sxoleio
«Το Υπουργείο Παιδείας δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στην μοναδική – στην πραγματικότητα- υποχρέωση που ανέλαβε και αυτή μάλιστα μέσα από τις παλινωδίες της Υπουργού», σημειώνει η ΕΛΜΕ Ροδόπης

«Σε κάθε παρέμβασή του το Υπουργείο Παιδείας δημιουργεί αναστάτωση και σύγχυση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Θα ήταν λοιπόν καλύτερο να σιωπούν και να αναλάβουν επιτέλους πρωτοβουλίες για την ομαλή λειτουργία των σχολείων την τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας για όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, την κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς και μόνιμους διορισμούς». Αυτό σημειώνει η ΕΛΜΕ Ροδόπης σε ανακοίνωσή της για την κατάσταση στην Παιδεία.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Η έξοδος από την οικονομική κρίση που μαστίζει τη χώρα προϋποθέτει, μεταξύ των άλλων, την βελτίωση και ενίσχυση της παρεχόμενης εκπαίδευσης, η οποία, όμως, δε μπορεί να επιτευχθεί με μειώσεις των δαπανών, με οικονομικά υποβαθμισμένους και εξουθενωμένους εκπαιδευτικούς, με αναπληρωτές τρίμηνης διάρκειας, με μαθητές που συγχρωτίζονται στις τάξεις εν μέσω κορωναιού, με σχολεία που δε μπορούν να καταρτίσουν έγκαιρα τα προγράμματά τους λόγω έλλειψης διδακτικού προσωπικού.

Θέλαμε και θέλουμε σχολεία ανοιχτά, τους μαθητές κοντά μας. Γιατί πρέπει να βρίσκονται κοντά μας σε αυτές τις πρωτόγνωρες συνθήκες. Για να τους στηρίξουμε όχι μόνον γνωστικά, αλλά και παιδαγωγικά - ψυχολογικά στην εποχή της αλλαγής της καθημερινότητάς μας. Περιμέναμε  από την Πολιτεία να εξασφαλίσει τις υλικές συνθήκες, τα ελάχιστα  προαπαιτούμενα για τη διδασκαλία, την ομαλή συνέχιση της λειτουργικής σχέσης εκπαιδευτικών – μαθητών. Προσωπικό  καθαριότητας, μέτρα για την τήρηση των φυσικών αποστάσεων, διασφάλιση όρων υγιεινής και ασφάλειας, περιοδικούς ελέγχους – τεστ κ.ά..

Είναι σαφές ότι το Υπουργείο Παιδείας πρέπει να παρέχει στους εκπαιδευτικούς, υποστήριξη νομική, ηθική, ουσιαστική στη βία που δεχόμαστε καθημερινά από εμπλεκόμενους και μη στην εκπαιδευτική διαδικασία. Να μην μας χρησιμοποιήσει ως κυματοθραύστες αντιδράσεων για τις δικές της πράξεις και παραλείψεις. Να κατευθύνει την εκπαιδευτική κοινότητα με ένα σαφές πλαίσιο λειτουργίας του σχολείου σε αυτές τις ιδιαίτερες συνθήκες.

Να υπάρχουν σαφείς οδηγίες και στελεχωμένες δομές για την αντιμετώπιση κρουσμάτων πανδημίας, ένας αναλυτικός οδηγός για το τι θα διδάξουμε και πώς θα διαχειριστούμε την ύλη. Να αναγνωρίσει τις ιδιαίτερες συνθήκες άσκησης του έργου μας (είμαστε οι μοναδικοί λειτουργοί του Δημοσίου που καθημερινά συγχρωτιζόμαστε με 25  και παραπάνω μαθητές σε μια αίθουσα).  Να προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, διευρύνοντας και όχι όπως τελικά γίνεται περιορίζοντας τις περιπτώσεις των συναδέλφων που δικαιούνται ειδικής άδειας.

Να στηριχτούν και να ενισχυθούν σε όλο αυτό το διάστημα, οι υποδομές για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Να διαθέσουν χρήματα για την αγορά του αναγκαίου εξοπλισμού και την ακόμη πιο αναγκαία συστηματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Περιμένουμε να εξασφαλίσει ένα κλίμα συνεννόησης και διαλόγου με εκπαιδευτικούς, γονείς και μαθητές. Να ρωτήσει, να συνδιαλεχθεί, να ενημερώσει, να μην εξωθήσει σε οργισμένες αντιδράσεις.

Το Υπουργείο Παιδείας δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στην μοναδική – στην πραγματικότητα- υποχρέωση που ανέλαβε και αυτή μάλιστα μέσα από τις παλινωδίες της Υπουργού, καμία πρόνοια δεν υπήρξε για την τήρηση των φυσικών αποστάσεων και τη λειτουργία τμημάτων με μικρότερο αριθμό μαθητών, ενώ σε πολλούς Δήμους το προσωπικό καθαριότητας ακόμη δεν έχει τοποθετηθεί καν αν και υπάρχουν έτι περαιτέρω ανάγκες για μόνιμο προσωπικό καθαριότητας, ενώ τα κενά σε εκπαιδευτικούς είναι ακόμη χιλιάδες, ενώ δεν γίνεται καν λόγος για προληπτικούς ελέγχους σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, είναι μία ακόμη απόδειξη  της απόστασης που χωρίζει τους ιθύνοντες του Υπουργείου από την εκπαιδευτική πραγματικότητα, της άγνοιάς τους για την καθημερινότητα του σχολείου.

Σε κάθε παρέμβασή του το Υπουργείο Παιδείας δημιουργεί αναστάτωση και σύγχυση σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Θα ήταν λοιπόν καλύτερο να σιωπούν και να αναλάβουν επιτέλους πρωτοβουλίες για την ομαλή λειτουργία των σχολείων την τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας για όσους εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία, την κάλυψη όλων των κενών με μαζικούς και μόνιμους διορισμούς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepisthmio_dytikis_makedoniaw.jpg
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
Από την ερχόμενη Δευτέρα 25 Νοεμβρίου - Η αξιολόγηση θα είναι ανώνυμη και θα γίνει ηλεκτρονικά
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας: Οι φοιτητές θα αξιολογήσουν τους διδάσκοντες
school_education_tetradia_notbook_kimolies_chalks_apple.jpg
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
«Kαλούμε όλους τους συναδέλφους - Μέλη μας, τη ΔΟΕ αλλά και τα λοιπά σωματεία να βρίσκονται σε εγρήγορση ενόψει και της έκδοσης του πορίσματος της...
Για την κινητοποίηση στη Διεύθυνση ΠΕ Πειραιά σχετικά με την ΕΔΕ του 1ου Ειδικού Νηπιαγωγείου Πειραιά
sxoleio
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης
Στους δύο πίνακες κατάταξης για τη Γενική Παιδεία αίτηση υπέβαλαν συνολικά 152.278 εκπαιδευτικοί
Προσλήψεις εκπαιδευτικών: Το ΑΣΕΠ για τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης