«Τη δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας» δείχνουν κατά τον πρώην υπουργό παιδείας Ευρ. Στυλιανίδη οι ανισότητες που δημιουργεί η τηλεκπαίδευση.
«Αυτή ήταν η απάντησή του στις 19/11 στην παρατήρηση της δημοσιογράφου «έχουν δημιουργηθεί μαθητές δύο ταχυτήτων, στα ιδιωτικά να κάνουν μάθημα και στα δημόσια να μένουν στο… connecting της Cisco» αναφέρουν οι Συνεργαζόμενες Εκπαιδευτικές Κινήσεις (ΣΥΝΕΚ).
«Ουδεμία σχέση έχουν οι ανισότητες αυτές, κατά τα λεγόμενά του, με την απραξία εννέα μηνών του Υπουργείου Παιδείας. Ουδεμία σχέση έχουν με τις πολιτικές που οδήγησαν τα παιδιά των ορεινών και νησιωτικών περιοχών να παρακολουθούν τα μαθήματά τους σε τριτοκοσμικές συνθήκες, τα παιδιά ευάλωτων κοινωνικών ομάδων σε εκπαιδευτικό αποκλεισμό, και τις οικογένειες που δεν διαθέτουν αφθονία υπολογιστών για να στηρίξουν τηλεκπαίδευση και τηλεργασία σε αδιέξοδο» τονίζουν σε σχετική ανακοίνωση και προσθέτουν πως οι δηλώσεις αυτές είναι καταρχάς προκλητικές απέναντι σε έναν λαό που δοκιμάζεται αυτή τη στιγμή σε όλα τα επίπεδα (οικονομικό, κοινωνικό, εκπαιδευτικό) από την πανδημία».
«Κυρίως, όμως, δείχνουν ότι η κατάρρευση της δημόσιας εκπαίδευσης είναι το «πολιτικό τους όραμα». Διότι ο κ. Στυλιανίδης, όπως άλλωστε και η νυν υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, δεν έχουν απαντήσει ακόμα σε εκπαιδευτικούς, μαθητές/τριες και γονείς γιατί εννέα ολόκληρους μήνες δεν έκαναν τίποτα:
για να ανοίξουν τον Σεπτέμβρη τα σχολεία με ασφάλεια
για να ενισχύσουν το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
για να αυξήσουν το επίπεδο ασφαλούς χρήσης της πλατφόρμας
για να δώσουν τεχνολογικό εξοπλισμό σε σχολικές μονάδες, εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες
για να επιμορφώσουν τους/τις εκπαιδευτικούς
γιατί άφησαν ένα εκατομμύριο μαθητές και εκπαιδευτικούς να τα βγάλουν πέρα μόνοι τους.
Αγνόησαν όλον αυτόν τον καιρό τις επισημάνσεις και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών και φτάσαμε για δεύτερη φορά στην αναστολή της λειτουργίας των σχολείων με τη δημόσια εκπαίδευση αθωράκιστη, και τις οικογένειες σε απόγνωση.
Χορτάσαμε ψέματα: ούτε σωστές μάσκες είδαμε να έρχονται, ούτε τεχνολογική ενίσχυση, ούτε υγειονομική προστασία σε μαθητές και εκπαιδευτικούς. Τα 90.000 τάμπλετ που υπόσχεται ο πρωθυπουργός θα φτάσουν τον Γενάρη, ενώ ο κ. Πέτσας βλέπει το άνοιγμα των σχολείων την 1η Δεκέμβρη. Χορτάσαμε και λοιδορίες από στελέχη της κυβέρνησης και τα γνωστά παπαγαλάκια της, παρόλο που αυτή τη στιγμή η δημόσια και η ιδιωτική εκπαίδευση στηρίζονται αποκλειστικά στις προσπάθειες, τη γνώση και την αγάπη των εκπαιδευτικών για τους μαθητές και τις μαθήτριές τους.
Θέλουμε η Υπουργός παιδείας και το ΙΕΠ να μας απαντήσουν στα εξής: α) Πόσα παιδιά αδυνατούν αυτή τη στιγμή να παρακολουθήσουν διαδικτυακά μαθήματα; β) Πώς θα γεφυρωθούν τα μαθησιακά κενά από τη περυσινή και φετινή σχολική χρονιά; γ) Ποιες πολιτικές παιδαγωγικής ενίσχυσης των μαθητών/τριών όλων των τάξεων θα ακολουθήσουν, ώστε να ξεπεραστούν ομαλά οι συνέπειες της πανδημίας;
Αναρωτιόμαστε, τέλος, αν στελέχη της κυβέρνησης έχουν την ίδια άποψη περί ανωτερότητας της ιδιωτικής πρωτοβουλίας και στον τομέα της υγείας, μετά την αισχροκερδή άρνηση των κλινικαρχών να περιθάλψουν περιστατικά Covid-19. Καλούμε όλη την κυβέρνηση να επιδείξει επιτέλους πολιτική υπευθυνότητα ανάλογη της σοβαρότητας της κατάστασης και να σταματήσει τα επικοινωνιακά ψέματα. Καλούμε επίσης την κ. Κεραμέως να πάρει θέση απέναντι στις δηλώσεις Στυλιανίδη».
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη