Κάμερες
O Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου για την σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και επικοινωνία στα κλειστά λόγω κρουσμάτων covid 19 σχολεία και νηπιαγωγεία

Αναφορικά με τις οδηγίες σύνταξης προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που αποστέλλονται από σχολικούς συντονιστές/σχολικές συντονίστριες και Διευθυντές/Διευθύντριες Σχολείων στους εκπαιδευτικούς για την περίπτωση που το τμήμα τους κλείσει λόγω κρούσματος covid 19, το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου επισημαίνει:

  1. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΖΩΝΤΑΝΗ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ (live streaming) ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε. ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΑΣ.
     
  2. Οι σχολικές συντονίστριες/σχολικοί συντονιστές όταν αποστέλλουν οδηγίες στους εκπαιδευτικούς οφείλουν να τις στέλνουν εγγράφως και ενυπογράφως επικαλούμενες/-οι και το νομικό πλαίσιο πάνω στο οποίο βασίζονται οι οδηγίες αυτές.
  3. Κανένας δεν μπορεί να μας υποχρεώσει σε περίπτωση αναστολής λειτουργίας του τμήματος μας να κάνουμε ο,τιδήποτε από το σπίτι μας και με τα δικά μας ατομικά μέσα. Από τη στιγμή που κλείνει ένα τμήμα λόγω κρούσματος, οι μαθητές μαζί με τον εκπαιδευτικό του τμήματος είναι για 15 ημέρες σε καραντίνα (10 εργάσιμες) καθώς είναι υποψήφια θύματα να νοσήσουν από covid 19... Επιπλέον η σύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» από το σπίτι προϋποθέτει ότι ο εκπαιδευτικός μαζί και οι μαθητές του (όλες/όλοι) πρέπει να έχουν γραμμή δωρεάν internet και ηλεκτρονικό υπολογιστή ή τάμπλετ που τους έχει παραχωρήσει το ΥΠΑΙΘ για να μπορούν να κάνουν σύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» - επικοινωνία. Κανείς δεν μπορεί να υποχρεώσει τον εκπαιδευτικό ή τους μαθητές να συμμετάσχουν από τη στιγμή που δεν τους έχουν παρασχεθεί  τα παραπάνω μέσα. Αυτή ήταν και η απάντηση του Διευθυντή Εκπαίδευσης  Π. Ε. Β΄ Αθήνας σε ερώτηση της Προέδρου του Δ. Σ. του Σ. Ε. Π. Ε. Αμαρουσίου κατά τη διάρκεια  παράστασης διαμαρτυρίας του Σ.Ε.Π.Ε. Αμαρουσίου  τη Δευτέρα 28 – 9 – 2020, ο οποίος είπε: « Δεν μπορώ να σας υποχρεώσω να δουλέψετε από το σπίτι αλλά μπορείτε να πάτε  στο σχολείο να κάνετε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση». Στην ερώτησή μας πώς είναι δυνατόν, αφού θα είμαστε σε καραντίνα στο σπίτι μας να πηγαίνουμε στο σχολείο για να κάνουμε σύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση», ο κος Διευθυντής Π. Ε. Β΄ Αθήνας δεν μας έδωσε καμία απάντηση.
  4. Σε όσες/όσους εκπαιδευτικούς ζητιέται να συντάξουν προγράμματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, για την περίπτωση που κλείσει το τμήμα τους λόγω κρούσματος covid 19, με την υποχρεωτική χρήση της σύγχρονης εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» (σύστημα webex) να προκαλούν άμεσα συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων και να συντάσσεται πρακτικό που να δικαιολογεί την αδυναμία σύνταξης τέτοιου προγράμματος λόγω παντελούς έλλειψης επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και έλλειψης μέσων που έχουν δωρεάν παρασχεθεί από το ΥΠΑΙΘ (Η/Υ, δωρεάν σύνδεση στο INTERNET) αλλά και να καταγράφεται η κάθετη άρνηση των εκπαιδευτικών στην αποδοχή της παραβίασης του προσωπικού τους ασύλου – χώρου, δηλ. της οικογενειακής τους εστίας – κατοικίας, καθώς και ο αντιπαιδαγωγικός χαρακτήρας της καθήλωσης των μαθητών επί ώρες μπροστά από έναν Η/Υ.
  5. Το ΥΠΑΙΘ και οι συντονιστές εκπαίδευσης αν ενδιαφέρονταν πραγματικά για τη μόρφωση των παιδιών του ελληνικού λαού όφειλαν να ζητήσουν από τους εκπαιδευτικούς να  πληροφορηθούν από τους μαθητές τους αν έχουν τη δυνατότητα και τα μέσα να ανταποκριθούν σε εξ αποστάσεως «εκπαίδευση» σε περίπτωση συνολικού κλεισίματος των σχολείων και όχι να τους ζητούν να συντάξουν προγράμματα για το θεαθήναι!!!
  6. Στην περίπτωση που ο/η Διευθυντής/Διευθύντρια του Σχολείου και οι σχολικοί συντονιστές επιμένουν να συνεχίζουν τις πιέσεις στις/στους εκπαιδευτικούς για την εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» - επικοινωνίας χωρίς την εξασφάλιση των παραπάνω προϋποθέσεων για μαθητές και εκπαιδευτικούς, οι συνάδελφοι να ενημερώνουν άμεσα το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου για να παρεμβαίνει άμεσα.
  7. Επιμένουμε στην πάγια θέση του σωματείου μας ότι για τους μαθητές μας δίνουμε και θα δώσουμε και την ψυχή μας και όποτε χρειαστεί (που το απευχόμαστε) στην περίπτωση που κλείσει το τμήμα μας ή το σχολείο μας λόγω κρουσμάτων του ιού covid 19 θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατό για να εξασφαλίσουμε τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με όρους ισότιμης συμμετοχής όλων των μαθητών μας και χωρίς να παραβιάζονται βασικοί κανόνες ασφάλειας των προσωπικών δεδομένων των μαθητών μας και των εκπαιδευτικών.
  8.  Καλούμε τους εκπαιδευτικούς – μέλη του σωματείου μας να μην αποδεχτούν σε καμία περίπτωση την εφαρμογή της ζωντανής αναμετάδοσης του μαθήματός τους από την τάξη στην περίπτωση που υπάρχουν μαθητές που αδυνατούν να προσέλθουν στα σχολεία και νηπιαγωγεία τους. Είναι ευθύνη του  ΥΠΑΙΘ να προσλάβει αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που θα τους ανατεθεί η κατ’ οίκον διδασκαλία των μαθητών αυτών είτε δια ζώσης είτε με σύγχρονη εξ αποστάσεως «εκπαίδευση».
  9. Για όλα τα παραπάνω παρέχουμε πλήρη συνδικαλιστική και νομική κάλυψη στα μέλη του σωματείου μας.

Συναδέλφισσες και συνάδελφοι,

το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση της Ν. Δ. ενδιαφέρονται κατά βάση μόνο για τη διάλυση του Δημόσιου Σχολείου και την πλήρη ιδιωτικοποίησή του. Παράδειγμα ότι η Υπουργός Παιδείας μέσα στη διάρκεια της πανδημίας πέρασε με νόμο (4692/2020) την αύξηση των μαθητών στο τμήμα από 22 στους 25, ενώ δεν πήρε κανένα απολύτως μέτρο προστασίας για την προστασία της υγείας μαθητών και εκπαιδευτικών πέρα από μια μάσκα και ένα παγουρίνο.

Οι οδηγίες που έστειλε το ΥΠΑΙΘ και ο ΕΟΔΥ  για την αντιμετώπιση της πανδημίας του ιού covid 19 δεν είναι αυτές που ενδείκνυνται αλλά αυτές που τους βολεύουν. Θα αναφέρουμε ένα απλό παράδειγμα: όταν υπάρξει κρούσμα κλείνει το τμήμα και οι μαθητές του τμήματος με τον/τη δάσκαλο/ δασκάλα του τμήματος μπαίνουν σε καραντίνα  15 ημερών.  Οι εκπαιδευτικοί ειδικοτήτων καθώς και οι εκπαιδευτικοί του ολοήμερου όμως συνεχίζουν τη δουλειά τους στο σχολείο κανονικά παρόλο που είχαν έρθει και αυτοί σε επαφή με το τμήμα που είχε το κρούσμα!!! Αν αυτό δεν είναι επικοινωνιακή τακτική και κατά πώς βολεύει το ΥΠΑΙΘ αντιμετώπιση της πανδημίας, τι είναι τότε;

Με τον ίδιο απόλυτα καταστροφικό και καθαρά επικοινωνιακού χαρακτήρα τρόπο επιχειρεί το ΥΠΑΙΘ και η κυβέρνηση να πείσει την κοινωνία και τους γονείς των μαθητών μας ότι «όλα βαίνουν καλώς» και σε περίπτωση αύξησης των κρουσμάτων του ιού  covid 19 και κλεισίματος των σχολείων ή των τμημάτων μας η εκπαιδευτική διαδικασία θα συνεχισθεί απρόσκοπτα χάρη στις προσπάθειες και τις πολιτικές του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης αφήνοντας ουσιαστικά τα Δημόσια Σχολεία και τους εκπαιδευτικούς  απροστάτευτους και χωρίς μέσα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του ιού covid 19, βορρά στην στοχοποίηση των καλοθελητών που μας αποκαλούν, προς τέρψη του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης, τεμπέληδες. Υπενθυμίζουμε στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ και στην κοινωνία ότι το Δημόσιο Σχολείο λειτουργεί χάρη στις ηρωικές και γεμάτες αυταπάρνηση προσπάθειες των εκπαιδευτικών των Δημόσιων Σχολείων και θα συνεχίσει να λειτουργεί έτσι όσο υπάρχουν και εφαρμόζονται αντιλαϊκές – αντιεκπαιδευτικές πολιτικές, όπως αυτές που εφαρμόζει η κα Υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως και η κυβέρνηση της Ν. Δ.

Συνεχίζουμε να παλεύουμε συλλογικά και μαχητικά για την ανατροπή των πολιτικών αυτών με πείσμα και με την πίστη ότι: «ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ», όπως τόσο άλλα που αντιμετωπίσαμε ως εκπαιδευτικό – λαϊκό κίνημα.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί άμεσα του θέματος και να λάβει αποφάσεις κάλυψης των συναδέλφων σε ό,τι αφορά την μη υποχρεωτική εφαρμογή της σύγχρονης εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» - επικοινωνίας σε περίπτωση κλεισίματος τμημάτων ή σχολείων κατοχυρώνοντας το δικαίωμα της επιλογής για τους εκπαιδευτικούς αναφορικά τον τρόπο παροχής εξ αποστάσεως «εκπαίδευσης» ανάλογα με τα μέσα που διαθέτουν οι εκπαιδευτικοί και οι σχολικές μονάδες με όρους απόλυτης ισονομίας και συμμετοχής των μαθητών μας. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 15/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

koronoios
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
Ένας ακόμη «ένοχος» για τη μετάδοση, που δύσκολα πάει το μυαλό μας, είναι ο αγαπημένος μας «φίλος» που μας ξελασπώνει τις δύσκολες μέρες του...
Γιατί αυξάνονται τα κρούσματα του κορωνοϊού; Παίζουν τα κλιματιστικά κάποιο ρόλο;
vaseis-2015-ptosi-1.jpg
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές
Πού θα πάνε οι βάσεις εισαγωγής στις πιο υψηλόβαθμες σχολές
Μηχανογραφικό: Εκπνέει σήμερα η προθεσμία για την υποβολή του - Που πάνε οι βάσεις στις υψηλόβαθμες σχολές