diapolitismiko
Απαράδεκτη η στάση των αστυνομικών απέναντι σε εκπαιδευτικούς που ζήτησαν εξηγήσεις για το λόγο της παρουσίας τους και τη βίαιη προσαγωγή που επιχείρησαν

Tην αιφνίδια και αυθαίρετη εισβολή αστυνομικών της ομάδας Δίας στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου την Τρίτη 22/9, με σκοπό την προσαγωγή τεσσάρων ανήλικων προσφύγων μαθητών καταγγέλλει η Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Μάλιστα, οι αστυνομικοί, σύμφωνα με την καταγγελία, φέρθηκαν με απαράδεκτο τρόπο στους εκπαιδευτικούς που ζήτησαν εξηγήσεις για την παρουσία και τη συμπεριφορά τους, ενώ προσπάθησαν να απομακρύνουν βίαια τους τέσσερις μαθητές και όλα αυτά εν ώρα μαθήματος. Τελικά η προσαγωγή αποτράπηκε, ενώ ενημερώθηκαν η Υπεύθυνη Συντονίστρια Προσφύγων, οι κηδεμόνες και ο διευθυντής του σχολείου.

Η στάση της αστυνομίας έδωσε το έναυσμα σε «δυνάμεις που σταθερά έχουν στο στόχαστρό τους τη συκοφάντηση των προσφύγων και προέβησαν στην εξαγωγή πορισμάτων καταδίκης ενός ανήλικου μαθητή πριν διερευνηθεί το περιστατικό με ρατσιστικά σχόλια και έκφραση μίσους κατά προσφύγων».

Αναλυτικά η καταγγελία:

Η Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καταγγέλλει την αιφνίδια και αυθαίρετη εισβολή αστυνομικών της ομάδας Δίας στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο Ευόσμου την Τρίτη 22/9, με σκοπό την προσαγωγή 4 ανήλικων προσφύγων μαθητών.

Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια του μαθήματος με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών να βρίσκονται στις αίθουσες. Εκπαιδευτικοί που αντιλήφθηκαν τι συνέβαινε και έσπευσαν να πληροφορηθούν το λόγο της παρουσίας των αστυνομικών, αντιμετωπίστηκαν με σκαιό τρόπο από τους αστυνομικούς που αρνήθηκαν να δώσουν τις εξηγήσεις που όφειλαν, ενώ προσπαθούσαν να απομακρύνουν βίαια τους μαθητές μπροστά στα έντρομα μάτια των υπόλοιπων μαθητών. Η «απαγωγή» των μαθητών αποτράπηκε και ενημερώθηκαν η Υπεύθυνη Συντονίστρια Προσφύγων, οι κηδεμόνες και ο διευθυντής του σχολείου.

Το γεγονός έσπευσαν να αξιοποιήσουν δυνάμεις που σταθερά έχουν στο στόχαστρό τους τη συκοφάντηση των προσφύγων και προέβησαν στην εξαγωγή πορισμάτων καταδίκης ενός ανήλικου μαθητή πριν διερευνηθεί το περιστατικό με ρατσιστικά σχόλια και έκφραση μίσους κατά προσφύγων. Είναι οι ίδιες δυνάμεις που επιχειρούν με συντονισμένες ενέργειες και σε άλλους νομούς να διώξουν τα προσφυγόπουλα από τα σχολεία.

Καταδικάζουμε την απαράδεκτη παρέμβαση της Αστυνομίας που διατάραξε την ομαλή λειτουργία του σχολείου εισβάλλοντας  στο σχολικό χώρο, τραυματίζοντας τον ψυχισμό ανήλικων μαθητών που παρακολουθούσαν εμβρόντητοι ένα σκηνικό που δεν συνάδει με τη φύση και το χαρακτήρα του σχολείου. Είναι τεράστιες οι ευθύνες της κυβέρνησης στη δημιουργία κλίματος εχθρικού απέναντι στους πρόσφυγες, αντί της λύσης των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι κανένας δεν έχει το δικαίωμα να εισβάλει στα σχολεία για να απομακρύνει μαθητές και να αναστατώνει τη λειτουργία τους. Δεν είχε ενημερωθεί κανείς από τους κηδεμόνες των μαθητών και η Υπεύθυνη Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων.

Η προσπάθεια να μετατοπιστεί η συζήτηση στους σχολικούς χώρους από τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα σχολεία λόγω έλλειψης μέτρων ασφαλούς λειτουργίας τους και να στραφεί η προσοχή αλλού, δε θα περάσει. Δεν είναι τυχαίο ότι η αστυνομική επιχείρηση έγινε ενώ δεκάδες γονείς διαμαρτύρονταν για τις συνθήκες λειτουργίας του σχολείου (υπόγεια) σε περίοδο έξαρσης του κορονοϊού, καθώς και σε περίοδο κινητοποιήσεων των μαθητών για τους ίδιους λόγους. Ο αυταρχισμός της κυβέρνησης και η προσπάθεια καταστολής δεν μπορεί να σταματήσει τις φωνές της εκπαιδευτικής κοινότητας για υγεία και παιδεία.

Στο διαπολιτισμικό Γυμνάσιο παιδιά διαφορετικών εθνικοτήτων συμβιώνουν εδώ και χρόνια με προσπάθεια να επιλύονται προβλήματα με παιδαγωγικό τρόπο στα πλαίσια του σχολείου. Η ρατσιστική υστερία μίσους δεν πρέπει και δε θα βρει έδαφος στην εκπαιδευτική κοινότητα που παλεύει για ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών, ανεξάρτητα από καταγωγή και εθνικότητα στη μόρφωση. Για τους εκπαιδευτικούς η διασφάλιση των εκπαιδευτικών δικαιωμάτων των προσφύγων μαθητών είναι δεδομένη και η στόχευση της απομάκρυνσής τους από τα σχολεία δεν θα περάσει. Δεν θα σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε για να εξασφαλιστούν η απαραίτητη χρηματοδότηση και το εκπαιδευτικό προσωπικό που είναι απαραίτητο για να ξεκινήσει επιτέλους η εκπαίδευση των προσφυγόπουλων στα σχολεία, καθώς ακόμη δεν έχει γίνει καμία πρόσληψη εκπαιδευτικού και σε καμία δομή προσφύγων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες