Thumbnail
Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται εδώ και τέσσερεις μήνες, περίπου το θέμα του τρόπου εξέτασης και βαθμολόγησης/αξιολόγησης των μαθητών/-τριών του Γενικού Λυκείου

Η Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου με ανακοίνωσή της παρατηρεί πως ισχύει μάλλον το «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού» σχετικά με το νέο τρόπο εξέτασης και βαθμολόγησης των μαθητών/τριών του ΓΕΛ. Σύμφωνα με την Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου έχουν περάσει τέσσερις μήνες και ακόμη δεν έχει έρθει σαφής οδηγία για το αν θα εφαρμοστούν οι αλλαγές.

Η ασάφεια για το αν θα εφαρμοστεί ο σχετικός νόμος για τα επαναληπτικά διαγωνίσματα ή όχι προκαλεί σύγχυση και ανασφάλεια στα σχολεία ενώ δίνει "αίσθηση μια προχειρότητας και έλλειψης προγραμματισμού και παλινδρομήσεων."

Το κείμενο της Α ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου:

Από τις  11 Οκτωβρίου 2018 ενημερωτικό  έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας,  αρ. πρωτ. 169626/Δ2 προβλεπόταν η αλλαγή του τρόπου εξέτασης  και ο τρόπος βαθμολόγησης, καθώς προγραμματιζόταν επαναληπτικό  διαγώνισμα όχι μόνο στο πρώτο τετράμηνο, αλλά και στο δεύτερο.

Ωστόσο, μάλλον ισχύει το «ουδέν μονιμότερο του προσωρινού». Παρήλθαν  τέσσερις  μήνες και δεν υπάρχει ακόμη σαφής γραμμή και οδηγία για το  αν θα εφαρμοστεί η αλλαγή αυτή ή αν θα ακολουθηθεί η πρότερη διαδικασία  που προβλέπει μόνο ένα επαναληπτικό διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο  και  εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς, για όλα τα αντικείμενα, τουλάχιστον για τις δυο  πρώτες τάξεις του λυκείου.

 Ουσιαστικά, ακολουθείται διαφορετική  γραμμή σε κάθε σχολική μονάδα με αποτέλεσμα να προκαλείται  σύγχυση στην εκπαιδευτική κοινότητα και στους μαθητές και στις  οικογένειες τους.

Σε κάποια  Λύκεια έχουν ήδη προγραμματισθεί να υλοποιηθούν  επαναληπτικές δοκιμασίες (διαγωνίσματα) με το σκεπτικό  ότι αν ψηφισθεί ο νέος νόμος δεν θα υπάρχει ο απαιτούμενος χρόνος,  χωρίς ωστόσο κάτι τέτοιο να είναι νομότυπο. Σε αλλά Λύκεια  δεν προγραμματίζονται διαγωνίσματα από τη στιγμή που υφίσταται  σχετικός νόμος και με την υπόδειξη του συντονιστή (πρώην σχολικού  συμβούλου).  Το αποτέλεσμα μόνο σύγχυση και ανασφάλεια δημιουργεί  δίνοντας την αίσθηση μια προχειρότητας και έλλειψης προγραμματισμού και παλινδρομήσεων.

 

        Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                                          Ο  Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΑΝΔΡΕΑΣ  ΜΑΡΙΝΟΣ                                                                          ΘΕΟΔΩΡΟΣ  ΞΑΦΗΣ 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaxiodotiko_symfono_symviosis.jpg
Προ των πυλών βρίσκεται η αύξηση στα γενικά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης από 1/1/2027
Ηδη καταγράφεται κύμα φυγής στη σύνταξη ενόψει των αλλαγών που ενδέχεται να ισχύσουν το 2027 με την αύξηση στα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης.
Προ των πυλών βρίσκεται η αύξηση στα γενικά όρια ηλικίας συνταξιοδότησης από 1/1/2027
thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Οργή εκπαιδευτικών: Να συλληφθεί το υπουργείο Παιδείας που δεν στέλνει καθηγητές στα σχολεία, όχι οι μαθητές
Δεν καλύπτονται καν ειδικότητες που διδάσκουν μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά με Τράπεζα Θεμάτων
Οργή εκπαιδευτικών: Να συλληφθεί το υπουργείο Παιδείας που δεν στέλνει καθηγητές στα σχολεία, όχι οι μαθητές