κλειστά σχολεία
Aναστολή λειτουργίας των ειδικών σχολείων σε επιβαρυμένες περιοχές ζητά η ΟΛΜΕ, καθώς «δεν έχουν ληφθεί επαρκώς τα αναγκαία μέτρα»

Aναστολή λειτουργίας των σχολείων Ειδικής Αγωγής σε περιοχές με επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο ζητά η ΟΛΜΕ με ανακοίνωσή της.

«Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις της ΟΛΜΕ, δεν έχουν ληφθεί επαρκώς τα αναγκαία μέτρα σε όλα τα σχολεία, και ιδιαίτερα στις ΣΜΕΑΕ, για την καταπολέμηση της εξάπλωσης της πανδημίας και τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών σε συνθήκες ασφάλειας και υγείας», σημειώνεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.

Υπενθυμίζεται ότι το ζήτημα των μέτρων προστασίας από τον κορονοϊό στα Ειδικά Σχολεία και τις υπόλοιπες δομές εκπαίδευσης έχει απασχολήσει ιδιαίτερα την εκπαιδευτική κοινότητα το τελευταίο διάστημα. Δάσκαλοι, καθηγητές και γονείς ζητούν επιτακτικά την άμεση λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων από το υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση.

Πιο αναλυτικά η ΟΛΜΕ αναφέρεται:

Αναστολή λειτουργίας σχολείων ειδικής αγωγής σε περιοχές με επιβαρυμένο επιδημιολογικό φορτίο

Οι σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής – ΕΕΕΕΚ και ΕΝΕΕΓΥΛ – έχουν εξαιρεθεί από τη γενική ρύθμιση για αναστολή της λειτουργίας των σχολείων της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και συνεχίζουν να λειτουργούν.

Παρά τις επανειλημμένες εκκλήσεις της ΟΛΜΕ, δεν έχουν ληφθεί επαρκώς τα αναγκαία μέτρα σε όλα τα σχολεία, και ιδιαίτερα στις ΣΜΕΑΕ, για την καταπολέμηση της εξάπλωσης της πανδημίας και τη λειτουργία των εκπαιδευτικών δομών σε συνθήκες ασφάλειας και υγείας (διενέργεια τεστ covid19, ελλείψεις νοσηλευτικού προσωπικού, μειωμένο αριθμό μαθητών/τριών ανά τμήμα, όπως επίσης και στις μετακινήσεις τους, διορισμοί εκπαιδευτικών, επάρκεια προσωπικού καθαριότητας, μέσα απολύμανσης, μάσκες κ.α.).

Σε πολλές περιοχές της χώρας πολλά σχολεία Ειδικής Αγωγής βρίσκονται σε αναστολή λειτουργίας, σε άλλα παρατηρείται αυξημένος αριθμός κρουσμάτων, γίνονται συμπτύξεις τμημάτων και η αναλογία Εκπαιδευτικών και Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού, λόγω και αναγκαστικών αδειών ή κρουσμάτων, είναι κακή. Όλα αυτά δημιουργούν ακόμα μεγαλύτερους κινδύνους για την υγεία όλων.

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ζητάει να παρθούν ανά νομό, και ανάλογα με την κατάσταση στα σχολεία της Ειδικής Αγωγής, το επιδημιολογικό φορτίο και την επιβάρυνση του συστήματος υγείας, αποφάσεις αναστολής λειτουργίας των σχολείων Ειδικής Αγωγής.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panepistimio-makedonias
Ανατροπή σε καταγγελία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ: Ο πρύτανης ΠΑ.ΜΑΚ διαψεύδει περιστατικό βίας
Ένταση στην εκδήλωση της ΔΑΠ στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας με παρέμβαση φοιτητών – Ο πρύτανης διαψεύδει την καταγγελία περί χειροδικίας
Ανατροπή σε καταγγελία της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ: Ο πρύτανης ΠΑ.ΜΑΚ διαψεύδει περιστατικό βίας
βιβλία
“Gigil”, “alamak”, “salakot”: TΙ σημαίνουν οι νέες λέξεις που προστέθηκαν στο Λεξικό της Οξφόρδης
Νέες Λέξεις Στο Λεξικό Οξφόρδης: Το Gigil και άλλες Αμετάφραστες Λέξεις από Διάφορες Γλώσσες
“Gigil”, “alamak”, “salakot”: TΙ σημαίνουν οι νέες λέξεις που προστέθηκαν στο Λεξικό της Οξφόρδης
sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία