Θεσσαλονίκη: Και η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης καλεί στην κινητοποίηση
Κάλεσμα στην αυριανή συγκέντρωση απευθύνει η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Στη συγκέντρωση εκπαιδευτικών, στο Άγαλμα Βενιζέλου αύριο, Πέμπτη 21-1, στις 12μ. ενάντια στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας καλεί η Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ  ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΕΙ.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ

ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΉ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ (με μέτρα προστασίας) ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 21/1, 12. 00 μ., ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (Για τη συμμετοχή των συναδέλφων η ΟΛΜΕ κήρυξε τρίωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11.00 μ.μ. – 2.00 μ.μ.)

Εν μέσω πανδημίας  η κυβέρνηση της ΝΔ  αξιοποιεί την ευκαιρία σε μέγιστο βαθμό για να νομοθετήσει όλα όσα βρίσκονταν στην ατζέντα της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και των κυβερνητικών ερμαρίων των προηγούμενων χρόνων. Έτσι, μετά την ψήφιση του νόμου Κεραμέως τον περασμένο Μάη, τον καταιγισμό αποφάσεων για την εξ αποστάσεως, την ψήφιση του νόμου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, την εξίσωση  των πτυχίων των 3ετών αμφιλεγόμενων κολλεγίων με αυτά των δημόσιων πανεπιστημίων, ετοιμάζει νομοσχέδιο σκούπα που περιλαμβάνει αλλαγές  στο σύστημα πρόσβασης στα πανεπιστήμια. Επιδιώκει μάλιστα την άμεση εφαρμογή του για τους μαθητές που φέτος δίνουν πανελλήνιες εξετάσεις μέσα σε εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες, σε συνθήκες εγκλεισμού και πανδημίας, στερούμενοι ακόμη και την  στοιχειώδη εκπαιδευτική διαδικασία. Προωθεί νέα μέτρα πειθάρχησης και αστυνομοκρατίας – καταστολής εντός των Πανεπιστημίων τα οποία κατά δήλωση της ίδιας της υπουργού Παιδείας είναι συνέχεια του νόμου για το Πανεπιστημιακό Άσυλο και όλων των νόμων που έχουν ψηφίσει. 

Κομβικές αλλαγές:

  • Θέσπιση Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής στα τμήματα, η οποία θα καθορίζεται από δύο παράγοντες: α) από το μέσο όρο των επιδόσεων όλων των υποψηφίων σε όλα τα μαθήματα κάθε επιστημονικού πεδίου β) από συντελεστή που θα ορίζει το κάθε πανεπιστημιακό τμήμα, λίγο παραπάνω ή λίγο παρακάτω από το μέσο όρο των υποψηφίων. Αυτό σημαίνει ότι όσοι έχουν κάτω από αυτή τη βαθμολογία της ΕΒΕ μένουν εκτός Τμήματος, μειώνεται ο αριθμός των εισακτέων στα ΑΕΙ, τα Τμήματα συρρικνώνονται και θα οδηγούνται σε κλείσιμο.
  • Συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου σε δύο φάσεις. Στην πρώτη, οι υποψήφιοι των πανελληνίων θα δηλώνουν συγκεκριμένο, περιορισμένο σε σχέση με σήμερα, αριθμό σχολών από μόνο ένα επιστημονικό πεδίο. Στη δεύτερη φάση οι υποψήφιοι που δεν κατάφεραν να «πιάσουν» το όριο εισαγωγής, θα συμπληρώνουν εκ νέου το μηχανογραφικό με τις σχολές που έμειναν κενές από τη πρώτη φάση. Τα Τμήματα θα κατηγοριοποιηθούν σε υψηλής και χαμηλής ζήτησης και αρκετά θα οδηγηθούν σε κλείσιμο.
  • Διαδικασία υποβολής μηχανογραφικού σε Δημόσιο ΙΕΚ για κατάρτιση με βάση τον βαθμό του απολυτηρίου. Η διαδικασία αυτή δεν είναι αναβάθμιση, αλλά ακριβώς το αντίθετο. Πρόκειται για μέθοδο απόρριψης μεγάλου αριθμού μαθητών και προετοιμασίας τους ως πελατεία των ιδιωτικών ΙΕΚ με τα ανελαστικά όρια σπουδαστών για τη λειτουργία των δημόσιων ΙΕΚ που ψήφισαν  (250 σπουδαστές στις μεγάλες πόλεις και 100 στις μικρές).
  • Μπαίνουν ασφυκτικά όρια φοίτησης ν + ν/2 χρόνια. Η δυσκολία και οι συνθήκες ακραίας κοινωνικής φτώχειας θα οδηγήσουν στην εντατικοποίηση και εγκατάλειψη των σπουδών πολλών φοιτητών.

Η  κυβέρνηση με αυτές τις  αλλαγές ενισχύει τη στρόφιγγα αποκλεισμού χιλιάδων μαθητών από τη δημόσια Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση, αυστηροποιώντας  τα κριτήρια εισαγωγής στη δημόσια Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση με ένα πρόχειρο υπολογισμό 17.000 νέοι άνθρωποι δε θα δουν ποτέ την πόρτα του πανεπιστημίου. Προδιαγράφει νέα μείωση εισακτέων και κλείσιμο τμημάτων. Ανοίγει τη ροή προς την ανάπτυξη της ιδιωτικής εκπαίδευσης, εξασφαλίζοντάς της πελάτες με την εξίσωση  των πτυχίων των λεγόμενων Κολλεγίων με αυτά των δημοσίων Πανεπιστημίων και ωθώντας στα ιδιωτικά ΙΕΚ, αφού τα δημόσια δεν θα επαρκούν.

Επιβάλλουν την αστυνομοκρατία στα Πανεπιστήμια με  στόχο την ποινικοποίηση της δράσης του φοιτητικού κινήματος και την κατάλυση των ακαδημαϊκών  και δημοκρατικών ελευθεριών. Δημιουργούνται ειδικά  σώματα αστυνομικών και ειδικών φρουρών, 1000 κατ’ αρχήν, μέσα στα πανεπιστήμια που θα εκπαιδεύονται και θα λογοδοτούν στην ΕΛ.ΑΣ, θα ελέγχουν, θα συλλαμβάνουν και θα ανακρίνουν φοιτητές. Σε 30 εκ. ευρώ ανέρχεται το κόστος, ενώ μειώνουν 8%  τον προϋπολογισμό για τα ΑΕΙ.  Θεσμοθετούνται φοιτητοδικεία μέσω της δημιουργίας Πειθαρχικών Συμβουλίων  Φοιτητών που θα λειτουργούν σαν δικαστήρια (ανακρίσεις, μάρτυρες, συνήγορο υπεράσπισης, ποινές, κ.ά.) για φοιτητές.

Απαιτούμε και διεκδικούμε:

  • Να αποσυρθεί το νέο τερατούργημα  της κατακόρυφης μείωσης των  εισακτέων στα ΑΕΙ και της αστυνομοκρατίας των πανεπιστημίων.
  • Ασφαλή επαναλειτουργία των σχολικών μονάδων με βάση τις προτάσεις των σωματείων μας.
  • Μαζικό εμβολιασμό των εκπαιδευτικών.
  • Ενίσχυση  του  δημόσιου   συστήματος  υγείας. Να γίνουν δεκτές οι προτάσεις των υγειονομικών.
  • Καμία βαθμολόγηση των μαθητών σε συνθήκες τηλεκπαίδευσης. Παράταση  του  1ου  τετραμήνου. Αν χρειαστεί, να μετρήσουν οι βαθμοί του β΄ τετραμήνου και για το α΄ τετράμηνο, όταν θα ανοίξουν τα σχολεία.
  • Να  καταργηθεί η τράπεζα θεμάτων. Να μην εφαρμοστεί για τους μαθητές της Α΄ Λυκείου.
  • Άμεση έναρξη της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στα Γυμνάσια και της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα Λύκεια με τις αναγκαίες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
  • Καμία αυτοξιολόγηση και αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Υλοποιούμε την απόφαση της Γ.Σ. των προέδρων των ΕΛΜΕ (5/9/2020) με εφαρμογή της απεργίας – αποχής σε κάθε προσπάθεια εφαρμογής της αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης.
  • Άμεση κάλυψη όλων των κενών στα σχολεία. Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί αποκλειστικά με το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία.
  • Κατάργηση του  θεσμού των 3μηνων συμβάσεων αναπληρωτών και μετατροπή τους τώρα σε κανονικές.
  • Γενναία αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και όλων των υποστηρικτικών δομών της.
  • Επαναφορά των μαθημάτων των κοινωνικών, οικονομικών επιστημών και της καλλιτεχνικής παιδείας.
  • Ενιαίο δημόσιο και δωρεάν 12χρονο, υποχρεωτικό σχολείο για όλα τα παιδιά με δίχρονη προσχολική αγωγή.
  • Ουσιαστική αναβάθμιση της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης ισότιμη και πλήρως ενταγμένη στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης και στο Υπουργείο Παιδείας.

Η απάντηση πρέπει να είναι μαζική, μαχητική, πανεκπαιδευτική, πανεργατική και πρέπει να δοθεί από τώρα!

Τα τερατουργήματα που διαμορφώνει η κυβέρνηση σε όλα τα πεδία, ως τακτική ξεπεράσματος της υγειονομικής και οικονομικής κρίσης και οδηγούν στην καταβαράθρωση όλων των δημόσιων δομών εκπαίδευσης, πρέπει να ανακοπούν. Το εκπαιδευτικό κίνημα με τη συμμετοχή  των  εκπαιδευτικών, φοιτητών, γονιών και μαθητών με ενιαίους, άμεσους, πολύμορφους και αποφασιστικούς αγώνες μπορεί να σταματήσει την κυβερνητική επέλαση.

Οργανώνουμε άμεση απάντηση για την απόσυρση του αντιεκπαιδευτικού νομοσχεδίου και για το άνοιγμα των σχολείων με μέτρα προστασίας. Από κοινού ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, Φοιτητικοί Σύλλογοι συμμετέχουμε σε πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο (με όλα τα μέτρα προστασίας) την Πέμπτη 21/1, στις 12.00 μ.μ., στο Άγαλμα Βενιζέλου. Συντονίζουμε από κοινού τη συνέχιση και κλιμάκωση του αγώνα. Για τη συμμετοχή των συναδέλφων η ΟΛΜΕ κήρυξε 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας 12.00 μ. – 2.00 μ.μ. Συνεχίζουμε τον αγώνα με νέες κινητοποιήσεις και μέτρα στήριξης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

γλυπτά του Παρθενώνα
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
Σύμφωνα με τον Economist τόσο το Βρετανικό Μουσείο όσο και η βρετανική κυβέρνηση φαίνονται έτοιμοι για συμφωνία με την Ελλάδα για τα Γλυπτά του...
Τα Γλυπτά του Παρθενώνα ενδέχεται να επιστρέψουν στην Ελλάδα το 2025
dieuthintes_1.jpg
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
Πειθαρχικά αντί για μονιμοποιήσεις στη Δυτική Αττική - Καταγγελίες για αυταρχικές πρακτικές
Δυτική Αττική: Πειθαρχικά αντί μονιμοποιήσεων – Καταγγελία για αυταρχικές πρακτικές
myschool_b2_0.jpg
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Πώς θα γίνει η επικαιροποίηση του πληροφοριακού συστήματος myschool έως τις 2 Δεκεμβρίου, ως προς τις διευθύνσεις μονίμου κατοικίας όλων των...
Σχολεία: Οι γονείς μαθητών ΣΤ' Δημοτικού πρέπει να επικαιροποιήσουν τη Διεύθυνση κατοικίας για την εγγραφή στα Γυμνάσια - Οδηγίες
Σχολική αίθουσα
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»
Καταγγελία για τους χειρισμούς του ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας - Αυθαίρετες ενέργειες και παράβαση διαδικασιών
Καταγγελία εκπαιδευτικών για αυθαιρεσίες στο ΠΥΣΠΕ Β΄ Αθήνας: «Παραβίαση διαδικασιών και απαξίωση»