Συνάδελφοι/ισσες
Με τις τελευταίες μαζικές κινητοποιήσεις μας (απεργίες, διαδηλώσεις) αναδείξαμε ότι το «προσοντολόγιο» δεν αποτελεί νέο σύστημα διορισμών, όπως ισχυρίζεται η κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας, αλλά πέταγμα στην ανεργία χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων, ένα διαρκές κυνήγι αγοράς «προσόντων» από τη βιομηχανία μεταπτυχιακών, σεμιναρίων κ.ά. που έχει στηθεί στα ΑΕΙ για μια επισφαλή θέση εργασίας. Οδηγεί στην απαξίωση του πτυχίου και των εργασιακών και επαγγελματικών δικαιωμάτων που απορρέουν από αυτό . Καταργεί την προϋπηρεσία και την εργασιακή προσφορά χιλιάδων αναπληρωτών για πολλά χρόνια στο δημόσιο σχολείο.
Η ψήφιση του νόμου στη Βουλή, όσο πιο εσπευσμένα γινόταν, αναδεικνύει τo φόβο της κυβέρνησης να περάσει τα μνημονιακά μέτρα του ΟΟΣΑ και της Ε.Ε. Ταυτόχρονα σε μέρα απεργίας (11/01) το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε στη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης(Υ.Α.) για τους θεματικούς άξονες και τις εκθέσεις αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου των σχολικών μονάδων δηλ. τους δείκτες και τα κριτήρια της αυτοαξιολόγησης, διαφοροποίησης, ταξινόμησης των σχολικών μονάδων, διαδικασία που ανοίγει γενικά το δρόμο προς την άμεση αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών. Στην Υ.Α. παρουσιάζονται τα ίδια κριτήρια σε πιο συμπτυγμένη μορφή με την αυτοαξιολόγηση του 2014. Αποδεικνύεται πολύ γρήγορα ότι οι δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου έχουν μικρή σχέση με το εκπαιδευτικό έργο, καθώς κυρίως προσανατολίζονται στη συγκρότηση ενός νέου μηχανισμού πειθαρχικού ελέγχου των σχολικών μονάδων στην κατεύθυνση της προώθησης “κουλτούρας αξιολόγησης”, όπως επιτακτικά προτάσσει ο ΟΟΣΑ . Πριν καν συγκροτηθούν, τα ΠΕΚΕΣ προχωρούν σε σεμινάρια για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας . Τέτοιο ενδιαφέρον επιδεικνύουν γα το εκπαιδευτικό έργο και τα καθημερινά παιδαγωγικά προβλήματα των εκπαιδευτικών! Ιδιαίτερη ωστόσο αγωνία εκδηλώνουν για την αξιολόγηση/ αυτοαξιολόγηση του ΟΟΣΑ . Οι συντονιστές του εκπαιδευτικού έργου μετατράπηκαν πολύ σύντομα σε συντονιστές πειθαρχικού ελέγχου! Και ως τέτοιους / ες πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε .
Η ψήφιση του νόμου για το προσοντολόγιο δεν πρέπει να σημάνει και το τέλος του αγώνα μας για την κατάργησή του. Με τις κινητοποιήσεις μας κάναμε ένα δυναμικό ξεκίνημα ενάντια στα μέτρα (προσοντολόγιο, αυτοαξιολόγηση) που προωθούν περαιτέρω την ιδιωτικοποίηση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Ο αγώνας ενάντια στο «προσοντολόγιο» πρέπει να συνεχιστεί, μαζί με τον αγώνα ενάντια στην εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης. Ο σύλλογος μας το επόμενο διάστημα θα προκηρύξει νέο γύρο γ.σ για να προγραμματίσουμε συλλογικά τα νέα αγωνιστικά μας βήματα. Δηλώνουμε από τώρα ότι θα προχωρήσουμε σε κινητοποίηση ενάντια στα σεμινάρια για τον προγραμματισμό και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, όπως κάναμε με τα αντίστοιχα σεμινάρια στελεχών και διευθυντών για την αυτοαξιολόγηση το 2014 . Η αξιολόγησή τους θα μείνει στα χαρτιά! Οι εκπαιδευτικοί έχουν και μνήμη και δεν πρόκειται να δεκτούν καμιά κακόγουστη αναπαραγωγή του ίδιου έργου με τους ίδιους πρωταγωνιστές( ΑΔΙΠΠΔΕ – ΙΕΠ- στελέχη εκπαίδευσης). Ο αγωνιστικός κύκλος που άνοιξε το πρώτο δεκαπενθήμερο του Γενάρη δεν έχει κλείσει !
4 μόρια στους διορισμούς με ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη