Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης με ανακοίνωση της δηλώνει πως δεν νομιμοποιεί το εκλογικό αποτέλεσμα και δεν αποδέχεται την εκλογή στελεχών της στην ηλεκτρονική ψηφοφορία για τα υπηρεσιακά συμβούλια. Τα στελέχη της που παρά τη μη συμμετοχή τους εκλέχτηκαν, παραιτούνται, χωρίς να συναρτούν την πράξη τους με πράξεις άλλων
Η ανακοίνωση
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ανέδειξε και κατήγγειλε από την πρώτη στιγμή τη βασική επιδίωξη του Υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης της ΝΔ, δηλαδή την ουσιαστική κατάργηση του θεσμού του Αιρετού εκπρόσωπου των εργαζόμενων και της λειτουργίας των υπηρεσιακών συμβουλίων μέσω των κομματικά διορισμένων δοτών διευθυντών εκπαίδευσης και των επίσης διορισμένων μελών των συμβουλίων, οι οποίοι πειθήνια και αναντίρρητα θα εφαρμόζουν τις αποφάσεις της διοίκησης.
Η χοντροκομμένη, απαράδεκτη και αδιάλλακτη, πρωτοφανής στάση της υπουργού Παιδείας, να πραγματοποιήσει εκλογές με υποψήφιους που έχουν αποσύρει τις υποψηφιότητές τους, δηλαδή εκλογές χωρίς υποψήφιους, ήταν ενταγμένη στον πολιτικό της σχεδιασμό, να οδηγήσει το συνδικαλιστικό κίνημα σε κοινωνική απομόνωση, εμφανίζοντάς το ως οπισθοδρομικό και φοβικό για τις σύγχρονες εξελίξεις αλλά και να το αναγκάσει σε «αυτοχειρία» μέσω της παραίτησης των όποιων εκλεγούν, ώστε στη συνέχεια να δηλώνει πως η λειτουργία των συμβουλίων χωρίς αιρετούς δεν είναι δική της απόφαση και επιλογή.
Σε αυτή τη μεθόδευση, ως παράταξη δεν μπορούσαμε παρά να σταθούμε αντίθετοι, παρά το γεγονός ότι το σκεπτικό μας δεν ταυτιζόταν με αυτό της πλειοψηφίας των υπόλοιπων παρατάξεων τόσο στην επιχειρηματολογία (αστείες ανακοινώσεις περί διαβλητότητας, χειραγώγησης και νοθείας, περί προστασίας προσωπικών δεδομένων κλπ), οι οποίες είτε αποσύρθηκαν από όσους τις διατύπωναν είτε κατέπεσαν μέσω της απόφασης της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων όσο και στη διαχείριση της πρωτοφανούς κρίσης (τυφλές πολυδάπανες δικαστικές προσφυγές στο ΣτΕ και στα Εφετεία για δήθεν λανθασμένο τρόπο κατάθεσης των ψηφοδελτίων(!!) κλπ, προκειμένου να εμφανιστεί κάποια δήθεν δράση σε νομικό επίπεδο, οι οποίες χάθηκαν πανηγυρικά, εμφανίζοντας τον κλάδο απογυμνωμένο και σε πλήρη αναντιστοιχία με κάθε αίσθημα δικαιοσύνης). Συνεχίζουμε να επιμένουμε πως το συνδικαλιστικό κίνημα θα έπρεπε να έχει αντιμετωπίσει διαφορετικά το θέμα και όχι παίζοντας το παιχνίδι της υπουργού Παιδείας. Αυτό βέβαια δεν αθωώνει την τραγικά απαράδεκτη τακτική του υπουργείου Παιδείας το οποίο φέρνει την αποκλειστική ευθύνη για ότι έχει συμβεί.
Η στάση του υπουργείου Παιδείας αλλά και του κόμματος της ΝΔ, το οποίο είχε εμπλοκή μέσω της αποστολής μηνυμάτων, προκειμένου τα μέλη και οι φίλοι της κυβέρνησης να στηρίξουν τη διαδικασία ψηφίζοντας, τους αφήνει απόλυτα εκτεθειμένους και οδήγησε ακόμα και αυτούς που είχαν τις οποιεσδήποτε επιφυλάξεις να τις άρουν και να μην συμμετέχουν. Το δε αποτέλεσμα, τους καταγράφει στους πολιτικά ηττημένους. Η υπουργός Παιδείας και ολόκληρη η Κυβέρνηση καταγράφουν μία μαύρη σελίδα αυταρχισμού, παράνοιας και αδιέξοδης ρήξης.
Δυστυχώς όμως αυτή η πολιτική ήττα της Κυβέρνησης, δεν μπορεί να κεφαλαιοποιηθεί από τον κλάδο καθώς έχει μείνει χωρίς τους εκπροσώπους του στα υπηρεσιακά συμβούλια, δηλαδή χωρίς αυτούς που θα εμποδίζουν τις αυθαιρεσίες και τον αυταρχισμό της διοίκησης προστατεύοντας τους συναδέλφους. Ένας δημοκρατικός θεσμός με ιστορία εκατό χρόνων βρίσκεται στον «αέρα» και κινδυνεύει να καταργηθεί. Αυτό δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να επιτραπεί.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ είχε ξεκάθαρα δηλώσει πως στους αξιακούς της κώδικες δεν υπάρχει δημοκρατία χωρίς πολυφωνία και πλουραλισμό, πως τα ψηφοδέλτιά της δεν θα αφεθούν μόνα χωρίς «αντιπάλους» μέσα σε οποιαδήποτε κάλπη, καθώς έχουμε μάθει να κερδίζουμε τις μάχες για την εκπροσώπηση και την εμπιστοσύνη των εκπαιδευτικών, στο προσκήνιο και όχι κρυμμένοι.
Στους αγώνες μας δεν υπήρξαμε ποτέ «τζάμπα μάγκες» και όταν έρχεται η στιγμή καταθέτουμε το κόστος των ενεργειών μας. Αυτή η στιγμή έχει φτάσει και σε αυτή τη διαδικασία. Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ η οποία είχε 48 εκλεγμένους αιρετούς και είχε βάσιμες πιθανότητες να τους αυξήσει σημαντικά, δηλώνει πως δεν νομιμοποιεί το εκλογικό αποτέλεσμα και δεν αποδέχεται την εκλογή στελεχών της με τέτοιου είδους διαδικασίες.
Τα στελέχη της που παρά τη μη συμμετοχή τους εκλέχτηκαν, παραιτούνται, χωρίς να συναρτούν την πράξη τους με πράξεις άλλων. Χωρίς κανένα προαπαιτούμενο. Απλά παραιτούνται! Από κάτι που είχαν κερδίσει και κατείχαν, όχι από κάτι που δεν είχαν ποτέ και δεν είχαν καμία ελπίδα να κερδίσουν ή είχαν σε μικρό ή ελάχιστο αριθμό με αποτέλεσμα να σκέφτονται ότι οι συνδικαλιστικοί τους αντίπαλοι έχουν περισσότερα να χάσουν.
Στη δική μας άποψη περί εκπροσώπησης και δημοκρατίας δεν χωρούν αμφιταλαντεύσεις ούτε δικαιολογίες. Δεν συμπορευόμαστε με αυτό που θέλουν άλλοι για να γινόμαστε αρεστοί, να επιβιώνουμε συνδικαλιστικά και να βολευόμαστε ατομικά. Διατηρούμε τις απόψεις μας, την συνδικαλιστική μας αυτονομία και δεν ετεροπροσδιοριζόμαστε. Δεν νιώθουμε ανασφάλεια επιζητώντας επιβεβαίωση από άλλους. Έχουμε στέρεες απόψεις και τις υπερασπιζόμαστε. Δεν έχουμε ούτε κυβερνητικά ούτε αντικυβερνητικά σύνδρομα. Δεν έχουμε αυταπάτες. Έχουμε κερδίσει πολλές μάχες και θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε ότι και αν συμβεί. Σε όλους τους αγώνες θα είμαστε όπως πάντα μπροστά και όποτε να γίνει η επόμενη εκλογική διαδικασία θα είμαστε και πάλι παρόντες.
Δεν θα επιτρέψουμε την κατάργηση του θεσμού του Αιρετού εκπροσώπου των εργαζόμενων.
Ο αγώνας μας θα είναι διαρκής και ανυποχώρητος!
Δημοκρατική Συνεργασία
Εκπαιδευτικών Π.Ε.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη