H κυβέρνηση ψήφισε τον νόμο για το προσοντολόγιο, έχοντας απέναντί της μαζικότατες και μαχητικές απεργιακές διαδηλώσεις στην Αθήνα και σε όλη τη χώρα,. Ο αγώνας μας πρέπει να συνεχιστεί. Μέχρι την κατάργηση του νόμου, μέχρι το διορισμό όλων των αναπληρωτών ΤΩΡΑ, με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία(έστω και μία μέρα), για μόνιμη και σταθερή εργασία όλων, για δημόσια δωρεάν μόρφωση και εκπαίδευση όλου του λαού! Απέναντι στον ανταγωνισμό και την ανθρωποφαγία προτάσσουμε τις συλλογικές διαδικασίες, την αλληλεγγύη και τα κοινά αιτήματα που έδωσαν ελπίδα σε όλα τα πληττόμενα κομμάτια της κοινωνίας και συνεχίζουμε να απευθύνουμε κάλεσμα κοινού αγώνα και συμπόρευσης ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης και κάθε διαχειριστή της ίδιας πολιτικής, απέναντι στην ΕΕ και τον ΟΟΣΑ, που διαλύουν τις ζωές μας. Η κυβέρνηση κλιμακώνει την επίθεση:
με την έκδοση Υπουργικής Απόφασης για την αξιολόγηση σχολικής μονάδας! Έτσι, επιχειρεί να ξεκλειδώσει άμεσα τις διαδικασίες αξιολόγησης που προβλέπει ο νόμος 4547/2018 για τις νέες δομές και να επιτεθεί σε όλο το μέτωπο της εκπαίδευσης: Αξιολόγηση και ανταγωνισμός των σχολείων από τη μία πλευρά, αξιολόγηση και ανταγωνισμός των αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την άλλη. Σε αυτή την κατεύθυνση, ξεκινούν άμεσα τα σεμινάρια επιμόρφωσης των στελεχών εκπαίδευσης από τη Δευτέρα 21/1 στην Ανατολική Μακεδονία και Θράκη. Στην Αθήνα τα σεμινάρια αυτά διεξάγονται στις 26-28 Μαρτίου.
με τον Ν. 4547/2018 και ειδικότερα με τα άρθρα 10 και 11 προβλέπεται η σύσταση (σε κάθε σχολείο) είτε της Επιτροπής Διεπιστημονικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Ε.Δ.Ε.Α.Υ.), είτε η ομάδα εκπαιδευτικής υποστήριξης. Το Εξατομικευμένο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.) που αναφέρεται στον παραπάνω νόμο, είναι ένα γραπτό σχέδιο δράσης με διαδοχικούς μετρήσιμους στόχους και αφορά κυρίως στους μαθητές με ειδικές ανάγκες, χωρίς όμως να αποκλείονται και οι υπόλοιποι μαθητές. Το υπουργείο μεταφέρει την αναγκαιότητα διεπιστημονικής διάγνωσης και ειδικής εκπαιδευτικής υποστήριξης των μαθητών στους εκπαιδευτικούς των γενικών τάξεων, προετοιμάζοντας την αποδοχή της αντίληψης«μπορούμε με λίγα και απλά πράγματα να βοηθήσουμε μαθητή που χρειάζεται ειδική εκπ/κή υποστήριξη (και) μόνοι μας». Υποβαθμίζει την ανάγκη για ειδική εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρίες ή και με ειδικές μαθησιακές ανάγκες. Μεταφέρει την ευθύνη (μόνιμοι μαζικοί διορισμοί όλων των ειδικοτήτων στα δημόσια σχολεία, εξασφάλιση όλων των απαιτούμενων επιστημονικών, παιδαγωγικών εργαλείων και συνθηκών εκπαίδευσης) στον εκπαιδευτικό της γενικής τάξης, ιδιαίτερα στα σχολεία που δεν λειτουργούν ΕΔΕΑΥ, καλώντας τον είτε να «αξιολογήσει» τους παραπάνω μαθητές με άτυπα εργαλεία και να κάνει «μπαλώματα» στην καθημερινή του διδασκαλία με «εύκολες» και έτοιμες λύσεις, είτε να πειραματιστεί σε πεδία που δεν έχει εκπαιδευτεί.
Το υπουργείο, με βάση τις οδηγίες ΟΟΣΑ-ΕΕ για πλήρη ένταξη δομών, εκπαιδευτικών και μαθητών ειδικής αγωγής στα γενικά σχολεία, χρησιμοποιεί και τα αντίστοιχα εκπαιδευτικά μοντέλα με εκπτωτικές λογικές στο οικονομικό, παιδαγωγικό και επιστημονικό πεδίο. Έτσι κάθε σχολείο πρέπει να τα «καταφέρει» με ό,τι έχει, χωρίς την απαραίτητη εκπαίδευση και τεχνογνωσία. Και γι΄ αυτήν του τη δράση προβλέπεται να αξιολογηθεί. Επιπλέον, οι συνάδελφοι των τμημάτων ένταξης επιφορτίζονται με έναν κυριολεκτικά αβάσταχτο φόρτο εργασίας αφού, μεταξύ άλλων, καλούνται να υποστηρίζουν μαθητές, να συμμετέχουν σε πολλαπλές ομάδες εκπαιδευτικής υποστήριξης, να συμμετέχουν στις ΕΔΕΑΥ, να διαμεσολαβούν στην επικοινωνία με τα ΚΕΣΥ, να διαμορφώνουν διαφοροποιημένα - εξατομικευμένα προγράμματα, να συνεργάζονται με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς!
Καλούμε σε μαζική συμμετοχή στο πανελλαδικό συλλαλητήριο το Σάββατο 26/1 στις 12μμ στα Προπύλαια και στην πανελλαδική συνέλευση αγώνα αμέσως μετά το συλλαλητήριο στο ΠΤΔΕ.
Κηρύσσουμε απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης που προβλέπει ο ν.4547/18 - Υπουργική Απόφαση 1816 /ΓΔ4/11-1- 2019. Καλούμε τους συναδέλφους, τους συλλόγους διδασκόντων των σχολείων ευθύνης μας σε καθολική συμμετοχή στην απεργία – αποχή. Η αξιολόγηση δεν θα περάσει. Καλούμε σε αποκλεισμό και μπλοκάρισμα των επιμορφωτικών σεμιναρίων για την αξιολόγηση [εγκύκλιος Αρ. πρωτ. 172/16-01-2019].
Καλούμε το ΔΣ της ΟΛΜΕ να κηρύξει απεργία – αποχή από τις διαδικασίες συγκρότησης και λειτουργίας των Ομάδων Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, που προβλέπονται από τον ν. 4547/2018, γιατί δε μπορεί να εναπόκειται στους συναδέλφους η διαδικασία της διάγνωσης των παιδιών με ειδικές ανάγκες (που πρέπει να είναι έργο διεπιστημονικής επιτροπής,) καθώς και της εκπαιδευτικής υποστήριξης των παιδιών αυτών. Διεκδικούμε την κατάργηση του ν. 4547/18 (με εξαίρεση το άρθρο που αφορά στην κατάργηση του ΠΔ 152) και τη στελέχωση των ΚΕΔΔΥ και όλων των αναγκαίων δομών Ειδικής Εκπαίδευσης με μόνιμους διορισμούς, ώστε να μπορεί κάθε παιδί με ειδικές μαθησιακές ανάγκες, να έχει έγκαιρη διάγνωση και άμεση εκπαιδευτική υποστήριξη, στην αντίστοιχη δομή του δημόσιου σχολείου που κάθε φορά απαιτείται.
Καλούμε το ΔΣ της ΟΛΜΕ να συγκαλέσει αμέσως Γενική Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ για το συντονισμό και την οργάνωση των απαραίτητων αγώνων του κλάδου, για την επίτευξη των άμεσων αιτημάτων μας.
Για το Δ.Σ της Α΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αττικής (Περιστέρι)
4 μόρια στους διορισμούς με ECDL - Πιστοποίηση γνώσεων χειρισμού Η/Υ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη