Thumbnail
Αναλυτικά η επιστολή

Στις 7/8/2019 αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η από 07-08-2019 με Αρ. Πρωτ. 126272/E2  απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κας Κεραμέως, σχετικά με «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας Προσφύγων για το σχολικό έτος 2019-2020». 

Σύμφωνα με την πρόσκληση του ΥΠΑΙΘ που δημοσιεύτηκε στις 10-4-2019 με Αρ. Πρωτ. 56641/Ε2, με την Υπουργική Απόφαση με αριθμό 139/2017 (ΥΑ 139654/ΓΔ4 ΦΕΚ Β 2985 2017)  καθώς και με το άρθρο 83 του ν.4547/18 τα κριτήρια που ορίζονται και πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την επιλογή των Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων και μάλιστα «…..με την ακόλουθη ιεράρχηση…»  είναι:

«…α) εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε Διαπολιτισμικά Σχολεία, Τάξεις Υποδοχής, Φροντιστηριακά Τμήματα, Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας του εξωτερικού και άλλες αντισταθμιστικές δομές,

β) προϋπηρεσία σε θέση Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων σε Κέντρα Φιλοξενίας,

 γ) μεταπτυχιακές σπουδές (Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών/Διδακτορικό) σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,

δ) εθελοντική συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους πρόσφυγες εντός και εκτός οργανωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου….».

Επιπλέον, ορίζεται ότι «Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί με ένα τουλάχιστον από τα ως άνω προσόντα, επιλέγονται σε θέση ΣΕΠ μόνιμοι εκπαιδευτικοί μετά από αίτησή τους.».

Σύμφωνα, λοιπόν, με όλα τα παραπάνω μετρήσιμα κριτήρια και συγκρίνοντας τα προσόντα μας με τους εκπαιδευτικούς που επιλέχθηκαν διαμαρτυρόμαστε για την παραπάνω απόφαση καθώς:

  1. Τα προσόντα που διαθέτουμε-τυπικά και ουσιαστικά- είναι περισσότερα από τα προσόντα των ατόμων που επιλέχθηκαν αφού πολλοί εξ αυτών δε διαθέτουν κανένα από τα παραπάνω.
  2. Στο σύνολό μας είμαστε εκπαιδευτικοί που έχουμε υπηρετήσει την εκπαίδευση προσφύγων από την πρώτη μέρα κάτω από αντίξοες συνθήκες.
  3. Η εμπειρία μας, που κρίνουμε και ως το πιο ουσιαστικό προσόν στον τομέα αυτό, δεν αξιοποιείται αλλά αντιθέτως πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων.

Για τους παραπάνω λόγους, παρακαλούμε να εξεταστούν εκ νέου οι αιτήσεις μας.

Οι ΣΕΠ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες