Thumbnail
Ανακοίνωση της Α ΕΛΜΕ Αχαΐας

 Η  Α΄ΕΛΜΕ Αχαΐας  εκτιμώντας τις τελευταίες εξελίξεις για τη θεματική εβδομάδα, καταθέτει στους συλλόγους διδασκόντων,  που πρόκειται να συνεδριάσουν, ένα σχέδιο πρακτικού ως πρόταση – μπούσουλα, η οποία μπορεί να λειτουργήσει βοηθητικά στην κατεύθυνση που αποφασίσει ο κάθε σύλλογος ή και συμπληρωματικά με άλλες προτάσεις, που μπορούν  να κατατεθούν από τους συναδέλφους στα σχολεία τους.

Σχέδιο για Συλλόγους Διδασκόντων

Ο διευθυντής ενημέρωσε για την εγκύκλιο…...... Ακολούθησε διαλογική συζήτηση κατά τη διάρκεια της οποίας τέθηκαν από τα μέλη του συλλόγου έντονοι προβληματισμοί, που απορρέουν από την εγκύκλιο, τη γενικότερη συζήτηση στο χώρο του σχολείου και τις αποφάσεις του συνδικαλιστικού μας οργάνου.

Ανάμεσα στα άλλα επισημαίνουμε:

α) Τα εμπόδια που δημιουργεί η εγκύκλιος στον προγραμματισμό του σχολείου και των εκπαιδευτικών.

β) Ενώ καταργήθηκαν διδακτικές ώρες παρεμφερών ειδικοτήτων με τα θέματα της Θεματικής εβδομάδας (όπως Οικ. Οικονομίας και Βιολογίας) δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σχετική με την προσέγγιση των παραπάνω ζητημάτων.

γ) Τα διδακτικά και εργασιακά μας καθήκοντα έχουν επιβαρυνθεί την τελευταία επταετία.

δ) Προκρίνουμε την προαιρετικότητα που να συνάδει και με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του σχολείου μας……………..

ε) Θεωρούμε εμπόδιο ότι δεν έχει προϋπολογισθεί δαπάνη του δημοσίου για την υποστήριξη των παραπάνω δράσεων.

στ) Στηριζόμαστε στις διατάξεις της εγκυκλίου για «επιθυμία για συμμετοχή» στην Συντονιστική ομάδα (Σ.Ο.), όπως και στη δυνατότητα του συλλόγου ότι «μπορεί να αναθέσει», αφού δεν «διατάσσεται» να αναθέσει.       

ζ ) Με βάση αυτούς τους προβληματισμούς ο Σύλλογος διδασκόντων δεν αναθέτει σε κανένα μέλος του συλλόγου. Έτσι δεν κατέστη δυνατή η συγκρότηση της Σ.Ο.

Ή εναλλακτικά  :

   «Ο  Σύλλογος   διδασκόντων,   εκτιμώντας   τις παραπάνω   παραμέτρους   και   βασιζόμενος   στην   αρχή   της παιδαγωγικής   ελευθερίας,   αποφάσισε   να   υλοποιήσει   δράσεις σχετικές με τα θέματα που θα επιλέξει ο ίδιος, που ούτως ή άλλως γίνονταν   και   τα   προηγούμενα   χρόνια,   εντάσσοντάς   τες   στη συνολική   λειτουργία   του   σχολείου,   αξιοποιώντας   την   προσφορά

των συναδέλφων, προσδιορίζοντας τον αριθμό των ημερών που θα χρειασθούν και παρακάμπτοντας τις γραφειοκρατικές διαδικασίες

που προβλέπονται στην εγκύκλιο.

Συγκεκριμένα θα υλοποιήσει τις παρακάτω   δράσεις   …………Διάρκειας   ………..ημερών,   το   χρονικό διάστημα………»

 

 

 

Σημείωση:

 Σε κάθε περίπτωση : «Ο σύλλογος διδασκόντων αποφασίζει να μη γίνει καμία ηλεκτρονική καταχώρηση από το Διευθυντή του σχολείου ή άλλο μέλος του συλλόγου ».

 

Για το Δ. Σ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
tramp
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
Πιθανότατα οι οπαδοί του υποψηφίου Ντόναλντ Τραμπ, θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα στον Ντόναλντ Τραμπ ότι είναι στο πλευρό του και ότι συμπάσχουν μαζί...
Οπαδοί του Τραμπ εμφανίστηκαν με επίδεσμο στο δεξί αυτί
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»