Γ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Για το περιστατικό βίας σε μαθητή γυμνασίου της Ευκαρπίας
Το  Δ.Σ. της Γ΄ΕΛΜΕ-Θ  θεωρεί πως το περιστατικό  βίας σε μαθητή γυμνασίου από μαθητή άλλου σχολείου στην περιοχή της Ευκαρπίας  αποτελεί μεμονωμένο συμβάν, που αιφνιδίασε τα σχολεία της περιοχής.

 Έτσι και αλλιώς,  η βία ως τρόπος επίλυσης των διαφορών   δε  συνάδει με το δημόσιο σχολείο και την εκπαιδευτική  και παιδαγωγική του διαδικασία  και, όποτε χρειαστεί,  αντιμετωπίζεται από τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας  με παιδαγωγικό τρόπο και ευαισθησία. 

Η προσπάθεια από ορισμένα  ΜΜΕ να  δημιουργηθεί η εντύπωση ότι συμβαίνουν κατ’ επανάληψη τέτοια περιστατικά στα σχολεία της περιοχής , όχι μόνο είναι καταδικαστέα αλλά εξυπηρετεί άλλες σκοπιμότητες.

Δε θα επιτρέψουμε να συκοφαντηθούν τα σχολεία της περιοχής , οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές τους ,που χρόνια τώρα μέσα από την εκπαιδευτική διαδικασία  αλλά και με πλήθος από πολύμορφες  δράσεις, εκδηλώσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα  καλλιεργούν το πνεύμα της συνεργασίας και του δημοκρατικού διαλόγου,  της  συλλογικότητας και της αλληλεγγύης, του σεβασμού και της αποδοχής της διαφορετικότητας.

Το περιστατικό είναι χαρακτηριστικό της οικονομικής και κοινωνικής κρίσης που διαχέεται από την κοινωνία στο σχολείο  και εντάθηκε με την εφαρμογή  αντιλαϊκών - αντιεκπαιδευτικών πολιτικών Ε. Ε.  

και κυβερνήσεων. Οι κοινωνικές συνθήκες της φτώχειας, της ανεργίας, του κοινωνικού  αποκλεισμού, 

η καλλιέργεια  και προβολή  προτύπων, όπως του ατομικισμού, του ανταγωνισμού  και της επιθετικότητας διαμορφώνουν  το έδαφος μέσα στο οποίο γεννιούνται και αναπαράγονται τέτοιου είδους περιστατικά.

Γι’ αυτό και η αντιμετώπιση τους είναι πολυεπίπεδη. Απαιτεί παιδαγωγικές παρεμβάσεις , ανάλογες δράσεις και υποστηρικτικές δομές στο σχολείο καθώς και κοινωνικό αγώνα του εκπαιδευτικού και λαϊκου κινήματος για τη ριζική εξάλειψη των αιτιών που τα γεννούν. Δεν αντιμετωπίζεται  ούτε επιλύεται με τη μετατροπή των σχολείων σε κλειστά  σχολεία-«φυλακές» και των εκπαιδευτικών σε παιδονόμους –φύλακες .

Όταν σβήσουν τα φώτα της δημοσιότητας ,το κυνήγι των εντυπώσεων και της τηλεθέασης, οι επιφανειακές διαγνώσεις και οι υψηλοί τόνοι, οι εκπαιδευτικοί με τον δικό τους  αθόρυβο τρόπο και  την καθημερινή κατάθεση ψυχής  στο σχολείο και τους μαθητές τους  θα συνεχίσουν να δίνουν τον αγώνα τους  στην τάξη και στην κοινωνία  για το σχολείο των όλων και των ίσων, της παιδαγωγικής ελευθερίας ,της  δημοκρατίας, της ουσιαστικής γνώσης και αξιοπρέπειας.

Για ένα σχολείο  που να βοηθά στη συγκρότηση δημοκρατικών και ελεύθερων προσωπικοτήτων , που θα μαθαίνουν να συνεργάζονται, να σέβονται τη διαφορετικότητα και να δουλεύουν συλλογικά και με αλληλεγγύη, με γνώση για τον κόσμο γύρω τους ώστε να μπορούν να τον αλλάζουν ,για την προσωπική και κοινωνική πρόοδο.

 ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.

   Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ                      Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

  ΓΙΑΝΝΑ ΛΑΘΗΡΑ           ΝΙΚΟΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;