Thumbnail
Διακήρυξη και ψηφοδέλτια Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ

Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Την διετία που πέρασε συνεχίσαμε ως συνδικαλιστικό κίνημα στο δρόμο των κατακτήσεων. Καλούμαστε να συνεχίσουμε τους αγώνες μας για να γίνουν πράξη τα αιτήματα του κλάδου. Η Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών, μακριά από την κινδυνολογία και την καταστροφολογία των άλλων παρατάξεων, συνεχίζουμε, με τις τεκμηριωμένες θέσεις και προτάσεις μας, να αγωνιζόμαστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά για τα συμφέροντα του κλάδου.

ΤΙ ΕΠΙΤΕΥΧΘΗΚΕ

Α) σε τοπικό επίπεδο:

Στα υπηρεσιακά συμβούλια οι αιρετοί/ές της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών/ΣΥΝΕΚ με τις παρεμβάσεις τους έφεραν αλλαγές στην κατεύθυνση της διαφάνειας και της ουσιαστικής εκπροσώπησης των συναδέλφων/ισσών. Ενδεικτικά:

  • Στο ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας τα τελευταία 3 χρόνια καταγράφηκε ο εξαιρετικά μικρός (μονοψήφιος) αριθμός ενστάσεων και ταυτόχρονα το μεγαλύτερο ποσοστό ικανοποίησης των δίκαιων αιτημάτων των συναδέλφων/ισσών.
  • Καταγράφηκε εμφανέστατη μείωση του αριθμού των συναδέλφων/ισσών που μετακινούνται σε πολλά σχολεία. Σχεδόν το 97% των εκπαιδευτικών καλύπτει το ωράριό του σε μέχρι 2 σχολικές μονάδες.
  • Σημειώθηκε ο μικρότερος αριθμός εκπαιδευτικών με μηδενικό ωράριο
  • Διαφανείς τοποθετήσεις, με μόρια, δημοσιοποίηση του πίνακα σειράς εκπαιδευτικών,  των κενών κλπ, μακριά από τις «εξυπηρετήσεις ημετέρων» των προηγούμενων εποχών
  • Εξασφαλίσαμε τη διαφάνεια και τη νομιμότητα σε όλες τις διαδικασίες των ΠΥΣΔΕ, ΑΠΥΣΔΕ, ΚΥΣΔΕ και με την έγκαιρη δημοσιοποίηση των στοιχείων, φροντίσαμε για την ενημέρωση των συναδέλφων/ισσών.
  • Σεβασμός στις αποφάσεις των συλλόγων διδασκόντων για την επιλογή διευθυντών/τριών (οι αιρετοί μας ψήφισαν σύμφωνα με τη διατύπωση γνώμης των συλλόγων).
  • Οι πρώτες τοποθετήσεις στα λειτουργικά κενά έγιναν στα τέλη Ιούλη και όλες οι διορθωτικές μεταβολές στις αρχές Σεπτέμβρη, μετά τις συνεδριάσεις των συλλόγων διδασκόντων/ουσών.
  • Οι αιρετοί/ές μας είναι σε συνεχή επικοινωνία και συνεργασία με τις ΕΛΜΕ και την ΟΛΜΕ. Καθιέρωσαν τη συμμετοχή των αιρετών σε κάθε συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΛΜΕ Καρδίτσας.
  • Με τις συνεχείς παρεμβάσεις μας τα κενά για πρόσληψη αναπληρωτών/τριών δίνονται μαζικά στην Α’ φάση. Τα 2 τελευταία χρόνια σημειώθηκε εξαιρετικά μεγάλος αριθμός προσλήψεων στην Α’ φάση.
  • Οι διαθέσεις των εκπαιδευτικών στην Α/θμια γίνονται κατόπιν δημοσιοποίησης του αριθμού των διδακτικών ωρών σε συγκεκριμένη σχολική μονάδα. Οι συνάδελφοι της Β/θμιας δύνανται να αιτηθούν για συμπλήρωση ωραρίου σε συγκεκριμένο σχολείο.
  • Στο ΑΠΥΣΔΕ Θεσσαλίας ζητήσαμε (και έγινε ομόφωνα δεκτό) τον καθορισμό βασικών κριτηρίων για τις αποσπάσεις σε υπηρεσίες και φορείς του ΥΠΠΕΘ, όπως προβλήματα υγείας, κοινωνικά κριτήρια, εναλλαγή κλπ
  • Σύμφωνα με τη θέση μας για συμμετοχή 3ου αιρετού στα ΥΣ, η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Θεσσαλίας όρισε στα διευρυμένα ΠΥΣΔΕ εκπαιδευτικούς από την τρίτη παράταξη. Δυστυχώς, οι κραυγές και η ρητορική της τρίτης παράταξης (Εκπαιδευτική Δράση/Παρεμβάσεις) περιορίστηκαν στην «επανάσταση της παύλας» ή, ακόμη χειρότερα, στην πλήρη αποχώρηση από το συμβούλιο (παρότι αρχικά με μεγάλη χαρά αποδέχτηκαν τη συμμετοχή τους).
  • Με τις αδιάκοπες κινηματικές και θεσμικές παρεμβάσεις των αιρετών μας, της τοπικής ΕΛΜΕ, του συλλόγου διδασκόντων/ουσών και των μαθητών/τριών, απετράπη η επιχειρούμενη μεταστέγαση του Εσπερινού Γυμνασίου – ΛΤ Καρδίτσας.
  • Ίδρυση Λυκειακών Τάξεων στο ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Σοφάδων. Πλέον λειτουργεί ως ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων.

Β) σε πανελλαδικό επίπεδο:

Με τις ανυποχώρητες διεκδικήσεις μας στον χώρο του συνδικαλιστικού κινήματος και τις συνεχείς πιέσεις και τους αγώνες  μας, επιτεύχθηκε:

  • Η επιστροφή των 2500 εκπαιδευτικών της ΤΕΕ, που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα με την οριστική κατάργηση του θεσμού της διαθεσιμότητας και της αυτοδίκαιης αργίας (ν.4325/15). Η διαθεσιμότητα υπήρξε μια ευθεία αμφισβήτηση της συνταγματικά κατοχυρωμένης μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων και πρώτο βήμα στην επιχειρούμενη ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης.   
  • Η κατάργηση με τον ν.4547/2018 του θεσμικού πλαισίου (ΠΔ 152/13) της ατομικής και τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Υπενθυμίζουμε ότι από το 2015 (ν.4354/15), έχει καταργηθεί ο ν.4024/11 και έχει αποδεσμευτεί ο μισθός και ο βαθμός από την αξιολόγηση και η εξέλιξη σε ΜΚ και βαθμούς είναι ακώλυτη. Καταργείται επίσης το θεσμικό πλαίσιο που είχε συνδέσει την «αυτοαξιολόγηση» των σχολικών μονάδων με την κατηγοριοποίησή τους (διατάξεις στους ν.2896/02, ν.3848/10, ν.4142/12).
  • Η κατάργηση της πολιτικής επιστράτευσης των απεργών (ν.4325/15).
  • Η κατάργηση του Πειθαρχικού δικαίου που δεν αναγνώριζε το τεκμήριο αθωότητας στους Δημοσίους Υπαλλήλους και μας θεωρούσε όλους εν δυνάμει επίορκους!
  • Καταργήθηκε το ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε όλη την επικράτεια (ν.4351/15).
  • Δόθηκε η δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς που παραιτούνται για συνταξιοδότηση κάθε Απρίλιο να παραμένουν μέχρι τέλους του σχολικού αντί του διδακτικού έτους (παραμονή επιπλέον 2 μήνες). (ν.4386/16).
  • Εξομοιώθηκαν με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς οι εκπαιδευτικοί, που είναι γονείς παιδιού με αναπηρία άνω του 67% (ν.4403/16).
  • Με τις αλλαγές στα ΕΠΑΛ υλοποιούνται οι προτάσεις του εκπαιδευτικού κινήματος: ενιαία Α΄ τάξη, τομέας στη Β΄, ειδικότητα στη Γ΄, μεταλυκειακό έτος μαθητείας με πλήρη εργασιακά δικαιώματα στους αποφοίτους, πρόσβαση αποφοίτων σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ (ν. 4386/16). Με την νέα αρχή στα ΕΠΑΛ με την παρουσία ψυχολόγων και ενίσχυση της διδασκαλίας με 2 φιλολόγους και μαθηματικούς στην τάξη.
  • Καταργήθηκε ο νόμος που νομιμοποίησε την πράξη νομοθετικού περιεχομένου που ποινικοποιούσε τις κινητοποιήσεις των μαθητών (ν.4386/16).
  • Ξεπάγωμα μισθολογικών κλιμακίων από 1/1/2017, με καταβολή αυξήσεων στην πλειοψηφία των εκπαιδευτικών μέχρι και 107€.
  • Αποκατάσταση και των τελευταίων συναδέλφων που είχαν υποχρεωθεί, για να αποφύγουν τη  διαθεσιμότητα, να μεταταχθούν σε άλλες υπηρεσίες. Τώρα μπορούν να επιστρέψουν  και πάλι στην εκπαίδευση.
  • Νομοθέτηση 2χρονης υποχρεωτικής προσχολικής εκπαίδευσης με χρηματοδότηση 15 εκ. € στους Δήμους για την υλοποίησή της.
  • Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και της χρηματοδότησης σχολικών επιτροπών.
  • Μείωση γραφειοκρατίας στα σχολεία με την κατάργηση της διάκρισης δικαιολογημένων- αδικαιολόγητων απουσιών και την καθιέρωση ηλεκτρονικών καρτελών.
  • Έγκαιρη ανακοίνωση μεταθέσεων/αποσπάσεων και όλων των υπηρεσιακών μεταβολών.
  • Έγκαιρη πρόσληψη αναπληρωτών, πρώτη φορά με τόσο μεγάλο αριθμό προσλήψεων στην Α’ φάση (19.480 προσλήψεις)
  • Απόκτηση πιστοποιητικών ΤΠΕ κ γλωσσομάθειας για τους μαθητές μας μέσα στο σχολείο, από τη νέα σχολική χρονιά.
  • Ενισχυτική Διδασκαλία στους μαθητές του Γυμνασίου.
  • Αύξηση των ΔΥΕΠ πανελλαδικά - ένταξη προσφυγόπουλων στο πρωινό πρόγραμμα των σχολείων σε γενικές ή/και τάξεις υποδοχής.
  • Έναρξη διαδικασιών για άμεσους διορισμούς για τους δικαιωθέντες από το ΣτΕ επιτυχόντες του ΑΣΕΠ 2008.

ΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

  • Μόνιμους μαζικούς διορισμούς σε όλα τα πάγια κενά γενικής και ειδικής αγωγής (εκπαιδευτικών και επιστημονικού/βοηθητικού προσωπικού). Όχι στην ελαστική εργασία. Πρόσληψη αναπληρωτών μόνο σε έκτακτα κενά, σε μία φάση και με δημοσιοποίηση όλων των κενών.
  • Σύστημα διορισμού με κυρίαρχη την προσμέτρηση της προϋπηρεσίας.
  • Εξίσωση εργασιακών δικαιωμάτων μόνιμων-αναπληρωτών.
  • Ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής. Νομοθετικές ρυθμίσεις για την βελτίωσή της:
     Ίδρυση, με υπουργική απόφαση,  τμήματος ένταξης σε κάθε Γυμνάσιο και Λύκειο (εφόσον υπάρχει ο απαιτούμενος αριθμός μαθητών  με γνωματεύσεις).  Ίδρυση ειδικών επαγγελματικών γυμνασίων, λυκείων και ΕΕΕΕΚ σε κάθε νομό.
  • Πρόσληψη υποστηρικτικού προσωπικού στα σχολεία (γραμματείς, επιστάτες, ψυχολόγοι κλπ)
  • Αυξήσεις στους μισθούς. Αποκατάσταση όλων των απωλειών.
  • Αυξήσεις στις συντάξεις. Καμία μείωση συντάξεων.
  • Πλήρης σύνταξη στα 60 με 30 χρόνια εργασίας.
  • Μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα – Διατήρηση αριθμού τμημάτων κάθε σχολείου. (Ανώτατο όριο μαθητών 20 στα τμήματα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 στα εργαστήρια.)
  • Επαναφορά ωραρίου στα προ μνημονίων επίπεδα.
  • Επαναφορά μείωσης ωραρίου για υπεύθυνους εργαστηρίων κλπ.
  • Συμπλήρωση ωραρίου σε 2 το πολύ σχολεία.
  • 14χρονη υποχρεωτική δημόσια δωρεάν εκπαίδευση με το Λύκειο αυτόνομη μορφωτική βαθμίδα.
  • Κατάργηση καθηκοντολογίου.
  • Πλήρη διαφάνεια σε όλες τις εκπαιδευτικές διαδικασίες.
  • Μεταθέσεις-αποσπάσεις σε όλα τα κενά, έγκαιρα και μετά από δημοσιοποίησή τους.
  • Δωρεάν μεταπτυχιακά για τους εκπαιδευτικούς.
  • Έγκριση περισσότερων ολιγομελών τμημάτων.
  • Αύξηση δαπανών για την Παιδεία – Δημόσια Δωρεάν Παιδεία για όλους.
  • Ανατροπή των  μνημονιακών πολιτικών λιτότητας και ύφεσης.

 

Με συσπείρωση σε ΕΛΜΕ-ΟΛΜΕ

Ενωτική διεκδίκηση των αιτημάτων

Σοβαρά προετοιμασμένους αγώνες

Τεκμηριωμένες και υπεύθυνες προτάσεις

 

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ για αιρετούς σε ΠΥΣΔΕ/ΑΠΥΣΔΕ/ΚΥΣΔΕ

ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ/ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ (ΣΥΝΕΚ)


ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ/ΟΝΟΜΑ/ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ/

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

  1.  

Αμπατζή Γεωργία του Ιωάννη

ΠΕ86-Πληροφορικής

ΕΠΑΛ Σοφάδων

  1.  

Βουβουσίρα Αικατερίνη του Σωτηρίου

ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής

ΕΝΕΕΓΥΛ Σοφάδων

  1.  

Δεληγιάννης Αθανάσιος (Σάκης) του Ιωάννη

ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής

Διάθεση ΠΥΣΔΕ

  1.  

Καλαμπαλίκης Θωμάς του Λαζάρου

ΠΕ04.01-Φυσικός

ΓΕΛ Μουζακίου

  1.  

Ματιάτου Διονυσία του Νικολάου

ΠΕ87.04-Ιατρικών Εργαστηρίων

2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

  1.  

Παπαστάθης Χρήστος του Νικολάου

ΠΕ04.01-Φυσικός

4ο ΓΕΛ Καρδίτσας

  1.  

Πιντζοπούλου Ελένη του Βασιλείου

ΠΕ03-Μαθηματικός

2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

  1.  

Ραχμάνης Κωνσταντίνος του Χρήστου

ΠΕ03-Μαθηματικός

Γυμνάσιο Ματαράγκας

  1.  

Ριζάς Σωτήριος του Ιωάννη

ΠΕ03-Μαθηματικός

ΓΕΛ Παλαμά

  1.  

Σιαφάκα Ελένη του Στεφάνου

ΠΕ02-Φιλόλογος

2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

  1.  

Τάντου Σοφία του Κων/νου

ΠΕ06-Αγγλικής

4ο ΓΕΛ Καρδίτσας

  1.  

Τσακνάκης Χρήστος του Κων/νου

ΠΕ80-Οικονομίας

ΕΠΑΛ Σοφάδων

 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/Α ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΣΔΕ (ΣΥΝΕΚ)

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ/ΟΝΟΜΑ/ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ/ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

1.

Αμπατζή Γεωργία του Ιωάννη

ΠΕ86-Πληροφορικής

ΕΠΑΛ Σοφάδων

2.

Παπαστάθης Χρήστος του Νικολάου

ΠΕ04.01-Φυσικός

4ο ΓΕΛ Καρδίτσας

3.

Τσιμπούκας Φώτης του Γεωργίου

ΠΕ86-Πληροφορικής

ΔΔΕ Καρδίτσας

 

ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

(ΣΥΝΕΚ) ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν. ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ, ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΩΝ Ν. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ, ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ Ν.ΤΡΙΚΑΛΩΝ, ΣΥΝΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ)

ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΥΣΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

α/α

ΕΠΩΝΥΜΟ/ΟΝΟΜΑ/ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ

ΚΛΑΔΟΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΗ/ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ

  1.  

Αμπατζή Γεωργία του Ιωάννη

ΠΕ86-Πληροφορικής

ΕΠΑΛ Σοφάδων

  1.  

Γανός-Ράπτης Δημήτριος του Αντωνίου

ΠΕ04.01-Φυσικός

Γυμνάσιο Αμπελώνα

  1.  

Γκουντρουμπής Αθανάσιος του Θεμιστοκλέους

ΠΕ08-Καλλιτεχνικών

Διάθεση ΠΥΣΔΕ Λάρισας

  1.  

Δεληγιάννης Αθανάσιος (Σάκης) του Ιωάννη

ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής

Διάθεση ΠΥΣΔΕ Καρδίτσας

  1.  

Δημόκας Αναστάσιος του Διονυσίου

ΠΕ03-Μαθηματικός

2ο ΓΕΛ Λάρισας

  1.  

Καλαμπαλίκης Θωμάς του Λαζάρου

ΠΕ04.01-Φυσικός

ΓΕΛ Μουζακίου

  1.  

Καραντενίζη Ελένη του Ιωάννη

ΠΕ86-Πληροφορικής

Γυμνάσιο Βελεστίνου

  1.  

Κατσούρας Σταύρος του Αποστόλου

ΠΕ78-Κοινωνικών Επιστημών

Διάθεση ΠΥΣΔΕ Μαγνησίας

  1.  

Κοκκάρα Άννα του Στεφάνου

ΠΕ87.02-Νοσηλευτικής

7ο ΕΠΑΛ Λάρισας

  1.  

Κόπανου Ευαγγελία του Δημητρίου

ΠΕ86-Πληροφορικής

Εσπερινό ΕΠΑΛ Τρικάλων

  1.  

Κουκουράβα Χριστίνα του Γεωργίου

ΠΕ80-Οικονομίας

8ο ΓΕΛ Τρικάλων

  1.  

Κουτσοκώστα Αικατερίνη του Αποστόλου

ΠΕ04.01-Φυσικός

9ο ΓΕΛ Λάρισας

  1.  

Μαγκούφη Βασιλική του Στέργιου

ΠΕ02-Φιλόλογος

5οΓΕΛ Τρικάλων

  1.  

Ματιάτου Διονυσία του Νικολάου

ΠΕ87.04-Ιατρικών Εργαστηρίων

2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

  1.  

Μπατζούκη Κλεοπάτρα του Κωνσταντίνου

ΠΕ78-Κοινωνικών Επιστημών

2ο ΓΕΛ Βόλου

  1.  

Νικολαΐδης Γιώργος του Παντελή

ΠΕ86-Πληροφορικής

Γυμνάσιο Αρμενίου & Λ.Τ.

  1.  

Παπαζεύκου Ουρανία του Δημητρίου,

ΠΕ86-Πληροφορικής

2οΓυμνάσιο Τρικάλων

  1.  

Παπαστάθης Χρήστος του Νικολάου

ΠΕ04.01-Φυσικός

4ο ΓΕΛ Καρδίτσας

  1.  

Παππάς Βασίλης του Σπυρίδωνα

ΠΕ04.01-Φυσικός

ΓΕΛ Καλαμπάκας

  1.  

Πιντζοπούλου Ελένη του Βασιλείου

ΠΕ03-Μαθηματικός

2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

  1.  

Ραχμάνης Κωνσταντίνος του Χρήστου

ΠΕ03-Μαθηματικός

Γυμνάσιο Ματαράγκας

  1.  

Ριζάς Σωτήριος του Ιωάννη

ΠΕ03-Μαθηματικός

ΓΕΛ Παλαμά

  1.  

Σαμαρτζή Ντορίνα (Θεοδώρα) του Παναγιώτη

ΠΕ81-Πολ.Μηχανικών-Αρχιτεκτόνων

Γυμνάσιο Ελασσόνας

  1.  

Σιαφάκα Ελένη του Στεφάνου

ΠΕ02-Φιλόλογος

2ο ΕΠΑΛ Καρδίτσας

  1.  

Σούρλας Ναπολέων του Λεωνίδα

ΠΕ04.05-Γεωλόγος

15ο Γυμνάσιο Λάρισας

  1.  

Συρόγλου Μαγδαληνή (Μάγδα) του Αντρέα

ΠΕ02-Φιλόλογος

2ο Γυμνάσιο Τυρνάβου

  1.  

Τσακνάκης Χρήστος του Κων/νου

ΠΕ80-Οικονομίας

ΕΠΑΛ Σοφάδων

  1.  

Τσιρέπας Παντελής του Χρήστου

ΠΕ81-Πολ.Μηχανικών-Αρχιτεκτόνων

4ο Γυμνάσιο Βόλου

  1.  

Τσιτούμη Διαλεκτή του Νικολάου

ΠΕ02-Φιλόλογος

1ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας

 

 

 

 

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»