Επτά ερωτήματα για την τηλεκπαίδευση στα σχολεία, μετά το διήμερο «φιάσκο», θέτει η ΕΛΜΕ Ιωαννίνων.
Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:
Εξ αποστάσεως τηλε- ταλαιπωρία
«Λόγω μεγάλου φόρτου το σύστημα τηλε-εκπαίδευσης Webex "κράσαρε".»
“Λόγω μεγάλου φόρτου το ΠΣΔ "κράσαρε" με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ταυτοποιήσει όλους τους χρήστες.”
Αυτές ήταν συνάδελφοι – συναδέλφισσες οι χθεσινές, οι σημερινές και ενδεχομένως και οι αυριανές δηλώσεις των στελεχών του ΥΠΑΙΘ.
Η πολυδιαφημιζόμενη πλατφόρμα Webex δεν ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις για την πολυ-υποστηριζόμενη εξ αποστάσεως διδασκαλία – “κράσαρε” – ήταν τα λόγια της Υπουργού και της Υφυπουργού.
Ενδεικτικό της κατάστασης και της έλλειψης προνοητικότητας είναι το γεγονός πως μετά την πλατφόρμα Webex, προβλήματα σύνδεσης στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο αντιμετώπισαν χιλιάδες εκπαιδευτικοί σήμερα το πρωί.
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο δυστυχώς δεν είναι έτοιμο να δεχτεί το φόρτο των μαθητών.
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο πρέπει να ταυτοποιήσει τον κάθε χρήστη ώστε να του επιτραπεί η είσοδος στην υπηρεσία webex προκειμένου να γίνουν μαθήματα στο webex. Για να γίνει είσοδος στην Τηλεδιάσκεψη Webex πρέπει οι χρήστες να συνδεθούν στην κεντρική υπηρεσία πιστοποίησης (SSO) με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που διαθέτουν στο ΠΣΔ.
Λόγω λοιπόν του μεγάλου φόρτου το ΠΣΔ "κράσαρε" – κατά την ερμηνεία της Υπουργού – με αποτέλεσμα να μη μπορεί να ταυτοποιήσει όλους τους χρήστες.
Πολλοί είναι οι συνάδελφοι που προσπαθούν να κάνουν μάθημα από σχολικές μονάδες και δε μπαίνουν με τίποτα.
Δεν θα έπρεπε, τουλάχιστον, να υπήρχε η πρόβλεψη από το Υπουργείο για εναλλακτικές επιλογές;
Δεν θα έπρεπε να καθώς και για απο-φόρτιση του δικτύου, με τη θέσπιση της εκ περιτροπής διδασκαλίας για την τηλεκπαίδευση. Άλλωστε, στο πρώτο κύμα της πανδημίας, υπήρχε μεγαλύτερη δυνατότητα επιλογές για πλατφόρμες τηλε-διασκέψεων.
Θα μπορούσε, επιπλέον, να αξιοποιηθεί αποτελεσματικότερα το διάστημα 6 μηνών που μεσολάβησε από την επανέναρξη των μαθημάτων τον Μάιο – κάτι που δεν έγινε – ώστε να γίνει βελτίωση/επέκταση των υποδομών του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου για την τηλεκπαίδευση. Θα μπορούσε λοιπόν το ΥΠΑΙΘ να προχωρήσει σε βελτιώσεις.
Θέτουμε λοιπόν τα ερωτήματα.
- Πότε επιτέλους θα καταρτιστούν προγράμματα έκτακτης ανάγκης;
- Πότε θα διαμορφωθούν σωστά και σοβαρά συστήματα τηλεκπαίδευσης για ώρα ανάγκης;
- Θα ζητήσει κανείς συγγνώμη από τις καθηγητές, τα χιλιάδες παιδιά και τους γονείς τις που ταλαιπωρούνται;
- Θα μπορέσει να προχωρήσει η ύλη;
- Θα λειτουργήσει από φέτος η Τράπεζα Θεμάτων παρά τα τραγικά αποτελέσματα τις ολιγωρίας του υπουργείου Παιδείας στην τηλεκπαίδευση; Πρότασή μας είναι όχι.
- Θα γίνει περικοπή της ύλης ή θα πρέπει να βγει όλη η ύλη και με τι συνθήκες;
- Μπορεί το ΥΠΑΙΘ, με βεβαιότητα να εξασφαλίσει τις Πανελλαδικές Εξετάσεις;
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη