Thumbnail
Ανοιχτή επιστολή της ΕΛΜΕ Μαγνησίας στα στελέχη της εκπαίδευσης για τις “Συγχωνεύσεις”

Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Νομού Μαγνησίας

Αντωνοπούλου 66 Βόλος, T.K. 382 21

Τηλέφωνα: 24210)20483 (Κάθε Δευτέρα 19:00-21:00) – 6936)584278

Fax: 24210)20483

e-mail: [email protected]

Ιστοσελίδα: www.elme-mag.gr

Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου  2012

Αρ. Πρωτ: 083

 

Προς

  • Σχολεία & Υπηρεσίες

Β/θμιας Εκπ/σης Ν. Μαγνησίας

  • ΜΜΕ

 

Θέμα: «Ανοιχτή Επιστολή στα Στελέχη της Εκπαίδευσης για τις “Συγχωνεύσεις”»

 

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας, με αφορμή τη λήξη της προθεσμίας του τελεσίγραφου για την υποβολή προτάσεων «συγχωνεύσεων» σχολείων στις 19/10/2012,  το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας για μία ακόμη φορά, καλεί κάθε εκπαιδευτικό ο οποίος κατέχει θέση ευθύνης Διευθυντή Εκπαίδευσης να λάβει υπόψη του τα ακόλουθα:

 

1.       Κάθε μαθητής έχει το δικαίωμα να μορφώνεται και να εκπαιδεύεται υπό ίσους όρους και συνθήκες με κάθε άλλο μαθητή. Η Δημόσια, καθολική και ισότιμη εκπαίδευση είναι αδιαπραγμάτευτη αξία, αδιαπραγμάτευτο κοινωνικό αγαθό και όχι εμπόρευμα να υπερτιμολογείται ή να υποτιμολογείται.

2.       Κάθε σχολείο είναι εφάμιλλο με το άλλο, κάθε μαθητής είναι ισότιμος με τον άλλον και κάθε εκπαιδευτικός είναι ισάξιος με τον άλλο.

3.       Το κλείσιμο ενός Σχολείου σημαίνει έναν πυρήνα παιδείας και εκπαίδευσης λιγότερο, με ότι δεινό, αυτό, συνεπάγεται.

4.       Η συγχώνευση ενός σχολείου με ένα άλλο, θα σημάνει ατελείωτα προβλήματα για ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς). Τα προβλήματα θα είναι οργανωτικά, ανθρωπιστικά, εκπαιδευτικά και κυρίως παιδαγωγικά αφού θα πάψει η προσωπική-παιδαγωγική σχέση του εκπαιδευτικού με τον μαθητή του, τις ιδιαιτερότητές του, τα προβλήματά του.

5.       Το κλείσιμο σχολείων της περιφέρειας θα σημάνει το μαράζωμά της, η συγχώνευση σχολείων των αστικών περιοχών θα σηματοδοτήσει μια ανεξέλεγκτη και ζοφερού μέλλοντος κατάσταση, το κλείσιμο των επαγγελματικών σχολείων θα σημάνει απομάκρυνση από τη σύγχρονη τεχνολογική κοινωνία.

6.       Κάθε Στέλεχος της Εκπαίδευσης είναι πρώτα απ’ όλα εκπαιδευτικός, η θέση που κατέχει είναι προσωρινή και πρέπει να σκεφτεί ως εκπαιδευτικός και όχι ως φερέφωνο ή «μεγάφωνο» εξουσιών οι οποίες βλέπουν το μαθητή και τον καθηγητή σαν αριθμό και όχι σαν πρόσωπο.

7.       Δεν είναι καθόλου δύσκολη η τεκμηρίωση της μη συγχώνευσης κάποιου σχολείου, ειδικά αν διαθέτεις πραγματικά τα προσόντα τα οποία απαιτήθηκαν για να αναλάβεις μία τέτοια θέση ευθύνης. Ένας ικανός Διευθυντής Εκπαίδευσης πρέπει να δύναται να υπερβαίνει τα όρια που κάποιοι του επιβάλλουν.

8.       Δεν πρέπει κανείς εκπαιδευτικός να παράσχει οποιοδήποτε επιχείρημα, οποιαδήποτε δικαιολογία ή άλλοθι σε οποιονδήποτε σκοπεύει στο κλείσιμο σχολείου.

9.       Δεν πρέπει κανείς εκπαιδευτικός να συνδέσει το όνομά του με το κλείσιμο ενός σχολείου.

10.     Δε πρέπει κανείς εκπαιδευτικός να έρθει σε σύγκρουση με την κοινωνία και τα ζητούμενα από αυτή. Ο εκπαιδευτικός δε συγκρούεται με την κοινωνία, είναι μέρος της και την υπηρετεί.

 

Πέραν αυτών, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Μαγνησίας δηλώνει ότι θα αξιοποιήσει κάθε δυνατότητά του είτε αυτή απορρέει από την ευρύτερη νομοθεσία είτε από το καταστατικό της, για να αποδώσει «Τα του Καίσαρος τω Καίσαρι» σε όποιον εκπαιδευτικό δεν τιμήσει τη θέση και το λειτούργημά του αυτή τη δύσκολη ώρα.


    Για το ΔΣ
    
Ο Πρόεδρος           Ο Γραμματέας

 
Σωκράτης Σαβελίδης        Αλέκος Αρβανιτάκης
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
peripoliko_astynomia.jpg
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;
Υπάρχουν περισσότερες από μία εξηγήσεις γι΄ αυτή την κίνησή τους, που είναι μέρος της διαδικασίας ελέγχου ενός αυτοκινήτου
Για ποιο λόγο οι αστυνομικοί αγγίζουν το αυτοκίνητο όταν κάνουν έλεγχο;