Thumbnail
Αναλυτικά η επιστολή

Στις 7/8/2019 αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων η από 07-08-2019 με Αρ. Πρωτ. 126272/E2  απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κας Κεραμέως, σχετικά με «Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης σε Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να οριστούν ως Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) σε Κέντρα ή/και δομές Φιλοξενίας Προσφύγων για το σχολικό έτος 2019-2020». 

Σύμφωνα με την πρόσκληση του ΥΠΑΙΘ που δημοσιεύτηκε στις 10-4-2019 με Αρ. Πρωτ. 56641/Ε2, με την Υπουργική Απόφαση με αριθμό 139/2017 (ΥΑ 139654/ΓΔ4 ΦΕΚ Β 2985 2017)  καθώς και με το άρθρο 83 του ν.4547/18 τα κριτήρια που ορίζονται και πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την επιλογή των Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων και μάλιστα «…..με την ακόλουθη ιεράρχηση…»  είναι:

«…α) εκπαιδευτική προϋπηρεσία σε Διαπολιτισμικά Σχολεία, Τάξεις Υποδοχής, Φροντιστηριακά Τμήματα, Τμήματα Ελληνικής Γλώσσας του εξωτερικού και άλλες αντισταθμιστικές δομές,

β) προϋπηρεσία σε θέση Συντονιστή Εκπαίδευσης Προσφύγων σε Κέντρα Φιλοξενίας,

 γ) μεταπτυχιακές σπουδές (Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών/Διδακτορικό) σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης,

δ) εθελοντική συμμετοχή σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες για τους πρόσφυγες εντός και εκτός οργανωμένου εκπαιδευτικού πλαισίου….».

Επιπλέον, ορίζεται ότι «Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν εκπαιδευτικοί με ένα τουλάχιστον από τα ως άνω προσόντα, επιλέγονται σε θέση ΣΕΠ μόνιμοι εκπαιδευτικοί μετά από αίτησή τους.».

Σύμφωνα, λοιπόν, με όλα τα παραπάνω μετρήσιμα κριτήρια και συγκρίνοντας τα προσόντα μας με τους εκπαιδευτικούς που επιλέχθηκαν διαμαρτυρόμαστε για την παραπάνω απόφαση καθώς:

  1. Τα προσόντα που διαθέτουμε-τυπικά και ουσιαστικά- είναι περισσότερα από τα προσόντα των ατόμων που επιλέχθηκαν αφού πολλοί εξ αυτών δε διαθέτουν κανένα από τα παραπάνω.
  2. Στο σύνολό μας είμαστε εκπαιδευτικοί που έχουμε υπηρετήσει την εκπαίδευση προσφύγων από την πρώτη μέρα κάτω από αντίξοες συνθήκες.
  3. Η εμπειρία μας, που κρίνουμε και ως το πιο ουσιαστικό προσόν στον τομέα αυτό, δεν αξιοποιείται αλλά αντιθέτως πετιέται στον κάλαθο των αχρήστων.

Για τους παραπάνω λόγους, παρακαλούμε να εξεταστούν εκ νέου οι αιτήσεις μας.

Οι ΣΕΠ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές