισμένη, μετά την αναβολή του Νοεμβρίου, η εκδίκαση της αγωγής που είχε καταθέσει η ΠΟΕΔΗΝ εναντίον του Προέδρου της ΟΙΕΛΕ και των μελών του ΔΣ της Ομοσπονδίας (ζητά 200.000 ευρώ!), με προφανή στόχο να σταματήσει η προσπάθειά μας να καθαρίσει το τεράστιο σκάνδαλο με την έκδοση παράνομων τίτλων σπουδών από τα 18 ιδιωτικά ΤΕΕ και το διορισμό των κατόχων τους στο δημόσιο. Επαναλαμβάνουμε πως σήμερα μεγάλος αριθμός των «πτυχιούχων» υπηρετούν στο δημόσιο (1000 περίπου από αυτούς σε δημόσια νοσοκομεία!), πάρα πολλοί μετατάσσονται χρησιμοποιώντας τον παράνομο τίτλο ως «προσόν», ενώ εκατοντάδες ακόμη διεκδικούν διορισμό στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ.

Στα δικαστήρια της Ευελπίδων παραβρέθηκε μόνο η πλευρά της ΟΙΕΛΕ και η νομική μας εκπρόσωπος Κάτια Λαϊνά. Εκπρόσωποι της ΠΟΕΔΗΝ και οι νομικοί τους παραστάτες δεν εμφανίστηκαν, με αποτέλεσμα η δίκη να ματαιωθεί. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι το θέμα έχει κλείσει, καθώς οποιαδήποτε στιγμή μπορούν οι ενάγοντες να ενεργοποιήσουν την αγωγή, θέτοντας έτσι την Ομοσπονδία υπόδικη επ’ αόριστον για ευνόητους λόγους.

ΣΙΓΗ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ…

Χθες και εν όψει της σημερινής εκδίκασης, η ΟΙΕΛΕ απέστειλε επείγουσα επιστολή προς τον Υφυπουργό Παιδείας κ. Μπαξεβανάκη για να μας δοθεί μια σαφής απάντηση από το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με το αν και πότε θα διενεργηθούν οι επαναληπτικές εξετάσεις των κατόχων των παράνομων τίτλων σπουδών. Στόχος της ΟΙΕΛΕ ήταν να χρησιμοποιήσει ως κρίσιμο αποδεικτικό στοιχείο την απάντηση του Υπουργείου στο δικαστήριο. Απευθυνθήκαμε στον Υφυπουργό, καθώς στις 29 Νοεμβρίου είχε αποστείλει προς εμάς επιστολή, η οποία ανέφερε με σαφήνεια τα παρακάτω:

«1. Σχετικά με τις εξετάσεις των ιδιωτικών ΤΕΕ που έκλεισαν. Από το 2007, το άρθρο 24 του ν. 3577/2007 παρέμεινε ανεφάρμοστο και ουδείς από τις ηγεσίες του Υπουργείου Παιδείας μέχρι το 2015 ασχολήθηκε με την οριστική επίλυση του ζητήματος των μη σύννομα χορηγηθέντων πτυχίων από τα συγκεκριμένα ιδιωτικά ΤΕΕ.

Εξ αρχής δείξαμε το μέγιστο ενδιαφέρον για να επιλυθεί σύννομα και οριστικά το ζήτημα. Η πάροδος μεγάλου χρονικού διαστήματος από την αρχική ρύθμιση κατέστησε επιβεβλημένη τη νομοθετική μας παρέμβαση (ήδη με το άρθρο 34, παρ. 5 του ν. 4415/2016 και το άρθρο 72 του ν. 4485/2017) προκειμένου να διασφαλιστεί η εγκυρότητα των εξετάσεων. Σημαντική νομοθετική βελτίωση στην προσπάθειά μας αποτελεί η πρόβλεψη ότι σε περίπτωση μη επιτυχούς ή μη συμμετοχής οι τίτλοι καθίστανται εξ υπαρχής ανίσχυροι. Το ΥΠΠΕΘ προχωρά, όπως έχει ήδη ανακοινώσει, στην προετοιμασία αυτών των εξετάσεων και στην έκδοση της σχετικής υπουργικής απόφασης και των παραρτημάτων της, η οποία θα περιγράφει τις διαδικασίες υλοποίησής τους, ώστε να πραγματοποιηθούν αυτές με άρτιο τρόπο. Οι εξετάσεις θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες σε πείσμα όσων, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας, διαδίδουν το αντίθετο.»

ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ; Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ, Η Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ;

Ωστόσο, η γραμματεία του υφυπουργού μας ενημέρωσε πως ο κ. Μπαξεβανάκης δεν είναι πλέον αρμόδιος για την επανεξέταση των κατόχων των παράνομων τίτλων και ότι το ζήτημα ανήκει στην αποκλειστική αρμοδιότητα του Υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου. Αποστείλαμε επιστολή προς τον κ. Υπουργό ζητώντας την απάντησή του μέχρι χθες βράδυ. Παρά το γεγονός ότι μιλήσαμε χθες το μεσημέρι με εκπρόσωπο του Γραφείου του Υπουργού τονίζοντας τη σημασία του ζητήματος, δεν υπήρξε καμία απάντηση…

Η ΟΙΕΛΕ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Παρά τις αντιξοότητες, η Ομοσπονδία μας συνεχίζει έναν δύσκολο, διμέτωπο (όπως φαίνεται…) αγώνα για να διαλευκανθεί πλήρως το σκάνδαλο με την έκδοση πλαστών τίτλων σπουδών. Απέναντί μας ο σκληρός πυρήνας των επιχειρηματιών της εκπαίδευσης που έχουν ως κύριο στόχο τη μετατροπή της Παιδείας σε μηχανισμό εκτύπωσης πτυχίων επί πληρωμή χωρίς καμία εποπτεία. Επίσης, πολιτικά στελέχη διαφόρων κομματικών χώρων που συνεχίζουν να καλύπτουν μια δυσώδη πραγματικότητα στο χώρο της Παιδείας. Άλλοι διότι εξέθρεψαν τη μεταπολιτευτική διαφθορά και οφείλουν να στηρίξουν τα δικά τους παιδιά και άλλοι επειδή, όπως φαίνεται, δεν τολμούν να βάλουν το μαχαίρι στο κόκκαλο.

Η ΟΙΕΛΕ ξεσκέπασε το σκάνδαλο το 2005 και δεν θα παραιτηθεί. Το οφείλει σε όλους τους συναδέλφους σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια που τίμια δίνουν τη μάχη για να τηρηθεί η νομιμότητα στους χώρους εργασίας τους. Πάνω απ’ όλα όμως το οφείλει στα εκατομμύρια των μαθητών που θα πρέπει, ανεξάρτητα από την κοινωνική και οικονομική τους προέλευση, να έχουν πρόσβαση στο Πανεπιστήμιο και στην αγορά εργασίας με βάση την αξία τους και όχι το πορτοφόλι των γονιών τους.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoliki_taxi
Μπαίνουν στα σχολεία ο Λυκούργος, η Θαλασσιά και ο Μπάμπης!

Ένα διαδραστικό πρόγραμμα, που θα συνδυαστεί με μια καμπάνια 12 μικρών ιστοριών του σκιτσογράφου Πάνου Ζάχαρη, με τις μασκότ Λουκούργο,...

Μπαίνουν στα σχολεία ο Λυκούργος, η Θαλασσιά και ο Μπάμπης!
υπου
Απαράδεκτη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της ανέγερσης του 8ου και 14ου Νηπιαγωγείων Ζωγράφου
Τα νηπιαγωγεία μέχρι σήμερα στεγάζονται σε δύο μισθωμένες αίθουσες, σε ισόγειο παλιάς πολυκατοικίας και σε προκάτ στην αυλή του 12ου Δημοτικού...
Απαράδεκτη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση της ανέγερσης του 8ου και 14ου Νηπιαγωγείων Ζωγράφου
viasmos
Δεν είναι μόνο η βία, είναι και η επικοινωνιακή αναπαραγωγή της
Tα μικρά παιδιά και οι νέοι γνωρίζουν πριν από καθετί τη διάχυτη βία. Την προσλαμβάνουν ως αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινής ζωής και της...
Δεν είναι μόνο η βία, είναι και η επικοινωνιακή αναπαραγωγή της