Όπως φαίνεται από τις επιστολές των Διευθυντών και Προϊσταμένων των Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του νησιού που μας έχουν κοινοποιηθεί μέχρι τώρα, η κατάσταση σε ότι αφορά τις λειτουργικές και επισκευαστικές ανάγκες των σχολείων αυτών, είναι σοβαρή έως τραγική.
Ειδικότερα :
Για το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας
Τα κτιριακά προβλήματα του σχολείου που συσσωρεύονται, είναι τεράστια και τα λειτουργικά έξοδα αυξάνονται αντί να μειώνονται. Τις περισσότερες φορές αναγκάζονται να καλύψουν από τα χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα, δαπάνες για μικροεπισκευές και βελτιώσεις του κτηρίου, ή να επισκευάσουν οι ίδιοι κάποιες ζημιές εις βάρος του προσωπικού τους ελεύθερου χρόνου, λόγω έλλειψης χρημάτων. Οι συνάδελφοι αναγκάζονται εκ των πραγμάτων να ζητούν από τους γονείς πράγματα που έπρεπε να παρέχει το σχολείο δωρεάν, ενώ ο Διευθυντής δέχεται τις, μεμονωμένες για την ώρα, οχλήσεις κάποιων επαγγελματιών για την αποπληρωμή τιμολογίων που δεν μπορούν να εξοφληθούν λόγω έλλειψης χρημάτων. Όπως αναφέρει ο Διευθυντής του σχολείου, θα αναγκαστεί να υποβάλει την παραίτησή του από τη θέση του οικονομικού υπεύθυνου της Σχολικής Κοινότητας του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας, αν δεν αντιμετωπιστεί άμεσα αυτή η τραγική κατάσταση.
Το κτήριο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας στο οποίο δίδαξε και διετέλεσε Διευθυντής ο μεγάλος παιδαγωγός Δημήτρης Γληνός, έχει αφεθεί στην τύχη του. Το κτήριο έχει πολλά και σημαντικά προβλήματα τα οποία πρέπει να αντιμετωπιστούν με σοβαρότητα ώστε να μην είναι ακατάλληλο και επικίνδυνο για τους μαθητές. Τα προβλήματα που έχουν εντοπιστεί και χρήζουν επισκευής, αφορούν :
- Τη σκεπή (παλιά και σπασμένα κεραμίδια)
- Τα λούκια της σκεπής (συνήθως βουλωμένα με αποτέλεσμα να λιμνάζει το νερό στη στέγη και να προκαλείται υγρασία στο εσωτερικό του κτηρίου)
- Εσωτερικό και εξωτερικό βάψιμο σχολείου.
- Επισκευή και μόνωση κουφωμάτων και παραθύρων τόσο του κυρίως κτηρίου, όσο και κάποιων κουφωμάτων του λυόμενου κτηρίου.
- Επισκευή ξύλινων πατωμάτων.
- Επισκευή επιχρισμάτων στην κεντρική είσοδο του σχολείου.
- Ενεργειακή αναβάθμιση του κτηρίου.
Για το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο και Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
Όπως αναφέρεται από τις Προϊσταμένες των σχολείων, παρά τις αλλεπάλληλες γραπτές και προφορικές αναφορές που έχουν γίνει προς το Δήμο και τη Σχολική Επιτροπή αναφορικά με τα μεγάλα προβλήματα επισκευής που αντιμετωπίζει το Ειδικό Σχολείο (Δημοτικό & Νηπιαγωγείο) Καλλιθέας Λήμνου, δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία από τις παρακάτω, στη διάρκεια της τρέχουσας σχολικής χρονιάς.
Επισημαίνεται επίσης, ότι η σχολική επιτροπή έχει παρακρατήσει ποσό ύψους 5.500 ευρώ από δωρεές προς το σχολείο, με σκοπό να διατεθούν στην επισκευή του σχολικού κτηρίου, καθώς και η αναγκαιότητα άμεσης επισκευής του σχολικού κτηρίου, ώστε να καταστεί ασφαλές για τους ευάλωτους μαθητές που φοιτούν σε αυτό.
Οι επισκευές που χρειάζονται είναι :
Κυρίως Κτήριο
- Επισκευή διαζώματος πρόσοψης κτιρίου(αντικατάσταση στα μολύβια…) Όταν βρέχει τρέχουν νερά της εσωτερικούς χώρους του σχολείου. Είναι χρόνιο το πρόβλημα και όσες επισκευές και να έχουμε κάνει έως τώρα δε βοηθούν!
- Αντικατάσταση παλαιού ξύλινου πατώματος στο γραφείο των δασκάλων. (έχει σαπίσει και από κάποια σημεία μπαίνουν ποντίκια!).
- Ελαιοχρωματισμός εσωτερικών χώρων( Σε πολλά σημεία παρατηρήθηκε υγρασία και ξεφλουδίζονται οι τοίχοι).
- Επισκευή παραθύρων και εσωτερικών θυρών των αιθουσών.
Αίθουσα Δούκας Παλαιολόγος(Αίθουσα ψυχοκινητικής)
- Αντικατάσταση της σκεπής και του ταβανιού (χρόνιο πρόβλημα).
- Λοιπές απαραίτητες εργασίες επισκευής της αίθουσας.
Αύλειος Χώρος
- Επισκευή στο κιόσκι της αυλής, το οποίο έχει γύρει και έχει χάσει τη σταθερότητά του, από το σεισμό του 2014.
Για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Μύρινας
Μετά από επανειλημμένα αιτήματά μας, επανερχόμαστε στο αίτημά μας σχετικά με τις ανάγκες του 2ου Δημοτικού Σχολείου Μύρινας στο οποίο φοιτούν τη φετινή χρονιά περίπου 206 παιδιά.
Γνωρίζουμε ότι έχετε παραλάβει το κτίριο οπότε θα μπορούσατε να ενεργοποιήσετε και να υλοποιήσετε τη δική σας απόφαση για διαμόρφωση της εξωτερικής αυλής με προμήθεια και τοποθέτηση ορθοστατών και διχτυού βόλεϊ για τα οποία υπάρχει μελέτη από την τεχνική σας υπηρεσία.
Επιπρόσθετα, καθίσταται άμεσα η ανάγκη για:
α) διαγράμμιση γηπέδων (μπάσκετ-βόλεϊ) με διαφοροποίηση των χρωμάτων στον χώρο αθλοπαιδιών σύμφωνα με τις προδιαγραφές γηπέδων
β) Την επιδιόρθωση /επισκευή του ασανσέρ που δεν έχει λειτουργήσει ποτέ λόγω των νερών που πλημμύρισαν το υπόγειο.
γ)Επιδιόρθωση των εσωτερικών θυρών .
δ) Επιδιόρθωση υδραυλικών εγκαταστάσεων .
ε) Καθαρισμό των υδρορροών
στ)Στεγανοποίηση μικρής επιφάνειας λόγω υγρασίας .
ζ)Καθαρισμός της αποχέτευσης .
η)Σύνδεση με κεντρικό δίκτυο αποχέτευσης .
θ)Απολύμανση και απεντόμωση πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς .
ι)Συντήρηση κλιματιστικών .
Για τις λειτουργικές δαπάνες των Νηπιαγωγείων
Επαναλαμβάνουμε το αίτημά μας για να καλυφθούν πλήρως οι λειτουργικές ανάγκες των Νηπιαγωγείων του νησιού μας σε ότι αφορά τη γραφική ύλη και τα υλικά κατασκευών που χρειάζονται τα προνήπια και τα νήπια για όλη τη σχολική χρονιά, προκειμένου να μην βάζουν οι γονείς από την τσέπη τους ούτε ένα ευρώ για το σκοπό αυτό.
- Ζητούμε να μας απαντήσετε :
- Αν τα υπάρχοντα κονδύλια στο Δήμο και στη Σχολική Επιτροπή επαρκούν για την άμεση ικανοποίηση όλων των προαναφερόμενων λειτουργικών και επισκευαστικών αναγκών των σχολείων, μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου 2018 που θα ξεκινήσει η νέα σχολική χρονιά.
- Σε περίπτωση που δεν επαρκούν ποιες ενέργειες θα κάνετε προς το Υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση για την αύξηση των κονδυλίων που απαιτούνται για την ικανοποίηση αυτών των αναγκών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη