ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΦΑΤΟΥΡΟΥ [1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Περιστερίου, ΠΕ0401, 6974438720], ΑΝΤΩΝΗΣ ΠΕΤΤΑΣ [1ο ΓΕΛ Καματερού, ΠΕ03, 6938853981], Αιρετά μέλη του ΠΥΣΔΕ, τακτική και αναπληρωματικός, εκπρόσωποι των Αγωνιστικών Παρεμβάσεων
8ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΥΣΔΕ Γ΄ΑΘΗΝΑΣ, 2/9/2019
- Δραματικό το τοπίο κυρίως στα ΓΕΛ και δευτερευόντως στα ΕΠΑΛ για μαθητές και εκπαιδευτικούς!
- Απαιτούμε να εγκριθούν αμέσως όλα τα ολιγομελή τμήματα.
Aγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισες σας ευχόμαστε δημιουργική και αγωνιστική σχολική χρονιά.
Με μεγάλα προβλήματα ξεκίνησαν σήμερα τα σχολεία μας.
Ήδη από χθες ενημερώσαμε με έγγραφό μας όλα τα σχολεία της Γ’ Αθήνας για τα ολιγομελή ΕΠΑΛ και ομάδων προσανατολισμού των ΓΕΛ που δεν εγκρίθηκαν και προβήκαμε σε επί πλέον ενέργειες για την τελική έγκρισή τους.
[βλ. σημείωμα στα σχολεία «ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ 1] ΓΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΟΛΙΓΟΜΕΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΚΡΙΘΗΚΑΝ, 2] ΓΙΑ ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΑΣ ΛΟΓΩ ΣΕΙΣΜΟΥ, 3] ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ . Η ΠΡΩΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΥΣΔΕ Γ ΑΘΗΝΑΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 2/9, 12.30», με επισύναψη των σχετικών πινάκων].
Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι εκκρεμεί η έγκριση περίπου τριάντα ολιγομελών [με συνδιδασκαλία] τμημάτων προσανατολισμού στα ΓΕΛ και 7 ολιγομελών ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ.
Επειδή ρωτάτε και επειδή μέχρι την Τετάρτη θα ανακοινωθούν τα κενά τα μεγαλύτερα από 12 ώρες, και θα κληθούν οι συνάδελφοι που είναι λειτουργικά υπεράριθμοι, στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, από μετάθεση, αποσπασμένοι κλπ να κάνουν αιτήσεις μέχρι και την Παρασκευή 6/9, σας ενημερώνουμε τα εξής:
1] ΡΥΘΜΙΣΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΑΣ. Η έννοια της υπεραριθμίας είναι συγκεκριμένη. Υπεράριθμος/η είναι ο/η εκπαιδευτικός που πλεονάζει στο σχολείο του για τουλάχιστον 12 ώρες (πάνω απ’ το μισό ωράριο του νεοδιόριστου, κατ’ αντιστοιχία του κενού). Για τη διαδικασία του Ιουνίου μιλάμε για οργανική υπεραριθμία, ενώ για τη διαδικασία του Σεπτεμβρίου μιλάμε για λειτουργική υπεραριθμία. Ο οργανικά υπεράριθμος του Ιουνίου δεν είναι απαραίτητα λειτουργικά υπεράριθμος το Σεπτέμβρη, γιατί μπορεί να καλύπτει το ωράριό του για διάφορους λόγους (ωράριο Διευθυντή, απόσπαση εκπαιδευτικού κλπ).
2] Για τη διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών του Σεπτεμβρίου δεν υπάρχει νομοθετικό πλαίσιο που να την καθορίζει, όπως τα ΠΔ50 και ΠΔ100 για τις οργανικές τοποθετήσεις που ανάγονται στις κατηγορίες μετάθεσης. Τα σωματεία και οι αιρετοί πρέπει να απαιτούν για τις υπηρεσιακές μεταβολές του Σεπτεμβρίου διαδικασίες αντίστοιχες με όσα προβλέπει το νομοθετικό πλαίσιο των μεταθέσεων, για να υπάρχει μια βάση αρχών και διαφάνειας. Κατ’ επέκταση οι λειτουργικά υπεράριμοι εκπαιδευτικοί προηγούνται ως κατηγορία έναντι των υπολοίπων κατηγοριών (Διάθεση ΠΥΣΔΕ, Αποσπάσεις, Νεοδιόριστοι, Αναπληρωτές), όπως συμβαίνει στις οργανικές τοποθετήσεις. Σε κάθε περίπτωση ο Λειτουργικά υπεράριθμος πρέπει να καλύψει θέση σε ολόκληρο κενό άλλου σχολείου με αίτησή του [στην ομάδα σχολείων ή σε όμορη ομάδα, αλλά και σε όλη τη Διεύθυνση αν πάρει τέτοια απόφαση το ΠΥΣΔΕ]. Αλλιώς μιλάμε για διάθεση εκπαιδευτικού για συμπλήρωση του ωραρίου του.
3] Η διάθεση για συμπλήρωση ωραρίου πραγματοποιείται μόνο στη διαδικασία του Σεπτεμβρίου. Οι διαθέσεις πραγματοποιούνται για την κάλυψη μικρών κενών και σε καμία περίπτωση για κάλυψη ολόκληρων κενών που θα προκαλέσουν την κατάτμησή τους. Σε κάθε περίπτωση κάλυψη τέτοιου κενού με διάθεση δύο εκπαιδευτικών, σε ακραίες περιπτώσεις, μπορεί να πραγματοποιηθεί στο τέλος της διαδικασίας. Οι διαθέσεις πρέπει να γίνονται στο τέλος της διαδικασίας των λειτουργικών τοποθετήσεων, εκτός απ’ τις προφανείς περιπτώσεις, όπου «κουμπώνουν» καλύψεις ωραρίου σε συστεγαζόμενα, κοντινά, σχολεία που μπορούν να πραγματοποιηθούν απ’ την αρχή για να διευκολυνθεί η διαδικασία ανακοίνωσης των λειτουργικών κενών, όπου μπορεί να υπάρχουν και σε «πακέτα» δύο κοντινών σχολείων.
4] Θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 4/9 κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ Γ Αθήνας για τη διάθεση εκπαιδευτικών από την δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥΣ.
5] Νέα συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ Γ Αθήνας θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 9/9.
6] Τα σεισμόπληκτα σχολεία στη Γ΄ Αθήνας είναι περίπου 10 [δεν έχει ολοκληρωθεό ακόμη π δευτεροβάθμιος έλεγχος].
7] Σήμερα το απόγευμα συναντάται το ΔΣ της ΟΛΜΕ με την υφυπουργό Παιδείας. Θα τεθούν ζητήματα έγκρισης τμημάτων προσανατολισμού ολιγομελών των ΓΕΛ και ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ. Το θέμα των σεισμόπληκτων σχολείων. Το θέμα των διορισμών και των αναπληρωτών, της ειδικής αγωγής κλπ.
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
- Κατάργηση της Υπουργικής Απόφασης που καθορίζει κατώτατο αριθμό μαθητών για τη λειτουργία των τμημάτων.
- Να εγκριθούν όλα τα ολιγομελή σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.
- 20 μαθητές στο τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού, 10 στα εργαστήρια.
- Να κατοχυρωθεί η ελεύθερη επιλογή των μαθητών στις Ξένες γλώσσες. Να καταργηθεί η απόφαση που θέτει πλαφόν στον αριθμό των ξενόγλωσσων τμημάτων.
- Ουσιαστική μείωση των μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες.
- Πρόσληψη όλων των αναπληρωτών πριν ανοίξουν τα σχολεία και σε μία φάση. Πλήρη εργασιακά δικαιώματα και ίδια δικαιώματα αναπληρωτών-μονίμων.
- Να λειτουργήσει με το ξεκίνημα της χρονιάς η Πρόσθετη και η Ενισχυτική διδασκαλία.
- Ουσιαστική ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στην πρωινή ζώνη, με λειτουργία τμημάτων υποδοχής.
Υπενθυμίζουμε τις αποφάσεις των ΕΛΜΕ της Γ΄ Αθήνας για Απεργία – αποχή από
- κάθε διαδικασία αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη