Αυτό συμβαίνει, επειδή το ισχύον πλαίσιο προβλέπει αυστηρά ίσο αριθμό τμημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας με αυτόν των τμημάτων γενικής παιδείας.
Οι περιορισμοί αυτοί φαλκιδεύουν το δικαίωμα της επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας εξωθώντας παράλληλα τους γονείς -σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο- να προστρέξουν σε ιδιωτικούς φορείς, ενώ συρρικνώνουν ταυτόχρονα με βίαιο τρόπο την διδασκαλία και απαξιώνουν το έργο των συναδέλφων εκπαιδευτικών που την διδάσκουν.
Κατόπιν τούτων, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας ζητά την παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς το Υπουργείο Παιδείας για την έγκριση λειτουργίας, κατά παρέκκλιση όπου υπάρχει πρόβλημα, τμημάτων β ξένης γλώσσας στα γυμνάσια της Αργολίδας, ώστε να μην αναγκαστούν οι μαθητές να αλλάξουν 2η ξένη γλώσσα. (Προτείνουμε να ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις το ν+1 , όπου «ν» τα τμήματα γενικής παιδείας της κάθε τάξης του σχολείου).
Να επισημάνουμε τέλος ότι η έγκριση των τμημάτων αυτών δεν απαιτεί πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι οι λίγες επιπλέον ώρες που απαιτούνται δύναται να καλυφθούν από το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη