ΕΛΜΕ Ικαρίας: Όχι στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία εν μέσω καραντίνας
Συνεχίζεται σε κάθε επίπεδο και με πολιορκητικό κριό τα μέτρα κοινωνικής απομόνωσης, η σάρωση εργασιακών και κοινωνικών δικαιωμάτων από το κυβερνητικό επιτελείο.

 Αντί για προσλήψεις και δαπάνες για την Υγεία έχουμε δώρα στους κλινικάρχες, μίσθωση ιδιωτών γιατρών , πρόσκληση  εθελοντών και μετακινήσεις προσωπικού από τα κέντρα Υγείας στα νοσοκομεία για την αντιμετώπιση της πανδημίας. Από κοντά και η αποθέωση της « κοινωνικής προσφοράς» εφοπλιστών, τραπεζών και επιχειρηματικών ομίλων, όλων αυτών δηλαδή που ωφελήθηκαν από τις περικοπές στην Υγεία τα προηγούμενα χρόνια! Παράλληλα έχουμε φίμωση των γιατρών πρώτης γραμμής, απόκρυψη των εκκλήσεων τους για υγειονομικό εξοπλισμό και κρεβάτια ΜΕΘ από όλα τα συστημικά ΜΜΕ και αυταρχισμό και παρεμβάσεις της αστυνομίας στις κινητοποιήσεις που πραγματοποίησαν  σε ανοικτούς χώρους την 7/4/20 .

Στη ζούγκλα του ιδιωτικού τομέα με απολύσεις και αναστολές συμβάσεων εργασίας στην ημερήσια διάταξη και ύφεση που έρχεται καλπάζουσα, έχουμε μηδενική προστασία των εργαζομένων απέναντι στην εργοδοτική ασυδοσία, φιλοδώρημα 800 € σε όσους τυχερούς τα πάρουν, voucher τηλεεκπαίδευσης για αυτοαπασχολούμενους επιστήμονες και  από την άλλη, δώρο εκατομμυρίων σε  εφοπλιστές, κανάλια, μεγαλο-κατασκευαστές και εργολάβους δημοσιών έργων και γενικώς κάθε αναξιοπαθούντα κεφαλαιοκράτη..

Στην Παιδεία και ενώ είναι πανθομολογούμενο πως η πολυδιαφημισμένη από τις πρώτες ημέρες «τηλεεκπαίδευση», κατέληξε σε φιάσκο με ευθύνη του ΥΠΑΙΘ, η υπουργός κάνοντας το άσπρο μαύρο συνεχίζει να βλέπει «μια μεγάλη ευκαιρία» και «εξαιρετική επιτυχία». Με αλλεπάλληλες εγκυκλίους αλλάζει θέσεις και δείχνει προθέσεις.  Με προφορικές εντολές, διαρροές και μέσω πίεσης που ασκούν κυρίως ΠΕΚΕΣ, ΔΙΔΕ και διευθυντές ανά την επικράτεια προσπαθεί να εφαρμόσει υποχρεωτικά την… προαιρετική τηλεκπαίδευση. Σε ρεσιτάλ επικοινωνιακού αποπροσανατολισμού ζητάει να δηλωθούν οι ανάγκες των σχολείων σε Η/Υ για να καλυφθούν όσοι δε διαθέτουν εξοπλισμό με δανεισμό από το σχολείο και δυο ημέρες μετά με νέα εγκύκλιο το αναιρεί. Δηλώνει πως η τηλεεκπαίδευση θα χρησιμοποιηθεί αυστηρά για επαναλήψεις και παράλληλα ανακοινώνει με εγκύκλιο την «προαιρετική κάλυψη και θεμάτων πέραν των επαναλήψεων της έως σήμερα διδαχθείσας ύλης, κάνοντας χρήση μεθόδων τόσο σύγχρονης όσο και ασύγχρονης διδασκαλίας.». Παρατείνει τα μαθήματα «προαιρετικά» πάλι, μέχρι Μ. Τετάρτη και με έναρξη από Τρίτη του Πάσχα .. Παίζει κρυφτούλι με τις προαγωγικές και Πανελλαδικές εξετάσεις μέχρι τελευταία στιγμή παρατείνοντας την αγωνία των μαθητών και των γονέων τους…

Ξεκαθαρίζοντας και στον πλέον καλοπροαίρετο τις προθέσεις του το ΥΠΑΙΘ, σύμφωνα με διαρροές φέρνει μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα με κλειστά σχολεία και εν μέσω απαγόρευσης κυκλοφορίας και αστυνομοκρατίας πολυνομοσχέδιο για ψήφιση, που ανάμεσα σε άλλα αφορά θέματα όπως: αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, στην επαναφορά της τράπεζας θεμάτων, στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, σε αντιδραστικές αλλαγές στη δομή και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης κ.α.

Αποδεικνύεται για μια φορά ακόμα πόσο υποκριτικά είναι τα καλά λόγια που λέει το υπουργείο στους χιλιάδες εκπαιδευτικούς την ώρα μάλιστα που ξημεροβραδιάζονται μπροστά στις οθόνες προσπαθώντας να στηρίξουν το δημόσιο σχολείο και τους μαθητές τους ψυχολογικά και μαθησιακά. Βρίσκει ακόμα μια «ευκαιρία» επάνω στον τρόμο και την σιωπή κοιμητηρίου που έχουν επιβάλει τα αστυνομικά μέτρα και στη συνδικαλιστική δράση, να ξεδιπλώσει ακόμα μια επίθεση στο δημόσιο σχολείο και τα εργασιακά δικαιώματα των  λειτουργών του, καθώς και στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

Ας μη γελιούνται. Δε θα μείνουμε άπραγοι, δε θα μείνουμε θεατές.

Καλούμε το ΥΠΑΙΘ να μην προχωρήσει στην κατάθεση τέτοιου σχεδίου νόμου.

Στηρίζουμε και συντασσόμαστε με τις αποφάσεις των 77 εκπαιδευτικών σωματείων για Απεργία – Αποχή από κάθε διαδικασία «αξιολόγησης / αυτοαξιολόγησης / αξιολόγησης σχολικής μονάδας».

Καλούμε την ΟΛΜΕ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και να πάρει θέση καταδικάζοντας άμεσα τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς.

 

                                            Για το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Ικαρίας Φούρνων

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες