Thumbnail
Ζητάμε το δίκαιο να γίνει πράξη. Ζητάμε το αυτονόητο

Κύριε Υπουργέ, 

Οι εκπαιδευτικοί της ΤΕΕ (ΕΠΑΛ και Ειδική Εκπαίδευση) που βρεθήκαμε σε διαθεσιμότητα την περίοδο 2013-2015, διεκδικούμε το 25% το οποίο παρακρατήθηκε από τους μισθούς μας κατά τη διάρκεια της διαθεσιμότητάς καθώς και την πλήρη αποκατάσταση των συντάξιμων αποδοχών μας. Στο πλαίσιο αυτής της διεκδίκησης, εδώ και έξι και πλέον μήνες, δεδομένου ότι σύμφωνα με τις κυβερνητικές εξαγγελίες έχουμε «βγει» από το μνημόνιο, ήρθαμε σε επαφή τόσο με παράγοντες του Υπουργείου σας (Παιδείας) όσο και του υπουργείου Οικονομικών, του ΓΛΚ και της Βουλής, είτε μέσω της ΟΛΜΕ, είτε μόνο ως μέλη της συντονιστικής επιτροπής, είτε ως συντονιστική επιτροπή και ΟΛΜΕ, γνωστοποιώντας προφορικά και εγγράφως το προαναφερόμενο αίτημα προς όλες τις κατευθύνσεις. 

Μέχρι και αυτή τη στιγμή, αν και όλοι οι θεσμικοί και υπηρεσιακοί παράγοντες παρουσία ή μη των συνδικαλιστικών μας οργάνων ή/και των ΜΜΕ αναγνωρίζουν το «δίκαιο» του εν λόγω αιτήματος, εν τούτοις καμιά ουσιαστική ενέργεια δεν έχει πραγματοποιηθεί για την υλοποίησή του. Αντιθέτως, «ισχνές», «φιλικές» και «εν κενώ» της διοικητικής πρακτικής, προφορικές ή γραπτές ενέργειες από την πλευρά των άμεσα και κατά νόμο εμπλεκομένων, καταφανώς οδηγούν στο να «κερδηθεί» πολιτικός χρόνος και να «χειραγωγηθούν» οι όποιες μορφές συλλογικής πίεσης, προκειμένου να οδηγηθούμε χωρίς πολιτικό κόστος προς τις εκλογές που είναι «προ των πυλών».

Εύλογο ερώτημά μας, ως εκπαιδευτικοί, είναι: «Πως Εσείς, ως πολιτικός μας Προϊστάμενος εκτιμάτε ότι αξιοποιώντας στελέχη της πολιτικής και διοικητικής πυραμίδας του υπουργείου του οποίου ηγείσθε, μπορείτε να μας αποπροσανατολίζετε και να μας «δια-χειρίζεστε» με δημαγωγίες και χειραγωγήσεις, όταν εξ ορισμού ο ρόλος μας ως επαγγελματίες είναι να προσεγγίζουμε κριτικά και να διασταυρώνουμε τις πηγές, τη γνώση και τις πληροφορίες πολλώ δε μάλλον τις πολιτικές ρητορείες και.. αναδιπλώσεις».

Στο πλαίσιο της κοινωνικής και πολιτικής εντιμότητας, θα ήταν προτιμότερο να τεθεί ανοικτά στο δημόσιο διάλογο, η έλλειψη ή ακόμα και η αδυναμία/δυσκολία της πολιτικής σας και κυβερνητικής σας βούλησης να ανταποκριθείτε θετικά στο προαναφερόμενο αίτημα.

Αντ’ αυτού, κατά τις πρόσφατες επαφές μας παρουσία της ΟΛΜΕ, πήραμε τη διαβεβαίωση ότι το ΥΠΠΕΘ θεωρεί δίκαιο το αίτημα μας και γι’ αυτό το λόγο ζήτησε ΤΩΡΑ (;) από το ΓΛΚ (Γενικό Λογιστήριο του Κράτους) να γνωμοδοτήσει για το αν έχει εφαρμογή η διάταξη της παρ. 5 του άρθρου 153 του ν. 4472/17 για την επιστροφή του συνόλου των παρακρατηθέντων αποδοχών στους εκπαιδευτικούς που είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα, αφότου ένα δεκαπενθήμερο πριν η αρμόδια Διεύθυνση του υπουργείου σας, είχε «στείλει» ένα αμφιβόλου, μαντικής ερμηνείας, έγγραφο στις ΔΔΕ, ενώ ακολούθως ΕΣΕΙΣ, ως Προϊσταμένη μας αρχή, εκπροσωπούμενης από την υφυπουργό Παιδείας, παρουσία της ΟΛΜΕ, μας προτρέπετε να κάνουμε αιτήσεις μέσω των ΔΔΕ ως μορφή πίεσης προς... τον εαυτό ΣΑΣ!!!!!


Πέραν αυτής της «διοικητικά» φαιδρής προτροπής, μέχρι σήμερα, από ότι ΕΜΕΙΣ γνωρίζουμε όχι μόνο δεν έχει γίνει ΚΑΜΜΙΑ σχετική ενέργεια αλλά αμφισβητείται από του Υπουργείο μας και η εγκυρότητα υπαγωγής μας στον προαναφερόμενο νόμο. Παρεμπιπτόντως, θυμίζουμε πως δεν είναι αρμοδιότητα του υφισταμένου να γνωμοδοτεί και να αποφασίζει για τον τρόπο που θα χρησιμοποιήσει ο προϊστάμενος να διαχειριστεί αποτελεσματικά μια διοικητική πράξη εκτός και αν εξουσιοδοτηθεί γι’ αυτήν. Σας θυμίζουμε δε, πως το τελευταίο εξάμηνο παρά τις έγγραφες και προφορικές μας «επικλήσεις» και πιθανά τη θετική σας πρόθεση δεν έχετε καταφέρει μάλλον λόγω πολλαπλών υποχρεώσεών σας, να μας συναντήσετε δια ζώσης.

Αξιότιμε κ. Υπουργέ, η περίοδος κλαυσίγελου πόσο θα διαρκέσει; μέχρι τις επικείμενες εκλογές;

Κατόπιν των παραπάνω, σας καλούμε άμεσα να μας πείτε απλά, καθαρά και γραπτά:

  1. Αν προτίθεστε ή όχι να εξετάσετε το αίτημα μας, χωρίς «χειριστικά» παιχνίδια.
  2. Ποιες είναι οι ενέργειες τις οποίες έχετε ήδη κάνει ή θα κάνετε έτσι ώστε να αποκατασταθεί η απώλεια εισοδήματος που υπέστησαν οι «διαθέσιμοι» χωρίς επιλογή τους εκπαιδευτικοί; (δεδομένου ότι όλοι παραδέχονται ότι το αίτημα είναι δίκαιο).

Και παρακαλούμε, μη μας εμπαίζετε με κινήσεις που υποβιβάζουν το βαθμό κατανόησης όχι απλά ισότιμων με εσάς πολιτών αλλά επαγγελματιών που θα ‘πρεπε να θεωρούνται από πλευράς σας, κατά αρμοδιότητα και ιδεολογία, ως ΚΕΦΑΛΑΙΟ για τη χώρα. Είναι ζήτημα Ηθικής Πρακτικής αλλά πάνω από όλα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ Δεοντολογίας.

Συντονιστική Επιτροπή (πρώην) Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα

 

Διαβάστε επίσης στο alfavita.gr

Μοριοδοτούμενο εξ αποστάσεως σεμινάριο του Παν.Πελοποννήσου: Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης

Σύστημα διορισμών εκπαιδευτικών: Λάβε 4 μόρια με ECDL εξ αποστάσεως

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ryzi_0.jpg
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
Μάθετε ακόμη πώς να το αποθηκεύετε και να το συντηρείται σωστά, με σκοπό όχι μόνο να διατηρήσετε τη γεύση και την υφή του, αλλά πρωτίστως για να...
Ρύζι: Πώς μπορούμε να το ξαναζεστάνουμε χωρίς να στεγνώσει;
tameio.jpg
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
Οι προϋποθέσεις σε όρια ηλικίας, έτη ασφάλισης
Ποιοι μπορούν να βγουν στη σύνταξη το 2025 - Ποιοι μπορούν να πάρουν σύνταξη με όριο ηλικίας κάτω από τα 62 έτη
gimnasio
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
Τμήμα μπαλκονιού έπεσε σε προαύλιο σχολείου
Σχολείο: Δεν έφταναν οι σοβάδες που πέφτουν από το δικό τους κτίριο έπεσε και τμήμα μπαλκονιού από διπλανό κτίριο
βοιοτια
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;
Ποια είναι, όμως, η ιστορία του συνοικισμού και γιατί επελέγη το συγκεκριμένο σημείο για την ανέγερση κατοικιών;
Ποια είναι η άγνωστη ιστορία του οικισμού των Άσπρων Σπιτιών στη Βοιωτία;