Thumbnail
Ανοιχτή επιστολή

Αξιότιμες κα Υπουργέ και κα Υφυπουργέ, αξιότιμε κ. Περιφερειάρχα, αξιότιμοι κύριοι και κυρίες Διευθυντές και Δήμαρχοι, αξιότιμοι κύριοι και κυρίες συνάδελφοι,

Οι εργαζόμενοι στο 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας διαμαρτυρόμαστε έντονα:

Α) για τη μη εξεύρεση λύσης μόνιμης στέγασης της υπηρεσίας.

Η λειτουργία της υπηρεσίας άρχισε στις  5.12.2018 με έδρα την Αγία Παρασκευή (Νόμο 4547/12.6.2018, Φεκ 102, τ.Α, άρθρο 6, παρ. 1 β. (δδ) ). Εξυπηρετεί όλο τον μαθητικό πληθυσμό των δήμων Παπάγου, Χολαργού, Αγίας Παρασκευής, Βριλησσίων, Πεντέλης, Χαλανδρίου, Νέου Ψυχικού και σχολεία του Αμαρουσίου και της Κηφισιάς. Συνολικά η υπηρεσία εξυπηρετεί 35.668 μαθητές Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης (σχολ. έτος 2019-2020) και 4.356 μαθητές που είναι καταγεγραμμένοι στο μητρώο του 2ου ΚΕΣΥ μέχρι σήμερα.

Από τον Δεκέμβριο του 2018 μέχρι σήμερα δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία μίσθωσης κατάλληλου κτιρίου που είναι αρμοδιότητα  της Περιφέρειας Αττικής. Σήμερα, η διαδικασία έχει σταματήσει στον έλεγχο και αξιολόγηση των χώρων από την επιτροπή καταλληλότητας. Τελευταία σχετική ενέργεια για τη μίσθωση του κτιρίου του 2ου ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας από την Περιφέρεια Αττικής έγινε τον Ιανουάριο του 2020.

Β) για τη μη επάρκεια χώρων και τη διασπορά της υπηρεσίας την τρέχουσα σχολική χρονιά.

Η υπηρεσία την τρέχουσα χρονιά διασπάστηκε σε τουλάχιστον 9 διαφορετικούς χώρους, κυρίως σχολικές μονάδες, καθώς και στα Πολυιατρεία της Αγίας Παρασκευής: αίθουσες διδασκαλίας με πλήρη λειτουργία των διπλανών χώρων των σχολείων ή γραφεία ιατρείων μη αεριζόμενα και με ιατρικό εξοπλισμό σε αυτούς.   Σε πολλούς από τους χώρους δεν υπήρχε καθαριότητα, ενώ η υπηρεσία λειτούργησε στο μεγαλύτερο μέρος χωρίς υλικοτεχνική υποδομή, με ιδία μέσα των εργαζομένων (πχ υπολογιστές, εκτυπωτές, έπιπλα) και προσφορές και δανεικό εξοπλισμό από σχολικές μονάδες της ευθύνης μας (πχ WISC, καρεκλάκια, γραφεία, αναλώσιμα υλικά).  Η διαθεσιμότητα, μάλιστα, των χώρων δεν ήταν σταθερή σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς καθώς άλλαζε με βάση τις ανάγκες των χώρων φιλοξενίας και επιβαρύνθηκε από την πανδημία που απαιτεί ιδιαίτερα αυστηρές προβλέψεις για τη δημόσια υγεία.

Η διασπορά και η μη σταθερή διαθεσιμότητα των χώρων έχει ως αποτέλεσμα:

  • δυσχέρεια στην υλοποίηση του αξιολογητικού και υποστηρικτικού έργου της υπηρεσίας.
  • δυσκολία στη συνεργασία των διεπιστημονικών ομάδων και στην επικοινωνία με τους γονείς.
  • καθυστέρηση στην κάλυψη των αναγκών των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των οικογενειών τους.
  • στέρηση της δυνατότητας αξιολόγησης σε όσο το δυνατόν πιο αξιοπρεπές και κατάλληλο περιβάλλον όπως απαιτεί η αξιολόγηση μαθητών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και η παροχή συμβουλευτικής επαγγελματικού προσανατολισμού στους ενδιαφερόμενους μαθητές.

Παρόλα αυτά, εξυπηρετήθηκαν τα αιτήματα αξιολόγησης για τις παράλληλες στηρίξεις στις αρχές του σχολικού έτους, διενεργήθηκε μεγάλος αριθμός αξιολογήσεων σε όλες τις βαθμίδες όλη τη διάρκεια της χρονιάς, υποστηρίχθηκαν μαθητές κι έγιναν παρεμβάσεις στις σχολικές μονάδες, υπήρξε ουσιαστική συνεργασία με εκπαιδευτικούς, συλλόγους διδασκόντων, συμβουλευτική σε μαθητές, σε γονείς ή ομάδες γονέων και εκπαιδευτικών και συνεργασία με τους συντονιστές εκπαίδευσης.

Εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για τη μη εύρεση λύσης από την πλευρά των αρμόδιων φορέων. Οι φορείς είτε δηλώνουν αναρμόδιοι είτε δεν προχωρούν στις απαραίτητες διαδικασίες. Από τον Δεκέμβριο του 2018 και όλη τη διάρκεια της τρέχουσας χρονιάς έχουν γίνει συναντήσεις και έγγραφα από την υπηρεσία μας προς όλους τους αρμόδιους φορείς για το θέμα της στέγασης. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα τελευταία έγγραφα από την Προϊσταμένη της υπηρεσίας με ημερομηνία 27/05/2020 προς την Περιφέρεια Αττικής και την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής. Έχουμε εξουθενωθεί σωματικά και ψυχικά και διαπιστώνουμε ότι, παρά τις δικές μας προσπάθειες, τον ζήλο με τον οποίο εργαστήκαμε και την επίδειξη ατομικής ευθύνης, δεν μπορούν να καλυφθούν οι ανάγκες των μαθητών μας, των οικογενειών τους και των σχολικών μονάδων της ευθύνης μας εξαιτίας των προβλημάτων στέγασης.

Θέλοντας να υπερασπιστούμε το δικαίωμά μας να εργαζόμαστε σε ένα περιβάλλον σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία και το καθηκοντολόγιό μας, ζητούμε να βρεθεί άμεση και ουσιαστική λύση ώστε από 1η Σεπτεμβρίου να μπορεί η υπηρεσία να λειτουργήσει σε μόνιμο και κατάλληλο χώρο αποτελεσματικά: διερεύνηση, αξιολόγηση, υποστήριξη, παρεμβάσεις, επιμόρφωση, ευαισθητοποίηση για όλους τους μαθητές και σχολικές μονάδες της ευθύνης μας. Επίσης, ζητούμε εξεύρεση λύσης για την προσωρινή στέγαση της υπηρεσίας μέχρι το τέλος του τρέχοντος σχολικού έτους (20 Ιουλίου 2020) σε επαρκείς χώρους ώστε να αξιολογηθούν και να υποστηριχτούν όλοι οι μαθητές που χρειάζονται επαναφοίτηση ή παράλληλη στήριξη για την επόμενη σχολική χρονιά, καθώς και οι μαθητές που βρίσκονται σε περίοδο μετάβασης στην επόμενη βαθμίδα ή είναι εκτός εκπαιδευτικού πλαισίου.

Οι εργαζόμενοι στο 2ο ΚΕΣΥ Β΄ Αθήνας

Αγγελάκη Αικατερίνη

Μπουκουβάλα Αικατερίνη

Αντζουλή Αντωνία

Παγκράτη Αικατερίνη

Βαρέλη Βασιλική

Παλούση Ελευθερία

Δήμου Παναγιώτα

Παπαγεωργίου Σωτηρία

Δουκάκης Δημήτριος

Παπαδοπούλου Έλλη

Θεοδωρέλου Χριστίνα

Παπαναστασίου Γεώργιος

Θεοδωρή – Καράμβαλη Στυλιανή

Σκορδά Μαρίνα

Θεοδώρου Αναστασία

Σταθοπούλου Αγάθη

Θεολογής Ευάγγελος

Τετώρου Ελένη

Καλαντζή Αναστασία

Τσιάπου Μαλαματίνα

Καλύβα Πηνελόπη

Τσιγκρή Χριστίνα

Καραθανάση Άννα

Τσορτού Αντιγόνη

Καραπαναγιώτου Μαρία

Τσουμή Βασιλική

Καργιώτη Χαρίκλεια

Φίτση Μαριάνα

Κολιζέρα Κων/να

Φράγκου Αγγελική

Κουνενού Αναστασία

Χασιώτη Ευθυμία

Κυριάκου Κων/να

Χατζηχριστοδούλου Ιωάννα

Λυμπεροπούλου Βασιλική

Χατζοπούλου Μαριάννα

Μαυρωνάς Δημήτριος

Ψαρρά Γεωργία

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dioxeis
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
«Το ΥΠΑΙΘΑ ευνόησε τις συνθήκες δυσλειτουργίας του σχολείου και επιπλέον ενθαρρύνει τον κοινωνικό κανιβαλισμό ενάντια στους εκπαιδευτικούς. Είναι...
Το υπουργείο "κερνάει" πειθαρχικά: Οι διώξεις για συμμετοχή στην Απεργία-Αποχή ξεπερνούν πανελλαδικά τις 150.
ekpaideytikos
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
Τι πραγματικά σημαίνει το να είσαι δάσκαλος!
«Και τι ανάγκη έχετε εσείς, τρεις μήνες το χρόνο καθόσαστε, βάλε και τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ζωάρα κάνετε».
σχολειο
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!
Ας μας πει ο κ. Διευθυντής Εκπαίδευσης που είναι και δάσκαλος γιατί οι δάσκαλοι πρέπει να σιωπούν όταν τα παιδιά πεθαίνουν;
κ. Διευθυντά της Εκπαίδευσης οι Δάσκαλοι σιωπούν όταν τα παιδιά κοιμούνται όχι όταν τα σκοτώνουν!