Thumbnail
ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών

Η κυβέρνηση παίζει με τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και υποβαθμίζει το ρόλο των εκπαιδευτικών!

Με αλλεπάλληλες υπουργικές αποφάσεις το Υπουργείο Παιδείας δημοσίευσε τις νέες αναθέσεις σε Γυμνάσια και Λύκεια. Η κυβέρνηση παρόλες τις φανφάρες για έργο στην εκπαίδευση, συνεχίζει στην αντιλαϊκη ρότα που χάραξαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, τα αποτελέσματα της πολιτικής της είναι "εδώ", μέσα στη σχολική τάξη!

Οι νέες αναθέσεις εναρμονίζονται με τις νέες ενοποιημένες ειδικότητες που δημιουργήθηκαν πριν από λίγο καιρό με το νόμο για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής. Με το νόμο αυτό οι συνολικά 167 ειδικότητες που υπήρχαν έγιναν 40, γενικεύοντας στο έπακρο τη δεύτερη και τρίτη ανάθεση φέρνοντας σε δυσμενή θέση ολόκληρους κλάδους.

Και η πρώτη και η δεύτερη Υ.Α. δημοσιεύθηκαν με κριτήριο όχι την επιστημονική και παιδαγωγική πρακτική αλλά για να καλύψει η κυβέρνηση τα χιλιάδες κενά που υπάρχουν και μειώσει περεταίρω την ανάγκη πρόσληψης νέων αναπληρωτών και μόνιμων διορισμών από τη νέα σχολική χρονιά.

Έτσι καλούνται εκπαιδευτικοί να διδάξουν μαθήματα ακόμα και άσχετα με το επιστημονικό τους αντικείμενο ενώ δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που στοχοποιήθηκαν ειδικότητες, αφού έμειναν χωρίς κανένα μάθημα Α’ ανάθεσης.

Οι αντιδράσεις των συναδέλφων και η κατακραυγή για τις παράλογες αναθέσεις οδήγησαν το Υπουργείο να αναιρέσει κάποιες αδικίες, δεν αλλάζει όμως σε τίποτα την ουσία και τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης.

Η «μπακαλίστικη» λογική του Υπουργείου όπου «κόβει και ράβει» αναθέσεις έρχεται να υπηρετήσει τις δραστικές περικοπές μαθημάτων και ειδικοτήτων στο «Νέο Λύκειο» που ετοιμάζουν αλλά και να κρύψει κάτω από το χαλί τη πραγματικότητα των κενών στα σχολεία λόγω της χρόνιας αδιοριστίας που και αυτή κυβέρνηση υλοποιεί.

Κανείς συνάδελφος δεν πρέπει να ξεχάσει ότι τα τελευταία χρόνια η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ μείωσε ώρες διδασκαλίας, κατάργησε μαθήματα, κατάργησε τα μειωμένα ωράρια για τους υπεύθυνους των εργαστηρίων, αύξησε τους μαθητές στην τάξη, εξαφάνισε δεκάδες ολιγομελή τμήματα στα ΕΠΑΛ.

Η λογική της μετατροπής του εκπαιδευτικού από επιστήμονα σε εκπαιδευτικού που κάνει τα πάντα μέσα στο σχολείο και ότι μάθημα περισσέψει, υποβαθμίζοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, πρέπει να βρει την αντίθεση όλων των σωματείων. Να εναντιωθούμε στο «φθηνό» σχολείο με μαθητές χωρίς μόρφωση και δικαιώματα.

Εδώ και τώρα Διεκδικούμε:

  • Μείωση των μαθητών στην τάξη σε 20 στα τμήματα γενικής παιδείας και 10 στα εργαστήρια και τις κατευθύνσεις,
  • Επαναφορά του προηγούμενου ωραρίου.
  • Κατάργηση της Γ’ ανάθεσης.
  • Κανένας εκπαιδευτικός σε πάνω από 2 σχολεία.
  • Όχι  στις συμπτύξεις και το κλείσιμο ολιγομελών τμημάτων στα ΕΠΑΛ
  • Επαναφορά του ωραρίου των υπεύθυνων των σχολικών εργαστηρίων

 

Μάης 2018

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

krio_1.jpg
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
Τσουχτερό κρύο θα επικρατήσει σήμερα Κυριακή, με την ψυχρή εισβολή να επηρεάζει ήδη τον καιρό της χώρας μας, καθώς η πτώση της θερμοκρασίας είναι...
Καιρός: Χειμωνιάτικη εισβολή και «βουτιά» του υδράργυρου κατά δέκα βαθμούς
sxoleio
Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς

Ο Κωνσταντίνος Καρτάλης, καθηγητής Φυσικής Περιβάλλοντος και Κλίματος στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, αναλύει...

Πώς ένα σχολείο μπορεί να αλλάξει το μικροκλίμα μιας γειτονιάς
sxoleio
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία
Είναι απορίας άξιον πώς το Υπουργείο Παιδείας θέλει να μειώσει τους αναπληρωτές ώστε να καλύπτουν μόνο έκτακτες ανάγκες και να μην αλλάζει αυτή τη...
Οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ04 στα Τμήματα Ένταξης: Μια κατάφωρη αδικία