«Αμφίβολο με ποιους πίνακες θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών στη Γενική»
«Παρατείνεται η αγωνία χιλιάδων εκπαιδευτικών ειδικά στην προκήρυξη 3ΕΑ», όπως σημειώνει το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών αναφορικά με την ενημέρωση του ΔΣ της ΔΟΕ από το ΑΣΕΠ

Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 14/5, τηλεδιάσκεψη του Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με το  Α.Σ.Ε.Π. με σκοπό την ενημέρωση για τις εκκρεμότητες των προκηρύξεων τόσο στην Ειδική Αγωγή, όσο και στη Γενική. Από την πλευρά του ΑΣΕΠ την ενημέρωση έκαναν η κα Στάγκα, Γενική Διευθύντρια Επιλογής Προσωπικού και η κα Σιμιτζόγλου, Διευθύντρια στον Τομέα Προκηρύξεων.

Από την ενημέρωση φάνηκε ότι όχι μόνο παρατείνεται η αγωνία χιλιάδων συναδέλφων ειδικά στην Προκήρυξη 3ΕΑ, αλλά και για τους προσωρινούς πίνακες στη Γενική Αγωγή.

Συγκεκριμένα, για την Ειδική Αγωγή γίνεται προσπάθεια να οριστικοποιηθούν οι πίνακες της Προκήρυξης 3ΕΑ και 4ΕΑ με χρονικό ορίζοντα ως τα τέλη Μαΐου, χωρίς όμως να εγγυώνται ότι αυτό θα μπορέσει να επιτευχθεί. Δυστυχώς, το ΑΣΕΠ ουσιαστικά έριξε την ευθύνη στο μεγάλου όγκο ενστάσεων που πρέπει να εξεταστούν, δηλαδή στους συναδέλφους που διεκδίκησαν μέσω της ένστασης να δικαιωθούν, και όχι στα γνωστά προβλήματα των ασαφειών των Προκηρύξεων και στη μεγάλη έλλειψη του προσωπικού του ΑΣΕΠ.

Όσον αφορά τη Γενική Αγωγή εκφράστηκε ο στόχος να υπάρχουν οι προσωρινοί πίνακες ως τον Αύγουστο ώστε με αυτούς να γίνουν οι προσλήψεις των αναπληρωτών για το έτος 2020-21. Το ΑΣΕΠ παραδέχτηκε πως από την Προκήρυξη 2ΓΕ (η οποία είναι και η μεγαλύτερη σε αριθμό αιτήσεων) δεν έχει φτάσει από τις Διευθύνσεις κανένα «γραμμογραφημένο αρχείο», δηλαδή αρχείο με τα στοιχεία των προσόντων και των κριτηρίων. Αυτό σημαίνει πως η διαδικασία για τη Γενική Αγωγή είναι εξαιρετικά αργή και είναι αμφίβολο (αν πάρουμε υπόψη την εμπειρία από την Ειδική) με ποιους πίνακες θα γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών για το ερχόμενο σχολικό έτος.  Πόσο μάλλον όταν δεν υπάρχει κάποια πρόβλεψη για το τί θα γίνει σε περίπτωση που οι πίνακες δεν θα είναι έτοιμοι, ιδιαίτερα αν οι αναπληρωτές προσληφθούν για ακόμα μια χρονιά με τους πίνακες του 2018. Από το ΑΣΕΠ εκφράστηκε ότι αυτό το γεγονός θα πυροδοτήσει πιθανές αντιδράσεις.

Όλα τα παραπάνω φανερώνουν ότι είναι υπαρκτές οι ανησυχίες των αναπληρωτών. Η κυβέρνηση οφείλει να πάψει να κρύβεται πίσω από το ΑΣΕΠ και να αναλάβει τις ευθύνες της.

Φτάνει πια ο εμπαιγμός!

Από το 2014 ακούμε ψεύτικες υποσχέσεις. Διαχρονικά οι κυβερνήσεις έκαναν δημοπρασία με την ανάγκη μας να έχουμε μόνιμη και σταθερή δουλειά, πότε τάζοντας 10.000, πότε 20.000 διορισμούς και βρισκόμαστε στο 2020 τελικά χωρίς διορισμούς! Αποδεικνύεται πως χιλιάδες αναπληρωτές και μαζί τους δεκάδες χιλιάδες μαθητές, είναι στο έλεος του νόμου Γαβρόγλου (ν.4589). Ένα νόμο κυριολεκτικά «σφαγείο» για τους κόπους των συναδέλφων μας αναπληρωτών, που τόσα χρόνια έτρεχαν σε κάθε γωνιά της χώρας να καλύψουν τις ανάγκες της εκπαίδευσης.

Απέναντι σε αυτή την κατάσταση συναδέλφισσες, συνάδελφοι παίρνουμε μαζικά μέρος στις ΓΣ και στα συλλαλητήρια των επόμενων ημερών και διεκδικούμε:

  • Τη μονιμοποίηση των χιλιάδων συναδέλφων αναπληρωτών.
  • Καμία απόλυση συναδέλφου στις 21 Ιουνίου.
  • Άμεση ανανέωση όλων των συμβάσεων και πρόσληψη όλου το αναγκαίου προσωπικού για να λειτουργήσουν τα σχολεία εν μέσω πανδημίας

Αθήνα, 14/5/2020

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

δασκαλοι
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης
Εκπαιδευτική πολιτική που στρεβλώνει τις σχέσεις και μεταξύ των εκπαιδευτικών και με τα παιδιά, που μαραίνει την όποια ζωντάνια, αλήθεια, αυθορμησία,...
Η παραίτηση ενός διευθυντή σχολείου και η αστοχία της "είδησης" της παραίτησης