Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ (1816/ΓΔ4/11-1-19) με το οποίο εξειδικεύεται ο τρόπος εφαρμογής του προγραμματισμού και της αποτίμησης του Εκπ/κού έργου των Σχολικών Μονάδων, που προβλεπόταν από το νόμο για την αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της εκπ/σης.
Με δεδομένη την κατάργηση του ΠΔ 152/2013 και του όλου νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης-χειραγώγησης, θεωρούμε ότι η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου ως μια εσωτερική διαδικασία του Συλλόγου διδασκόντων του κάθε σχολείου, είναι μία ακόμη κατάκτηση του εκπαιδευτικού κινήματος (8ο Συνέδριο ΟΛΜΕ).
Το ξεκάθαρο πλαίσιο, χωρίς φόρμες, ηλεκτρονικές καταγραφές, δημοσιοποίηση των εκθέσεων, κατηγοριοποιήσεις και συγκρίσεις σχολείων, όπως ορίζεται από το εν λόγω ΦΕΚ, αφήνει έκθετους αυτούς που, για να εξυπηρετήσουν τα μικροκοπαραταξιακά τους οφέλη, επένδυαν στην τρομολαγνεία, μιλώντας για «αξιολόγηση».
Εναπόκειται στη δυναμική παρέμβαση των Συλλόγων, ώστε ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, όχι μόνο να μην μεταλλαχθούν σε άλλη μια τυπική-γραφειοκρατική διαδικασία, αλλά να ανοίξουν το δρόμο σε μια από τα κάτω παρέμβαση των μάχιμων εκπαιδευτικών στο ίδιο το περιεχόμενο της μάθησης, στη βελτίωση των μεθόδων διδασκαλίας και στη διεύρυνση των δημοκρατικών τους κατακτήσεων, με δεδομένο ότι η εφαρμογή της διαδικασίας προγραμματισμού και αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου θα ξεκινήσει από την επόμενη σχολική χρονιά.
Το συνδικαλιστικό κίνημα οφείλει να διαφυλάξει και να διευρύνει αυτές τις κατακτήσεις, πόσο μάλιστα όταν η αξιωματική αντιπολίτευση που ετοιμάζει την παλινόρθωσή της, έχει ήδη εξαγγείλει «Αξιόλογηση» παντού, αλλά και την πρόθεσή της να καταργήσει όλους τους νόμους της 4ετίας που αφορούν στην εκπαίδευση.
Ταυτόχρονα συνεχίζουμε τον αγώνα για την ουσιαστική βελτίωση των όρων και των συνθηκών εργασίας μας, ώστε ο εκπαιδευτικός να μπορεί απερίσπαστος να αφιερώνεται στα κατ´εξοχήν διδακτικά και εκπαιδευτικά του καθήκοντα. Διεκδικούμε μόνιμους διορισμούς, πλήρη και ισότιμα δικαιώματα αναπληρωτών, μείωση μαθητών ανά τμήμα, επαναφορά ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα, στελέχωση όλων των σχολείων με βοηθητικό και επιστημονικό προσωπικό, και παράλληλα την άμεση κατάργηση του καθηκοντολόγιου και τη θέσπιση ενός δημοκρατικού πλαισίου με το Σύλλογο κυρίαρχο όργανο στη λειτουργία του σχολείου. Για άλλη μια φορά, εκφράζουμε την αντίθεσή μας στις διαδικασίες αξιολόγησης του Διευθυντή και του Υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας. Βασική μας θέση παραμένει ότι ο Διευθυντής πρέπει να είναι συντονιστής, αιρετός και ανακλητός από το σύλλογο, θέση που αποτελεί μεγάλη δημοκρατική τομή για τη λειτουργία και το μέλλον του σχολείου.
Μπροστά μας είναι μεγάλες μάχες για τα εργασιακά, τις προσλήψεις και τα δικαιώματα των αναπληρωτών, τους μόνιμους διορισμούς, τις επερχόμενες αλλαγές στο Γενικό Λύκειο, τα μισθολογικά και συνταξιοδοτικά ζητήματα, που απαιτούν τη συσπείρωση όλων των συναδέλφων σε ένα μαχητικό και ενωτικό κίνημα μακριά από μικροπαραταξιακές εμμονές και διχαστικές λογικές.
Η Γραμματεία των ΣΥΝΕΚ
Ταχύρρυθμα μαθήματα ECDL για ΑΣΕΠ και μοριοδότηση
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη