Το διορισμό στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ κατόχων παράνομων τίτλων από ιδιωτικά σχολεία καταγγέλλει η ΟΙΕΛΕ σε ανακοίνωσή της, κάνοντας λόγο για «μείζον ζήτημα» αναφορικά με την πιστοποίηση των τίτλων σπουδών στην ιδιωτική εκπαίδευση, «την ώρα που η Υπουργός Παιδείας ετοιμάζεται να νομοθετήσει την εξομοίωσή τους με τους ευρωπαϊκούς».
Η Ομοσπονδία των ιδιωτικών εκπαιδευτικών επιρρίπτει ευθύνες στη Νίκη Κεραμέως η οποία, όπως επισημαίνεται, αρνήθηκε να «απαντήσει στην εδώ και δύο μήνες σοβαρότατη καταγγελία μας με την οποία την πληροφορούμε για νόθευση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ με το διορισμό στο δημόσιο κατόχων παράνομων τίτλων σπουδών από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια».
Η ΟΙΕΛΕ κάνει λόγο για «τραγικό πρόβλημα», καθώς και «πρόκληση για ολόκληρη την Ευρώπη», ενώ ενημερώνει σχετικά τη Βουλή και τις ευρωπαϊκές αρχές. Μάλιστα, στη σχετική ανακοίνωση γίνεται αναφορά και σε συγκεκριμένη, «προκλητική» όπως χαρακτηρίζεται, νέα περίπτωση διορισμού κατόχου παράνομου τίτλου από ιδιωτικό σχολείο στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ.
Αναλυτικά η καταγγελία της ΟΙΕΛΕ:
Κάτοχοι παράνομων τίτλων από ιδιωτικά σχολεία συνεχίζουν να διορίζονται στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ! – Μείζον ζήτημα πλέον με την πιστοποίηση των τίτλων σπουδών στην ιδιωτική εκπαίδευση την ώρα που η Υπουργός Παιδείας ετοιμάζεται να νομοθετήσει την εξομοίωσή τους με τους ευρωπαϊκούς
Μετά την άρνηση της Υπουργού Παιδείας να απαντήσει στην εδώ και δύο μήνες σοβαρότατη καταγγελία μας με την οποία την πληροφορούμε για νόθευση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ με το διορισμό στο δημόσιο κατόχων παράνομων τίτλων σπουδών από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, υποχρεωνόμαστε να δώσουμε στη δημοσιότητα τα στοιχεία που έχουν κατατεθεί στην ΟΙΕΛΕ και αποδεικνύουν ότι τίθεται μείζον ζήτημα με την έκδοση τίτλων σπουδών στην ιδιωτική εκπαίδευση. Είναι τραγικό ότι το πρόβλημα του διορισμού στο δημόσιο κατόχων παράνομων τίτλων από ιδιωτικά εκπαιδευτήρια εμμένει, παρά το γεγονός ότι έχουν προηγηθεί τρεις (3) νομοθετικές παρεμβάσεις για το ζήτημα (άρθρο 24 του ν. 3577/2007, άρθρο 34 του ν. 4415/2016, άρθρο 72 του ν. 4485/2017).
Αποτελεί, δε, πρόκληση για ολόκληρη την Ευρώπη πως, ενώ είναι φανερό ότι το πρόβλημα αδιαφάνειας και ανομίας στην πιστοποίηση από την ιδιωτική εκπαίδευση διογκώνεται, ιδίως μετά την ψήφιση του Ν. 4713/2020 που απομακρύνει την εποπτεία της πολιτείας από τα ιδιωτικά σχολεία, η Υπουργός ετοιμάζεται να νομοθετήσει για την ισοτίμηση των ελληνικών με τους ευρωπαϊκούς τίτλους σπουδών μέσω της αντιστοίχισης του Εθνικού με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων!
Η νέα προκλητική περίπτωση διορισμού κατόχου παράνομου τίτλου από ιδιωτικό σχολείο στο δημόσιο μέσω ΑΣΕΠ!
Σύμφωνα με την αναλυτική καταγγελία που κατατέθηκε τον Οκτώβριο του 2020 στην ΟΙΕΛΕ, συμμετέχουσα διαγωνισμού του ΑΣΕΠ διορίστηκε στο δημόσιο (πιο συγκεκριμένα στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού – ΝΙΜΙΤΣ) με την υπ. αριθμ. 831/31-8-2020 απόφαση του Γ’ Τμήματος Διακοπών του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 1537/2-10-2020), αν και είχε αποφοιτήσει εικονικά από «αμαρτωλό» ιδιωτικό τεχνικό λύκειο (το περίφημο ΤΕΕ ΕΥΡΩΠΗ Άρτας) και ο τίτλος της είχε κηρυχτεί ανίσχυρος σύμφωνα με τη νομοθεσία, καθώς το εν λόγω εκπαιδευτήριο μαζί με άλλα 17 είχαν κλείσει λόγω βαρύτατων παρανομιών με απόφαση της Υπουργού Παιδείας Μαριέττας Γιαννάκου το 2007. Με τον τρόπο αυτό η συγκεκριμένη (όπως έπραξαν και οι όμοιοί της σε άλλους διαγωνισμούς) «έκλεψε» τη θέση ανθρώπων που μόχθησαν για να αποκτήσουν τον τίτλο τους με αξιοκρατία και διαφάνεια.
Τα στοιχεία για την κάτοχο του παράνομου τίτλου είναι συντριπτικά και προκαλούν το δημόσιο αίσθημα. Η εν λόγω αποφοίτησε το 2003 από το εν λόγω ιδιωτικό σχολείο με βαθμό «Άριστα 20» που της χάρισε 1000 μόρια στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η εν λόγω είχε αποφοιτήσει από μια επαγγελματική σχολή το 1991 με βαθμό 16 και, προκειμένου να διοριστεί, έπραξε αυτό που εκατοντάδες άλλοι με την σιωπηρή υποστήριξη της πολιτείας και των εκπαιδευτικών αρχών έκαναν εκείνη την περίοδο. Ενεγράφη σε ένα από τα περιβόητα ιδιωτικά τεχνικά λύκεια και, χωρίς πιθανότατα να παρακολουθήσει ούτε ώρα μαθήματος, πλήρωσε και έλαβε το «άριστο» πτυχίο, ώστε να το χρησιμοποιήσει στον ΑΣΕΠ. Είναι εντυπωσιακό ότι η εν λόγω είχε εγγραφεί στο εν λόγω ιδιωτικό σχολείο με αριθμό μητρώου 432, ενώ η επίσημη χωρητικότητα του σχολείου δεν επιτρεπόταν να ξεπεράσει τους 220 μαθητές και μάλιστα σε δύο βάρδιες (πρωινή-απογευματινή) των 110! Ωστόσο, εκείνη τη χρονιά ενεγράφησαν στο συγκεκριμένο ιδιωτικό σχολείο 588 (!) μαθητές, η μεγάλη πλειονότητα των οποίων έλαβαν πτυχίο με εικοσάρι χωρίς να παρακολουθήσουν ποτέ μαθήματα!
Η ΟΙΕΛΕ ενημερώνει τη Βουλή και τις ευρωπαϊκές αρχές
Το ζήτημα, φυσικά, των παράνομων τίτλων σπουδών από ιδιωτικά σχολεία δεν αφορά μόνο τα προηγούμενα χρόνια, αλλά συνεχίζεται με μεγάλη ένταση σήμερα και η κατάσταση αναμένεται να επιδεινωθεί λόγω της ψήφισης του περίφημου νόμου Κεραμέως-σχολαρχών τον περασμένο Ιούλιο. Απλώς θυμίζουμε την πρόσφατη υπόθεση της καταστροφής απουσιολογίων ισχυρού ιδιωτικού σχολείου της Αθήνας, ώστε μαθητές με πάνω από 400 απουσίες να λάβουν απολυτήριο Λυκείου. Ωστόσο, το προηγούμενο διάστημα είχαμε πολλές υποθέσεις περιπτώσεων έκδοσης παράνομων τίτλων από ιδιωτικά σχολεία με μαθητές και τάξεις «φαντάσματα», με αδήλωτο προσωπικό, ακόμη και με απονομή τίτλων σε μαθητές που παρανόμως κάνουν homeschooling!
Η έκδοση «άριστων» τίτλων σπουδών από ιδιωτικά σχολεία νοθεύει τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ και, όταν η βαθμολογία προσμετρηθεί για τις πανελλαδικές, θα καταδολιεύσει τις διαδικασίες εισαγωγής στα Πανεπιστήμια. Ταυτόχρονα όμως θέτει ζήτημα ισοτιμίας των Ελλήνων αποφοίτων ιδιωτικών σχολείων με τους μαθητές των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Για τους λόγους αυτούς, και επειδή το Υπουργείο Παιδείας ετοιμάζεται να νομοθετήσει για την αντιστοίχιση του Εθνικού με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων (επί της ουσίας, την εξομοίωση των ελληνικών με τους ευρωπαϊκούς τίτλους σπουδών), η ΟΙΕΛΕ θα ενημερώσει άμεσα τα μέλη της Εθνικής Αντιπροσωπείας και τις ευρωπαϊκές αρχές. Η σκανδαλώδης εύνοια υπέρ συγκεκριμένων ιδιωτικών σχολείων που λειτουργούν ως μηχανές εκτύπωσης παράνομων τίτλων σπουδών εις βάρος της κοινωνίας και των εκατομμυρίων μαθητών σε Ελλάδα και Ευρώπη πρέπει να λήξει
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/11
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη