Μουσικά σχολεία: Διαμαρτυρία καθηγητών- Να γίνει η β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών
Διαμαρτυρία καθηγητών μουσικής κλ.ΤΕ 16- Μέχρι τώρα έχουν γίνει μόλις 450 προσλήψεις, συνεπώς οι λιγότερες προσλήψεις σε ολόκληρη την εκπαίδευση

Στις 18/09/2020 και ενώ ανακοινώθηκε από το υπ. παιδείας η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών για την Πρωτοβάθμια , Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και στην Ειδική Αγωγή που αφορούσε σε 7.368 προσλήψεις (στο σύνολο α΄ και β΄ φάσης 32.295 προσλήψεις ) πραγματοποιήθηκε μόλις η Α΄ φάση πρόσληψης μουσικών  ειδικοτήτων για τα Μουσικά σχολεία. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία από το υπουργείο ,τα κενά που είχαν δηλωθεί από τα Μουσικά Σχολεία ανέρχονταν σε  1.341 αναπληρωτές πλήρους ωραρίου.

Εντούτοις, οι πιστώσεις που εγκρίθηκαν από το υπουργείο ήταν μόλις 450 (και από αυτούς 99 ΑΜΩ). Συνεπώς, υπολείπονται  891 κενά ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ!!! Αυτό σημαίνει ότι ικανοποιήθηκε μόνο το 33% των αναγκών σε καθηγητές! Την ίδια στιγμή σε όλη την εκπαίδευση το ποσοστό κάλυψης σε προσλήψεις, άγγιξε το 80- 90%!

Δηλαδή, ενώ σε όλα τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έγιναν 24.927 προσλήψεις στην Α΄ φάση και 7.368  προσλήψεις στη Β’ φάση (συνολικά 32.295 αναπληρωτές), στα Μουσικά Σχολεία  πραγματοποιήθηκαν μόλις 450, συνεπώς οι λιγότερες προσλήψεις σε ολόκληρη την εκπαίδευση!!

Τα Μουσικά σχολεία που λειτουργούν εδώ και 31 χρόνια προσφέροντας δωρεάν μουσική παιδεία σε αντίξοες συνθήκες λόγω της συνεχούς υποστελέχωσής τους, στηρίζονται κυρίως στους αναπληρωτές καθώς οι μόνιμοι  καθηγητές δεν επαρκούν παρά στο ελάχιστο και δεν έχουν γίνει διορισμοί τα τελευταία 11 χρόνια! Αναρωτιόμαστε λοιπόν, με ποιο τρόπο θα γίνει εφικτή η εύρυθμη λειτουργία τους όταν καλύπτεται μόλις το ⅓  και ούτε ,των αναγκών τους ;

Για όλους τους παραπάνω λόγους και επειδή θεωρούμε απαράδεκτο το γεγονός ότι είμαστε ο μοναδικός κλάδος ( ειδ. ΠΕ79 και ΤΕ16 ) που καλύπτει οργανικά και λειτουργικά κενά με στρατιές ωρομισθίων ζητάμε :

- Να πραγματοποιηθεί άμεσα από το υπουργείο η Β΄ φάση πρόσληψης αναπληρωτών στα Μουσικά σχολεία και οπωσδήποτε πριν από την οποιαδήποτε πρόσληψη ωρομισθίων.

- Την ίση και δίκαιη κατανομή του αριθμού των προσλήψεων και στα μουσικά σχολεία έτσι ώστε να επιτελούν απρόσκοπτα το έργο και τους στόχους που έχει ορίσει το υπουργείο παιδείας.

Μόνο έτσι θα εξασφαλιστεί η ομαλή και εύρυθμη λειτουργία των Μουσικών σχολείων.

Για το Δ.Σ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidikos
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
Το περιστατικό έχει προκαλέσει σοκ τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε εθνικό επίπεδο
Τραγωδία στις ΗΠΑ: Όχημα εισέβαλε σε παιδικό σταθμό – Τουλάχιστον τέσσερις νεκροί, ανάμεσά τους παιδιά
ekpaideytikoi
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;
Ο εκπαιδευτικός από φορέας γνώσης σε «διευκολυντής της μάθησης»: Η νέα εκπαιδευτική πολιτική, η φιλοσοφία του «μαθαίνω πώς να μαθαίνω» και οι...
Από τη γενική μόρφωση στην "εκπαίδευση κατάρτισης": Μπορούμε να μαθαίνουμε χωρίς να ξέρουμε;