Thumbnail
Ενημερωτικό αιρετών Α' Αθήνας, Ρέππα/Παραφόρου, εκλεγμένων με Παρεμβάσεις για οργανική σύνθεση προσωπικού

Α. 13η Συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Α’ Αθήνας

Στο ΠΥΣΠΕ που πραγματοποιήθηκε με πράξη 13η, την Τετάρτη 13/3/2019, συζητήθηκαν τα παρακάτω:

  1. Προσδιορισμός οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού Δ/νσης Π.Ε. Α΄ Αθήνας

ΚΛΑΔΟΣ

ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ

ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΜΟΝΙΜΟΙ

ΙΔΑΧ

ΕΚΠ/ΚΟΙ Π.Π.Σ. ΜΕ ΛΗΞΗ ΘΗΤΕΙΑΣ ΕΩΣ 31-08-2019

ΥΠΕΡ.

Έλλειμμα (-) Πλεόνασμα (+) προσωπικό

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα(-) πλεονάσματα(+)

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

2.940 (2944)

2.773 (2.819)

1 (1)

20 (19)

2

-166 (-105)

     -100 (+10)

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

636 (635)

630(633)

0 (0)

0 (0)

0

-6 (-2)

     -6      (-2)

ΠΕ 06

Αγγλικών

278 (278)

280(285)

0 (0)

2 (2)

0

+2 (0)

       0      (0)

ΠΕ 11

Φυσικής Αγωγής

270 (270)

267(270)

0 (0)

2 (2)

0

-3 (0)

      -3      (0)

ΠΕ 79.01

Μουσικής

123 (123)

102 (97)

2 (2)

2 (3)

0

-19 (-21)

      -19   (-5)

ΠΕ 05

Γαλλικών

50 (50)

49(49)

0 (0)

0 (0)

0

-1 (-1)

       -1   (0)

ΠΕ 07

Γερμανικών

21 (21)

21(21)

0 (0)

0 (0)

0

0 (0)

        0    (0)

ΠΕ 08

Εικαστικών

0 (0)

0 (0)

0 (0)

0 (0)

0

0 (0)

        0    (0)

ΠΕ 86

Πληροφορικής

83 (83)

80 (80)

0 (0)

1 (0)

0

-3 (-3)

       -3   (0)

ΠΕ 32

Θεατρικής Αγωγής

4 (4)

4 (4)

0 (0)

0 (0)

0

0 (0)

         0   (0)

 Στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ για το θέμα αυτό, αποδείχτηκε περίτρανα για μια ακόμα φορά ότι οι εκτιμήσεις της διοίκησης είναι απολύτως κατευθυνόμενες από τις πολιτικές επιδιώξεις της εκάστοτε ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης και καμία σχέση δεν έχουν με τις εκπαιδευτικές και μορφωτικές ανάγκες των μαθητών ούτε πολύ περισσότερο με τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΜΟΝΙΜΟΙ

Έλλειμμα (-) Πλεόνασμα (+)  προσωπικό

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ ελλείμματα(-) πλεονάσματα(+)

 

ΠΕ70                      265 (265)

219 (218)

-46 (-47)

                       -46 (-47)

ΠΕ60                         65 (65)      

19 (19)                                                             

-46 (-46)

                       -46 (-46)

 

 

 

      

 ΠΕ11                           6 (6)                 

8 (8)                                                            

               +2 (+2)

                           +2 (+2)

ΠΕ16                            2 (2)

1                                                              

           -2 (-1)

                            -2 (-1)

*Στις παρενθέσεις βρίσκεται η περσινή εκτίμηση του ΠΥΣΠΕ

Γι’ αυτό καλέσαμε το ΠΥΣΠΕ στο σύνολό του και το κάθε μέλος του προσωπικά να αρνηθεί να νομιμοποιήσει την προσχηματική διαδικασία και καταψηφίσαμε τις εκτιμήσεις της. Η παραπάνω αποτύπωση και οι εκτιμήσεις πάρθηκαν με ψήφους 3 υπέρ (του διευθυντή εκπαίδευσης και των διορισμένων μελών) και δύο κατά (των αιρετών).

Το προσχηματικό της διαδικασίας αποκαλύπτεται και από τη μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας που εξέδωσε εγκύκλιο για τον προσδιορισμό κενών -πλεονασμάτων ενόψει των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2019 με ημερομηνία έκδοσης 8/3/2019, κοινοποιήθηκε στις Διευθύνσεις την Παρασκευή 8/3/2019 αργά το μεσημέρι και ενώ τα σχολεία είναι για ένα τριήμερο κλειστά λόγω Σαββατοκύριακου και Καθαρής Δευτέρας και καλούσε να γίνει η αποτύπωση μέχρι τις 13/3!!! Έτσι, η διοίκηση δεν ήταν σε θέση ούτε την πραγματική εικόνα των υπηρετούντων μονίμων να αποτυπώσει με ασφάλεια! Αλλά όλα έγιναν άρον άρον γιατί έπρεπε να υπηρετηθούν οι σκοπιμότητες του Υπουργείου! Το υπουργείο και φέτος έχει ήδη έτοιμους τους πίνακες και θέλει τα ΠΥΣΠΕ, οι διευθυντές εκπαίδευσης και οι περιφερειακοί διευθυντές απλώς να βάλουν την υπογραφή τους. Δε χρειάζεται μεγαλύτερη απόδειξη ότι το σκηνικό είναι στημένο και απολύτως καθοδηγούμενο από το Υπουργείο. Μια σύγκριση με πέρσι κλείνει το στόμα όλων των κυβερνητικών απολογητών. Πέρσι, ο διευθυντής εκπαίδευσης και οι τότε διορισμένοι εκπρόσωποι στο ΠΥΣΠΕ εκτίμησαν ότι το ΠΕ70 θα είναι πλεονασματικό ενώ οι πίνακες έδιναν -105 οργανικές. Έτσι, δεν πραγματοποιήθηκε καμία μετάθεση στην Α’ διεύθυνση. Φυσικά, η πραγματικότητα τους διέψευσε πανηγυρικά. Στην Α’ διεύθυνση για να λειτουργεί στοιχειωδώς ήρθαν 100 αποσπασμένοι και προσλήφθηκαν 70 αναπληρωτές γενικής.

Αλλά ακόμα και τώρα, που είναι φανερό ότι στα πλαίσια της προεκλογικής χρονιάς το υπουργείο αποφάσισε να κάνει κάποιες μεταθέσεις, οι αριθμοί είναι μικρότεροι της πραγματικής εικόνας και σίγουρα πολύ μικρότεροι των πραγματικών αναγκών!  Χαρακτηριστικό σε αυτό αποτελούν, το ΠΕ70 όπου η εκτίμηση της διοίκησης είναι για έλλειμμα 100 δασκάλων ενώ η πραγματική απόκλιση είναι 166 δάσκαλοι και φυσικά τα ΠΕ διαφόρων ειδικοτήτων όπου εκεί δεν υπάρχουν ιδρυμένες οργανικές!

Το  εκπαιδευτικό κίνημα, ΤΩΡΑ χρειάζεται να σηκώσει το ζήτημα των μαζικών μόνιμων διορισμών δασκάλων, νηπιαγωγών γενικής και ειδικής αγωγής και όλων των ειδικοτήτων. Είναι και η μοναδική προϋπόθεση για να λειτουργήσουν τα σχολεία και να προστατευτούν τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών!

Όλες/Όλοι στην κινητοποίηση την Πέμπτη 14/3, 13.00 Προπύλαια, ενάντια στο προσοντολόγιο, για την κατάργηση του νόμου των απολύσεων, για μόνιμους μαζικούς διορισμούς όλων των αναπληρωτών με πτυχίο/προϋπηρεσία.

Για το εκπαιδευτικό κίνημα οι πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και των εργαζομένων για Ενιαίο 12χρονο Δημόσιο Δωρεάν Σχολείο με 2χρονη Προσχολική Αγωγή κι εκπαίδευση εκτός των άλλων απαιτούν:

Μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους/ες με μαζικούς διορισμούς σε όλα τα ΠΕ, απόδοση και  ίδρυση όλων των αναγκαίων οργανικών θέσεων για όλες τις ειδικότητες που εργάζονται σήμερα στο δημοτικό και νηπιαγωγείο, θεατρική αγωγή, εικαστικών, πληροφορικής, γαλλικών, γερμανικών.

Συγκεκριμένα:

Είναι απολύτως απαραίτητο να ικανοποιηθούν τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος:

1. ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα 

2. για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου, ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης  ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος

3. Αναλογία 20 μαθητές προς 1 σε Γ’-Στ’ τάξεις, 15 προς 1 σε νηπιαγωγείο και Α’-Β’ τάξη

4. Ίδρυση και απόδοση οργανικών θέσεων σε όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες

5. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης

6. ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής

6. ένας εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης για ένα παιδί και κάλυψη με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης των αναγκών των παιδιών αυτών και όταν παρακολουθούν το ολοήμερο τμήμα

7. τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα

8. με δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο και ένταξη όλων των προνηπίων στο δημόσιο και δωρεάν νηπιαγωγείο

9. ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία και νηπιαγωγεία με όλες τις υποστηρικτικές δομές

10. Χωρισμός όλων των πληθωρικών τμημάτων με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος 

Θέμα 2ο: Αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων σπουδών αναπληρωτών

Εγκρίθηκε η συνάφεια  μεταπτυχιακών τίτλων σε αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς για την μισθολογική τους εξέλιξη.

Θέμα 3ο: Αναγνώριση προϋπηρεσίας αναπληρωτών

Αναγνωρίστηκε η προϋπηρεσία αναπληρωτών/τριών για την μισθολογική τους εξέλιξη.

Θέμα 4ο:  Ένσταση εκπ/κού κατά της επιλογής αναπληρωτή υποδ/ντή

Απορρίφθηκε ένσταση εκπαιδευτικού η οποία έγινε γιατί δεν επιλέχθηκε ως υποδιευθύντρια ενώ είχε περισσότερα χρόνια υπηρεσίας, με την εξήγηση ότι συμπλήρωνε το ωράριό της και σε άλλη σχολική μονάδα. Υπερψηφίσαμε την ένσταση υποστηρίζοντας ότι με αυτές τις διατάξεις της νομοθεσίας αφαιρείται η δυνατότητα σε πλήθος εκπαιδευτικών ειδικοτήτων να θέτουν υποψηφιότητα για υποδιευθυντές/ντριες.

Θέμα 5ο: Χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή

Χορηγήθηκαν 11 άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου σε ΠΕ70 από το 1ο ΔΣ Καισαριανής προκειμένου να απασχοληθεί ως Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο στο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Επιστήμες της Αγωγής, από το 145ο ΔΣ προκειμένου να απασχοληθεί ως υπάλληλος γραφείου, από το 12ο ΔΣ Βύρωνα προκειμένου να απασχοληθεί ως υπεύθυνος σεμιναρίων σε κατασκήνωση, από το 12ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να διδάξει στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Ε.Κ.Π.Α., από το 15ο ΔΣ Ηλιούπολης προκειμένου να απασχοληθεί στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων: ΙΤΥΕ -"Διόφαντος, σε ΠΕ70.50 από το 44ο ΔΣ προκειμένου να απασχοληθεί ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού σε Κέντρο Απασχόλησης Παιδιών, σε ΠΕ60.50 από το 34ο Ν/γείο προκειμένου να διδάξει στο Δ.ΙΕΚ ΔΑΦΝΗΣ -ΥΜΗΤΤΟΥ, στην ειδικότητα "Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων", σε ΠΕ07 από 76ο ΔΣ Αθηνών προκειμένου να συμμετέχει ως επιστημονική συνεργάτης στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, σε ΠΕ79.01 από το 5ο ΔΣ Γαλατσίου προκειμένου να διδάξει μαθήματα πιάνου  σε Ωδείο, σε ΠΕ86 από το 2ο ΔΣ Ηλιούπολης προκειμένου να απασχοληθεί στο Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων : ΙΤΥΕ -"Διόφαντος, σε ΠΕ06 από το 1ο 12/θ Π.Δ.Σ.Π. Αθηνών (Μαράσλειο) προκειμένου να διδάξει στο Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης (ΕΚΔΔΑ) την "Αγγλική Γλώσσα".

Στην Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική Παρέμβαση συμμετέχουν:

Ανεξάρτητη Αγωνιστική Κίνηση/Αριστοτέλης, Ανεξάρτητη  Παρέμβαση/Αθηνά,

Δάσκαλοι σε Kίνηση/Παρθενώνας,

Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Ρόζα Ιμβριώτη, Εκπαιδευτικοί σε δράση/Μ. Παπαμαύρος, Ανεξάρτητη Ριζοσπαστική  Παρέμβαση/Μακρυγιάννης

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα