Thumbnail
Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Αμαρουσίου

Αναφορικά με τις παράνομες και παράτυπες ενέργειες του ΥΠΑΙΘ για την επιβολή της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και τις πιέσεις που ασκούνται από τη Διοίκηση στους εκπαιδευτικούς για το θέμα αυτό

Ύστερα από επανειλημμένες οχλήσεις συναδέλφων – μελών του συλλόγου μας αναφορικά με πιέσεις που δέχονται από την πλευρά της διοίκησης (Διευθυντές/Διευθύντριες σχολείων – Δ/νση Εκπ/σης – ΥΠΑΙΘ) για το ζήτημα της «υποχρεωτικής» εφαρμογής της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού και των κλειστών σχολείων, ώστε να αποκατασταθεί η στοιχειώδεις επικοινωνία των εκπαιδευτικών με τους μαθητές μας, το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου τονίζει τα ακόλουθα:

Όπως έχουμε επανειλημμένως  επισημάνει καμία εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ σχετικά με την εφαρμογή της ασύγχρονης ή σύγχρονης εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» δεν έχει υποχρεωτικό χαρακτήρα για τους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές. Όλα γίνονται στο πλαίσιο μιας πολύ κακής και λανθασμένης επικοινωνιακής πολιτικής του ΥΠΑΙΘ το οποίο προσπαθεί να πείσει τους γονείς και την κοινωνία ότι έχει εναλλακτικό σχέδιο για την επόμενη ημέρα, ενώ η χώρα και ο λαός έχουν αφεθεί απροστάτευτοι από υγειονομική και κοινωνική άποψη απέναντι στην αντιμετώπιση της πιο μεγάλης πανδημίας που γνώρισε η υφήλιος τα τελευταία 100 χρόνια. Για το γεγονός αυτό ήδη το σωματείο μας έχει καταγγείλει την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και το κάνει για άλλη μια φορά.

Στο πλαίσιο αυτό καλούμε τους Δ/ντές – Δ/ντριες των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του συλλόγου μας να μην υποκύπτουν σε πιέσεις που ασκούνται από την πλευρά της διοίκησης και του ΥΠΑΙΘ και να πάψουν να πιέζουν τους συναδέλφους για το ποια μορφή επικοινωνίας θα επιλέξουν ως καταλληλότερη για τους μαθητές τους.

Καλούμε τους συναδέλφους και τους συλλόγους διδασκόντων των Δημοτικών Σχολείων της περιοχής ευθύνης του Συλλόγου μας με πνεύμα συναδελφικής αλληλεγγύης και κοινωνικής και παιδαγωγικής ευθύνης και ευαισθησίας απέναντι στους μαθητές μας να επιλέξουν, αγνοώντας τις πιέσεις και προτάσεις του ΥΠΑΙΘ, τον καταλληλότερο τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές τους ώστε να μην αποκλείεται κανένας, στη βάση των αποφάσεων του σωματείου μας αλλά και του κλάδου.

Για την εφαρμογή όλων των παραπάνω παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στα μέλη μας.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ.Ο.Ε. να πάρει θέση επί του θέματος και να προχωρήσει στην έκδοση σχετικής ανακοίνωσης – απόφασης.

 Καλούμε τους συναδέλφους που τυχόν επιλέξουν να εφαρμόσουν τη σύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» στη βάση των προτάσεων του ΥΠΑΙΘ να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί και να έχουν υπόψη τους τα παρακάτω:

1) Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση απαιτεί πιο πρόσφατο και περισσότερο τεχνικό εξοπλισμό από την ασύγχρονη. Απαιτείται κάμερα, μικρόφωνο κ.λπ. Επίσης μπορεί στο σπίτι να υπάρχουν 2 παιδιά που πάνε δημοτικό. Άρα απαιτείται επιπλέον εξοπλισμός κ.λπ.

2) Η γραμμή Internet πρέπει να είναι αξιόπιστη. Τόσο για το δάσκαλο όσο και για το μαθητή. Ειδικά αν ο δάσκαλος βάλει κάμερα να φαίνεται ο ίδιος. Σε κάθε περίπτωση το εύρος που απαιτείται είναι μεγάλο οπότε αυτό περιορίζει τη δυνατότητα των χρηστών (τόσο δασκάλων όσο και μαθητών). Δηλαδή ασύγχρονη μπορώ να κάνω με μια όχι και πολύ γρήγορη ταχύτητα στο διαδίκτυο. Σύγχρονη όμως όχι. Άρα εδώ μπορεί να έχουμε μαθητές που συμμετέχουν στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και δε θα μπορούν να μπουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Οπότε δημιουργείται ζήτημα ισονομίας μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών.  

3) Η δυνατότητα που δίνει το ΥΠΑΙΘ  να συνδέονται μέσω τηλεφώνου είναι μέσω σταθερού αριθμού με χρέωση για τον καλούντα. Αυτό σημαίνει ότι αν δε υπάρχει σταθερό τηλέφωνο στο σπίτι με απεριόριστη χρήση προς σταθερά τηλέφωνα  αποκλείεται ένα κομμάτι μαθητών και εκπαιδευτικών από τη διαδικασία αυτή. Γιατί ακόμα και αν ο γονιός έχει κινητό με κάποια δωρεάν λεπτά αυτά θα εξαντληθούν σε χρόνο ρεκόρ και μετά τι θα κάνει;

Όλα τα παραπάνω πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά τους συναδέλφους αναφορικά με τις επιλογές που θα κάνουν, αφού φαίνεται ότι δεν απασχολούν καθόλου την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και τη διοίκηση της εκπαίδευσης.

Το σχολείο στέκεται όρθιο χάρη στο φιλότιμο των εκπαιδευτικών και την προσφορά τους στους μαθητές τους, ας αγνοήσουμε τις προτάσεις – πιέσεις του ΥΠΑΙΘ και ας πράξουμε το καλύτερο που μπορούμε για τους μαθητές μας και το δημόσιο σχολείο.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

elliniki-glossa
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε
Ο καθηγητής Μπαμπινιώτης, με τη βαθιά κατανόησή του στη γλωσσολογία και τη γλώσσα ως πολιτιστικό εργαλείο, υποδεικνύει την ορθότερη μορφή...
Το ρήμα που έκανε λάθος μέχρι και ο Μπαμπινιώτης δεν γράφεται όπως νομίζουμε