Μετά την κατάθεση του αντιδραστικού πολυνομοσχεδίου για την εκπαίδευση εν μέσω καραντίνας, την ψήφιση της τροπολογίας για την ταυτόχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με κάμερες μέσα στις τάξεις και το άνοιγμα των σχολείων χωρίς ουσιαστική μέριμνα για την υγεία των μαθητών και των συναδέλφων, οι εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε αντιμέτωποι με πολλές ακόμα προκλητικές ενέργειες του υπουργείου, των προϊσταμένων και των διευθυντών των σχολείων.
Επιχειρούν με διάφορους τρόπους να χτυπήσουν τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών και να φορτώσουν στις πλάτες μας τα προβλήματα λειτουργίας των δημόσιων σχολείων.
- Οι συνάδελφοι-ισσες που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου (ακόμα και αν δεν περιγράφεται σαφώς στις εγκυκλίους το νόσημα που αντιμετωπίζουν) ή που έχουν την ευθύνη\ φροντίδα ατόμων ευπαθών ομάδων και επιθυμούν να λάβουν ειδική άδεια, να τη ζητήσουν με αίτησή τους και τα αναγκαία δικαιολογητικά από τη διεύθυνση του σχολείου. Καλούμε τους διευθυντές των σχολείων να αποδεχτούν και να εγκρίνουν τέτοιου είδους αιτήσεις και τον Διευθυντή Εκπαίδευσης να δώσει ανάλογες οδηγίες. Άλλωστε, στην πρόσφατη παράσταση των ΕΛΜΕ στην ΠΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας ο Περιφερειακός Διευθυντής δεσμεύτηκε πως και εγγράφως θα ζητήσει από τις διευθύνσεις των σχολείων να εξετάζουν, και ανάλογα με τη σοβαρότητα του προβλήματος, να εγκρίνουν τέτοιου είδους αιτήσεις. Διεκδικούμε τη διεύρυνση των αδειών ειδικού σκοπού με πλήρεις αποδοχές για εκπαιδευτικούς αναπληρωτές και μόνιμους που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες ή που έχουν την ευθύνη \ φροντίδα ευπαθών ομάδων.
- Οι συνάδελφοι-ισσες που έχουν άδεια ειδικού σκοπού ή ειδική άδεια απουσίας ομάδων αυξημένου κινδύνου να μην κάνουν σύγχρονη ή ασύγχρονη εκπαίδευση. Μερικοί διευθυντές παρατύπως πιέζουν για πραγματοποίηση εξ αποστάσεως εκπαίδευσης τους συναδέλφους που έχουν αποδεδειγμένα προβλήματα υγείας και που δικαιούνται να προστατευτούν κάνοντας χρήση αυτών των αδειών. Για μία ακόμη φορά παίζουν το παιχνίδι του υπουργείου και στη λογική της «ατομικής ευθύνης» ρίχνουν τις ευθύνες για τη μη ορθή λειτουργία του σχολείου στους συναδέλφους-ισσες, που είτε ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες είτε έχουν μικρά παιδιά. Αν όλοι αυτοί κόπτονται τόσο πολύ για τις χαμένες ώρες των μαθημάτων ας ζητήσουν προσλήψεις αναπληρωτών(άλλωστε αυτό σημαίνει αναπλήρωση). Μάλλον αυτοί οι διευθυντές είναι έτοιμοι να παίξουν το ρόλο του μάνατζερ που προβλέπει η «αυτονομία» της σχολικής μονάδας του νέου πολυνομοσχεδίου.
- Οι συνάδελφοι-ισσες που διδάσκουν κανονικά στα σχολεία να μη δεχθούν να κάνουν εξ αποστάσεως διδασκαλία. Εφόσον όμως το επιθυμούν, αυτό να μην γίνεται μετά το πέρας του ωραρίου τους.
- Τέλος καλούμε τους συντονιστές εκπαίδευσης να σταματήσουν να προσκαλούν τους συναδέλφους-ισσες σε ενημερώσεις μέσω τηλεδιασκέψεων το απόγευμα. Τα σχολεία είναι ανοικτά και όλα αυτά μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσα στο ωράριο μας και στο χώρο εργασίας μας, όπως γινόταν και πριν το κλείσιμο των σχολείων λόγω πανδημίας.
Καλούμε τους συναδέλφους, όταν αντιμετωπίζουν τέτοιου είδους προβλήματα ή οποιαδήποτε άλλα που παραβιάζουν κατάφορα τα εργασιακά μας δικαιώματα, να ενημερώνουν άμεσα τα μέλη του ΔΣ της Α΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.
Όλα τα μέλη του σωματείου καλύπτονται συνδικαλιστικά!
Κανένας συνάδελφος μόνος του!!
Με συλλογική δράση και αγωνιστικότητα υπερασπίζουμε τα δικαιώματά μας!
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη