syntagma_ekpaideytikoi
Οι συνελεύσεις θα γίνουν στην  Κω, την  Παρασκευή  29/ 5  στις  1.30΄ μ.μ.  στο  1ο  Γυμνάσιο  Κω και στην  Κάλυμνο, την  Παρασκευή  29/5 στις 1.30΄ μ.μ.στο  2ο  ΓΕΛ  Καλύμνου

Συναδέλφισσες –συνάδελφοι

Βρισκόμαστε  στο  δρόμο  του  αγώνα τους  τελευταίους  μήνες ,  σε μια κρίσιμη και  ιδιαίτερη  περίοδο , σε  συνθήκες πανδημίας . Τους  μήνες που  τα  σχολεία  ήταν  κλειστά ,  αλλά  και  τώρα που επαναλειτουργούν. Προβάλαμε    με  πολλούς  τρόπους τις  διεκδικήσεις μας.  Με  ανακοινώσεις ,  παρεμβάσεις , συνεντεύξεις , περιοδείες στα  σχολεία , κινητοποιήσεις ,  στάσεις  εργασίας .  Τα  αιτήματά  αιχμής αυτής της  περιόδου    συμπυκνώνονται  στους  άξονες:

  • Να αποσυρθεί εδώ και τώρα το πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία!
  • Πάρτε πίσω ΤΩΡΑ την απαράδεκτη ρύθμιση για τις κάμερες στα σχολεία και την παγίωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και μετά την πανδημία!
  • Μέτρα ουσιαστικής υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία!

Απέναντί  μας  έχουμε την  κυβέρνηση της ΝΔ   που εντείνει την επίθεση της στα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα μαθητών και εκπαιδευτικών, συνεχίζει αυτά που άφησε η προηγούμενη κυβέρνηση χειροτερεύοντας με αυτό τον τρόπο την κατάσταση στα σχολεία.

Το πολυνομοσχέδιο είναι στο σύνολό του βαθιά ταξικό και αντιεκπαιδευτικό και δεν πρέπει να κατατεθεί!

          Με τις διατάξεις για την αύξηση του αριθμού των μαθητών σε 26 στα Δημοτικά και Νηπιαγωγεία και το ελάχιστο όριο των 20 μαθητών από τα 7/θεσιαΔημοτικά και 16 από 2θέσια Νηπιαγωγεία και πάνω οδηγεί σε μαζικές συγχωνεύσειςτμημάτων, μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών, απολύσεις αναπληρωτών.Με την εισαγωγή των αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, τα «εργαστήρια δεξιοτήτων» και άλλες διατάξεις προχωρά σε αντιδραστικές αλλαγές στο περιεχόμενο του σχολείου.

Όχι μόνο διατηρεί τον νόμο Γαβρόγλου για το Λύκειο αλλά πάνω σε αυτόν προσθέτει την Τράπεζα Θεμάτων, ενισχύοντας τον εξετασιοκεντρικό του χαρακτήρα, προετοιμάζοντας το έδαφος για πανελλαδικού τύπου εξετάσεις σε κάθε τάξη του Λυκείου, που θα οδηγούν στο εθνικό απολυτήριο και θα παίζουν ρόλο στην διαδικασία εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Δίνει ένα ακόμα χτύπημα στην επαγγελματική εκπαίδευση εισάγοντας τα 17 έτη ως ηλικιακό όριο εγγραφής, οδηγώντας χιλιάδες νέους εκτός ΕΠΑΛ, στην κατάρτιση, την ιδιωτική εκπαίδευση και τη φθηνή εργασία για το κεφάλαιο, αξιοποιώντας το «θολό τοπίο» των σχολών μαθητείας, που διατήρησε ο ΣΥΡΙΖΑ. Διατηρεί τον νόμο Γαβρόγλου για τον τρόπο διορισμού μόνιμου προσωπικού αλλά και τρόπο πρόσληψης των αναπληρωτών, που πετσοκόβει χρόνια δουλειάς και προϋπηρεσίας, και επιπλέον εισάγει νέες τιμωρητικές διατάξεις (2ετή και 3ετή αποκλεισμό!) για τους συναδέλφους, που για διάφορους λόγους δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία. Ξαναγράφει και εξειδικεύει τον νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης για την αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση των σχολείων και των εκπαιδευτικών, επεκτείνοντας όλες αυτές τις διατάξεις, που οδηγούν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων.

 Να καταργηθεί τώρα η Υ.Α. και  η τροπολογία που προβλέπει κάμερες μέσα στις τάξεις  και τη  ζωντανή  μετάδοση  του  μαθήματος!

Η ρύθμιση για τις κάμερες και τα on – line μαθήματα που ψήφισε η κυβέρνηση άνοιξε επικίνδυνους δρόμους για την ίδια την εκπαιδευτική διαδικασία. Πρόκειται για άκρως αντιδραστική εξέλιξη αφού όχι μόνο δεν πατάει σε κανένα παιδαγωγικό κριτήριο, αλλά παραβιάζει και τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών. Δεν έχει καμία σχέση με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (ασύγχρονη και σύγχρονη) που αξιοποίησαν οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί εν μέσω πανδημίας με κλειστά σχολεία για να σταθούν στο πλευρό των μαθητών, χωρίς καμία στήριξη από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας.

Παύει να προστατεύεται η σχέση εμπιστοσύνης, που με τόσο κόπο χτίζουμε καθημερινά οι εκπαιδευτικοί μέσα στις σχολικές αίθουσες. Αφαιρείται η δυνατότητα της παιδαγωγικής παρέμβασης του εκπαιδευτικού στα πλαίσια της διαχείρισης ιδιαίτερων ζητημάτων, που προκύπτουν εντός τάξης.

Τονίζουμε για μια ακόμα φορά: η κανονική, διά ζώσης εκπαίδευση δεν μπορεί να υποκατασταθεί από την εξ αποστάσεως. Η παιδαγωγική σχέση, που διαμορφώνεται μέσα και έξω από τη σχολική τάξη, όπως και κάθε άλλη ανθρώπινη σχέση, δεν μπορεί να αντικατασταθεί από τεχνολογικά μέσα. Τα τεχνολογικά μέσα και εν προκειμένω οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, το διαδίκτυο, οι διάφορες εκπαιδευτικές εφαρμογές, μόνο επικουρικά μπορούν να αξιοποιούνται στην Εκπαίδευση και αναλόγως με την ηλικία των μαθητών.

Είναι βαθιά γελασμένη η κυβέρνηση, αν στο μυαλό της έχει την προσπάθεια αντικατάστασης της φυσικής παρουσίας των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων ακόμα και στην πιο απομακρυσμένη περιοχή της χώρας. Το λέμε με απλά λόγια: ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ!!

Μέτρα ουσιαστικής υγιεινής και ασφάλειας σε όλα τα σχολεία!

Η  επαναλειτουργία των Γυμνασίων και των Λυκείωνέφερε στην επιφάνεια τις διαχρονικές ευθύνες όλων των κυβερνήσεων για τα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι σχολικές μονάδες.       Η κυβέρνηση συνεχίζει να μην καταβάλει καμία προσπάθεια, ώστε να αντιμετωπιστούν αυτά τα προβλήματα, όπως για παράδειγμα: η έλλειψη  μόνιμου προσωπικού  καθαριότητας, οι ανεπαρκείς κτηριακές υποδομές, τα εκπαιδευτικά κενά. Το κύριο ζήτημα που παραμένει είναι πώς θα διασφαλιστούν οι όροι και οι προϋποθέσεις προκειμένου να  προστατεύεται η υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών με ευθύνη του κράτους, χωρίς να μετακυλίεται το κόστος και η ευθύνη σε γονείς και μαθητές.

Συνεχίζουμε  να  παλεύουμε για :

  • Να μην εφαρμοστεί η ρύθμιση που προβλέπει κάμερες στις τάξεις.Να καταργηθεί εδώ και τώρα συνολικά η κατάπτυστη τροπολογία.
  • Να καταργηθούν εδώ και τώρα όλες οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου που ψηφίστηκαν εν μέσω πανδημίας. Δε θα επιτρέψουμε την παγίωση αντεργατικών – αντιλαϊκών ρυθμίσεων.  Όχι στη  γενίκευση της τηλεργασίας . .Κάτω τα χέρια από τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και τις ελευθερίες.
  • Να εξασφαλιστούν όλοι οι όροι και οι προϋποθέσεις για την ασφαλή επαναλειτουργίατων σχολείων, για τηνπροστασία της υγείας των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
  • Την απόσυρση του πολυνομοσχεδίου. Η κυβέρνηση να μην τολμήσει να το φέρει στη Βουλή για ψήφιση.
  • Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών που δουλεύουν τα τελευταία χρόνια στα σχολεία.
  • Οι  άδειες ειδικού σκοπού  στους αναπληρωτές, να  μην  επιφέρουν  μείωση  του επιδόματος αδείας. Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων και αναπληρωτών.
  • Επαρκής χρηματοδότηση των σχολικών επιτροπών για την κάλυψη όλων των αναγκών των σχολείων.
  • Σύγχρονα, ασφαλή κτήρια και υποδομές για μαθητές και εκπαιδευτικούς.

 

Συντονίζουμε τα αγωνιστικά μας βήματα με  τους  συναδέλφους  της  α΄ βάθμιας και  του  ιδιωτικού  τομέα , με  όλα τα σωματεία,
με τους γονείς και τους  μαθητές:

  • Ενημερώνουμε  Συλλόγους  γονέων  ώστε να γνωρίζουν για την επίθεση που ετοιμάζουν στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών τους.
  • Επικαιροποιούμε παλιότερες αποφάσεις της  Β΄ ΕΛΜΕ  Δωδεκανήσου  για ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία  αντιεκπαιδευτικής – τιμωρητικής αξιολόγησης που  οδηγεί σε απολύσεις , κατηγοριοποιήσεις σχολείων  και  εκπαιδευτικών.
  • Στηρίζουμε τις κινητοποιήσεις των καθαριστριών/ων για το δικαίωμα στη μόνιμη και σταθερή δουλειά, για μόνιμο και επαρκές προσωπικό καθαριότητας σε όλα τα σχολεία.
  • Κλιμακώνουμε τις κινητοποιήσεις μας τις αμέσως επόμενες μέρες για να  μη  κατατεθεί το  πολυνομοσχέδιο  για  ψήφιση στη Βουλή.  Προετοιμάζουμε δυναμικό  απεργιακό  αγώνα  αν  γίνει  η  κατάθεση.

Είμαστε στο πλευρό όλων των εργαζομένων, των γονιών των μαθητών μας που απολύθηκαν, που μπήκαν σε καθεστώς εκ περιτροπής εργασίας, Συμμετέχουμε  στις κινητοποιήσεις των  άνεργων ξενοδοχοϋπαλλήλων στις  28  του  Μάη.

Είμαστε αλληλέγγυοι στους  υγειονομικούς, που μέσα στην πανδημία κρατάνε όρθια την υγεία του λαού.

ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ  ΜΑΖΙΚΑ  ΜΕΡΟΣ  ΣΤΙΣ  ΝΕΕΣ  ΓΕΝΙΚΕΣ  ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ:

Στην  Κω ,  την  Παρασκευή  29/ 5  στις  1.30΄ μ.μ.  στο  1ο  Γυμνάσιο  Κω

Στην  Κάλυμνο  ,  την  Παρασκευή  29/5 στις  1.30΄ μ.μ.στο  2ο  ΓΕΛ  Καλύμνου

Καλούμε  τους  συναδέλφους  και  των  άλλων  νησιών ,  να  οργανώσουν  συζητήσεις  στους  συλλόγους  διδασκόντων ,  να δυναμώσουν  με κάθε τρόπο  τον  αγώνα  για την υπεράσπιση  του  δημόσιου  σχολείου ,  για τα  μορφωτικά  δικαιώματα  των  μαθητών  μας  ,  τα  εργασιακά  δικαιώματα   και  την  αξιοπρέπεια  των  εκπαιδευτικών.

ΤΟ  Δ.Σ.  ΤΗΣ  Β΄ΕΛΜΕ  ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aei_panepisthimia_aithousa_class_amfitheatro.jpg
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
Οι υποψήφιοι που θέλουν να διεκδικήσουν μετεγγραφή καταρτίζουν τον Ιούλιο το μηχανογραφικό με βάση το συγκεκριμένο πλαίσιο μοριοδότησής τους
Πρωτοετείς φοιτητές: Τα μόρια εισαγωγής ΑΕΙ που διχάζουν
astinomia-peripoliko
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα
Για 16 ολόκληρα χρόνια παρέμενε «αόρατος» στις Αρχές, ο 49χρονος φιλόλογος από τον Βύρωνα που συνελήφθη το απόγευμα της Πέμπτης από την...
Παγκράτι: Στον εισαγγελέα σήμερα ο 49χρονος φιλόλογος που συνελήφθη για τη γιάφκα