Μετά από 9 χρόνια μηδενικών διορισμών στην εκπαίδευση ο Υπουργός Παιδείας από το Σεπτέμβρη διατυμπανίζει πως θα προχωρήσει σε διορισμούς. Η κυβέρνηση δέχεται και υποστηρίζει τις αντιλαϊκές πολιτικές της ΕΕ και του ΟΟΣΑ και από αυτό δεν εξαιρείται ο τρόπος εργασίας των εκπαιδευτικών. Μέσα στις διακοπές ( με τα σχολεία κλειστά) κατέθεσε στη βουλή το νομοσχέδιο, το οποίο συμπεριλαμβάνει τον τρόπο διορισμού και το σύστημα πρόσβασης στην Γ/θμια.
20 χρόνια μετά την κατάργηση της επετηρίδας από τον Αρσένη, η κυβέρνηση επιχειρεί να προχωρήσει στη πλήρη διάλυση των εργασιακών δικαιωμάτων
Το νομοσχέδιο προβλέπει ότι διαμορφώνεται ενιαίος αξιολογικός πίνακας κατάταξης των αναπληρωτών με βάση την προϋπηρεσία (με μέγιστο τις 120 μονάδες), τα ακαδημαϊκά κριτήρια (με μέγιστο τις 120 μονάδες) και τα κοινωνικά κριτήρια. Ως ακαδημαϊκά κριτήρια ορίζει περίπου τα ίδια με εκείνα που αξιολογούνται τα στελέχη εκπαίδευσης: βαθμός πτυχίου, δεύτερο πτυχίο, μεταπτυχιακό, δεύτερο μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ξένες γλώσσες, σεμινάρια άνω των 300 ωρών. Οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί καλούνται να καταθέτουν κάθε δύο χρόνια τις αιτήσεις τους.
Η κυβέρνηση, έχοντας βάλει στον προϋπολογισμό μόλις 4.500 διορισμούς για όλες τις ειδικότητες εργαζομένων στην Ειδική Αγωγή (σταγόνα στον ωκεανό!), ετοιμάζει τώρα τη μεγάλη σφαγή καλλιεργώντας ταυτόχρονα το «διαίρει και βασίλευε»! Είναι έτοιμη να αποφασίσει να απολύσει χιλιάδες, να καταδικάσει χιλιάδες στην ανεργία, να διαλύσει για άλλη μια φορά τη ζωή και το μέλλον χιλιάδων συναδέλφων μας, πουλώντας όνειρα σε παλιούς και νέους αναπληρωτές συναδέλφους μας!
Τι επιδιώκουν με την αλλαγή στον τρόπο διορισμού;
- Το πτυχίο χάνει οριστικά τη άμεση σχέση με τα επαγγελματικά δικαιώματα. Ανοίγει έτσι ο δρόμος για το δια βίου κυνήγι των προσόντων μέσα από σεμινάρια, επιμορφώσεις, καταρτίσεις, πιστοποιήσεις, συστατικές επιστολές, μεταπτυχιακούς και διδακτορικούς τίτλους . Διαμορφώνεται ο καινούριος τύπος εργαζόμενου , ο οποίος θεωρεί τη δουλειά όχι δικαίωμα και συλλογική διεκδίκηση αλλά προσωπικό και ατομικό κατόρθωμα.
- Την ανατροπή των σημερινών πινάκων των αναπληρωτών. Τη δημιουργία νέων πινάκων, διαφορετικών ανά διετία .Έτσι, εμπεδώνεται η περιστασιακή εργασία, η ανακυκλούμενη εργασία.
- Εφαρμόζεται μια σκληρή αξιολόγηση ,που θα οδηγήσει πολλούς από τους συναδέλφους μας αναπληρωτές στην απόλυση.
- Το προσοντολόγιο, εφαρμοζόμενο στους νεοεισερχόμενους στην εκπαίδευση και στα στελέχη , μένει να εφαρμοστεί και στο μόνιμο προσωπικό, σε μας . Γι αυτό συνδέεται ο τρόπος διορισμού με το εργασιακό μέλλον ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ στην εκπαίδευση και αναπληρωτών και μονίμων. Τα κριτήρια αξιολόγησης – κατηγοριοποίησης θα επεκταθούν και στους μόνιμους.
Συνάδελφοι,
Το παιχνίδι τους παίζεται για άλλη μια φορά βρώμικα. Τάζουν θέσεις εργασίας, ενώ γνωρίζουμε πως δεν καλύπτονται ούτε στο ελάχιστο οι στοιχειώδεις ανάγκες των σχολείων σε εκπαιδευτικούς. Αντίθετα παγιώνονται τα χιλιάδες κενά, οι ελαστικές σχέσεις εργασίας και η αδιοριστία μέσα από από το τέχνασμα του προσοντολογίου. Η προσπάθειά τους είναι να κατακερματίσουν με όρους εμφυλίου το πιο ευάλωτο κομμάτι των εκπαιδευτικών, αυτό της ελαστικής εργασίας. Η προσπάθεια αυτή έχει ιδεολογικό έρεισμα. Ο τρόπος διορισμού που προτείνουν δεν επιλύει κανένα πρόβλημα ανεργίας ,χτυπάει όμως ιδεολογικά την διαμορφωμένη αντίληψη σύνδεσης του πτυχίου με την εργασία, χτυπάει τη ραχοκοκαλιά της λαϊκής συνείδησης σχετικά με την παιδεία.
Η κυβέρνηση υλοποιεί τις κατευθύνσεις των λεγόμενων «εργασιακών προσόντων», των πιστοποιήσεων και των δεξιοτήτων ,που πρέπει να κυνηγούν «δια βίου» οι εργαζόμενοι για μια επισφαλή θέση εργασίας.
Αυτή η αντίληψη διαπερνά όλη τη φιλοσοφία της κυβέρνησης αυτής αλλά και των προηγούμενων (Ν.Δ και ΠΑΣΟΚ) για την παιδεία. Το είδαμε και με το νόμο Διαμαντοπούλου , το βλέπουμε στο πρόγραμμα της Ν.Δ πριν ένα μήνα.
Η πλειοψηφία της ΟΛΜΕ διευκολύνει τους κυβερνητικούς χειρισμούς.
Διεκδικούμε:
- επαναφορά στο προηγούμενο διδακτικό μας ωράριο.
- να ακυρωθούν όλοι οι αντιεκπαιδευτικοί νόμοι, οι οποίοι τεχνητά δημιούργησαν πλεονάσματα,
- τη μείωση των συνταξιοδοτικών ορίων, γιατί μόνο έτσι θα υπάρξει δουλειά για τους νεότερους.
- τη μείωση του αριθμού των μαθητών στο τμήμα σύμφωνα με το πάγιο αίτημά μας.
Γι’αυτό
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ
Συνάδελφοι,
Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας
- Συμμετέχει την Παρασκευή 11/1 στην απεργία ( 3ωρη στάση 8πμ- 11π.μ από την ΕΛΜΕ και 3ωρη στάση 11μ.μ – 2μ.μ από την ΟΛΜΕ και για τα απογευματινά σχολεία 3 πρώτες ώρες από την ΟΛΜΕ και τις 3 επόμενες από την ΕΛΜΕ).
- Την Τετάρτη 6μ.μ καλεί σε σύσκεψη μόνιμους και αναπληρωτές για την οργάνωση της απεργίας την Παρασκευή
- Διερευνά τη δυνατότητα μαζί με το ΣΕΠΕ να μεταβούν συνάδελφοι στην Αθήνα την Παρασκευή με έξοδα των δύο σωματείων.
Δηλώσεις συμμετοχής στα τηλέφωνα: 6942015382 και 6944441267
ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥ
ΜΑΖΙΚΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
ΓΙΑΤΙ Η ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη