Για πρώτη φορά από την ίδρυση της, η ιδιωτική εκπαίδευση, παύει να έχει πρώτα εκπαιδευτικό χαρακτήρα και μετά επιχειρηματικό. Είναι απόλυτα σαφές ότι προωθεί το νομοσχέδιο, τις θέσεις των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων και εκφράζει με τον πιο απόλυτο τρόπο τα εμπορευματικά τους συμφέροντα.
Γιατί,
·Δίνει πρωτόγνωρα προνόμια στα ιδιωτικά σχολεία, που δεν υπάρχουν στα δημόσια.
·Παρέχει το προνόμιο να επεκτείνουν τα γνωστικά αντικείμενα – πέραν εκείνων που ισχύουν για το δημόσιο σχολείο (πρόσθετη ξένη γλώσσα)!!
·Επιπλέον, αναπτύσσει μια παράλληλη φροντιστηριακή λειτουργία, που έρχεται στην ουσία να νομιμοποιήσει και να επεκτείνει τις αυθαίρετες ενέργειες των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων, που άλλαζαν παράνομα την κατανομή των ωρών διδασκαλίας μειώνοντας τα μαθήματα της γενικής παιδείας και αυξάνοντας τα μαθήματα των Κατευθύνσεων.
Με αυτό τον τρόπο θα διαμορφώνεται ένα παράλληλο φροντιστήριο ενσωματωμένο στο σχολείο δημιουργώντας μια φοβερή ανισότητα εις βάρος των δημόσιων σχολείων.
Το Υπουργείο Παιδείας, δυστυχώς, γίνεται χορηγός των σχολαρχών!
Δίνει κίνητρα σε μαθητές να εγγράφονται στα ιδιωτικά σχολεία – με την σημαντική σημείωση στους γονείς ότι δεν θα χρειάζονται πρόσθετα φροντιστήριο, αφού θα παρέχεται μέσα στο σχολείο.
Επιπλέον και με δεδομένο ότι τα ιδιωτικά σχολεία έχουν τη δυνατότητα να επιλέγουν μαθητές – πελάτες και να αποφεύγουν τις «δύσκολες περιπτώσεις» των μαθητών (κάτι που φυσικά δεν αφορά εξ ορισμού τα δημόσια σχολεία), θα δημιουργήσουν μια εικόνα πιο αποτελεσματικών σχολείων σε σχέση με τα δημόσια.
Το νομοσχέδιο, δίνει προβάδισμα στα ιδιωτικά σχολεία έναντι των δημοσίων. Μετατρέπει την παιδαγωγική και μορφωτική διάσταση της εκπαίδευσης σε επιχειρηματική δραστηριότητα!
Η απόλυτη ελευθερία που δίνεται στους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών σχολείων σε συνδυασμό με τον μεγαλύτερο εργοδοτικό έλεγχο επί των εκπαιδευτικών, θα μεγεθύνει το μαζικό φαινόμενο των πολλών αριστούχων μαθητών και της πλασματικής βαθμολογίας.
Ανατρέπει τα βασικά εργασιακά δικαιώματα των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Προκρίνονται οι ελεύθερες απολύσεις και οι αορίστου χρόνου συμβάσεις θα καταγγέλλονται με βάση το κοινό εργατικό δίκαιο! Επιπλέον, οι συμβάσεις και το ωράριο θα είναι στην αποκλειστική ευθύνη των ιδιοκτητών! Στη δε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών εκτός από την όποια επίσημη μορφή της πολιτείας προστίθεται η δυνατότητα αξιολόγησης και από τον ιδιοκτήτη. Ουσιαστικά διαμορφώνεται ένα πεδίο χειραγώγησης των εκπαιδευτικών.
Ποτέ δεν είχαμε στην ιστορία της εκπαίδευσης τόσο προκλητική εύνοια της ιδιωτικής εκπαίδευσης σε σχέση με τη δημόσια.
Λέμε όχι,
·Όχι στην απελευθέρωση απολύσεων.
·Όχι στη εκβιασμό για μείωση ωραρίου.
·Καμία βλαπτική μεταβολή των αποδοχών των ιδιωτικών εκπαιδευτικών.
·Καμία αξιολόγηση με επιχειρηματικά κριτήρια.
·Όχι στα παζαρέματα προαγωγικών και απολυτήριων τίτλων.
Καλούμε το υπουργείο, μας απαντήσει…..τι θέλουμε….
·Θέλουμε ένα σχολείο για όλα τα παιδιά ή ένα σχολείο για τα λίγα….
·Θέλουμε ένα σχολείο να μορφώνει ή να εξειδικεύει….
·Θέλουμε ένα σχολείο για την κοινωνία ή ένα σχολείο με κανόνες αγοράς…
Προλαβαίνουμε.. Ας μην γίνει η Παιδεία πεδίο ανέξοδης πολιτικής . Ας επικρατήσει επιτέλους η λογική και ας προχωρήσουμε όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς σε ένα Εθνικό διάλογο, για την παιδεία….. Να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο!!
ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΓΟΝΕΩΝ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΩΝΟΥΝ , ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Μαζί με τους γονείς, με αυτά που μας ενώνουν , για μια καλύτερη παιδεία.
ΕΝΩΤΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΓΟΝΕΩΝ https://enotikogoneis.blogspot.com/
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη