sxoleio
George Vitsaras / SOOC
Στη μετατροπή του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου σε Πειραματικό εναντιώνονται οι εκπαιδευτικοί του σχολείου

«Όχι» στο χαρακτηρισμό του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου ως Πειραματικό λένε οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, αναλύοντας τους λόγους που τούς οδήγησαν σε αυτή την απόφαση.

Αντίστοιχη απόφαση έλαβε και η Α' ΕΛΜΕ Κορινθίας, η οποία διοργανώνει παράσταση διαμαρτυρίας στη ΔΔΕ τη Δευτέρα 5 Απριλίου στις 10:00.

Ακολουθεί η διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου:

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΩΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Σε συνέχεια του υπ’ αρ. πρωτ. 33481/Δ6 εγγράφου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ) σχετικά με την υποβολή αίτησης του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Κορινθίας, κ. Ασβεστόπουλου Δημητρίου, για να χαρακτηριστεί το σχολείο μας, το 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου, ως Πειραματικό, εκφράζουμε ομόφωνα την αντίθεσή μας στην παραπάνω αίτηση  και παραθέτουμε  τους λόγους για τους οποίους δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνει αυτό:

α) Το Σχολείο μας έχει λειτουργήσει στο παρελθόν και συγκεκριμένα από το 2005 έως και το 2012 ως Πειραματικό. Ωστόσο, σύμφωνα με το ΦΕΚ 888 τ. Β΄/ 21-3-2012, αποχαρακτηρίστηκε βάσει των προτάσεων του Περιφερειακού Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πελοποννήσου, του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορινθίας καθώς και της γνωμοδότησης του οικείου Δημοτικού Συμβουλίου, που στηρίχτηκε στην απόφαση του Σχολικού Συμβουλίου στο οποίο ανήκει και ο Σύλλογος Διδασκόντων.

β) Στη συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων του Σχολείου μας, που πραγματοποιήθηκε στις 11/3/21, αποφασίσαμε ομόφωνα να μην υποβάλουμε αίτηση για τον χαρακτηρισμό του ως Πειραματικού, η οποία και δεν ελήφθη υπόψη.

γ) Δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές για να υποστηρίξουν και να καλύψουν τις ανάγκες ενός Πειραματικού Σχολείου. Συγκεκριμένα:

  • Το Σχολείο δε διαθέτει αίθουσα πολλαπλών χρήσεων κατάλληλη να φιλοξενήσει δραστηριότητες Πειραματικού Σχολείου και ανάλογο αριθμό ατόμων.
  •  Από τα δύο εργαστήρια Πληροφορικής λειτουργικό είναι μόνο το ένα.
  • Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής πραγματοποιείται αποκλειστικά στον προαύλειο χώρο λόγω έλλειψης αίθουσας Γυμναστικής.
  • Για το μάθημα των Εικαστικών και της Μουσικής δεν υπάρχει ειδική αίθουσα, όπως απαιτείται σε ένα Πειραματικό Σχολείο.

δ) Θεωρούμε παράλογο και άδικο, ενώ καθημερινά αγωνιζόμαστε για να προσφέρουμε στους μαθητές μας, να αμειβόμαστε για αυτή μας την προσφορά με την απώλεια της οργανικής μας θέσης. Το γεγονός αυτό αφενός μας καθιστά περιπλανώμενους και τελευταίους τοποθετηθέντες στις εκάστοτε σχολικές μονάδες και αφετέρου είναι ιδιαίτερα επώδυνο για κάποιους παλαιότερους συναδέλφους μας που αντιμετωπίζουν σοβαρά και χρόνια προβλήματα υγείας. Επιπλέον, η τοποθέτησή μας σε νέες θέσεις, και  δεδομένων των συνθηκών στον χώρο της Εκπαίδευσης, είναι αβέβαιη και επισφαλής. Τα παραπάνω συνιστούν άνιση μεταχείριση, καθώς μας διαφοροποιούν ως προς τα εργασιακά μας δικαιώματα από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. Τέλος, αξίζει να υπογραμμιστεί ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μας μονάδας τοποθετήθηκαν με άλλο εργασιακό καθεστώς  και μεταπίπτουν ακούσια και αναγκαστικά σε δυσμενέστερο, σε αντίθεση με τους νεοεισερχόμενους στα Πειραματικά, οι οποίοι διατηρούν τις οργανικές τους θέσεις, γεγονός που  ενισχύει περαιτέρω το καθεστώς της άνισης μεταχείρισης.

Για τους παραπάνω λόγους σας ζητούμε να σεβαστείτε την ομόφωνη απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων για τη μη μετατροπή του Σχολείου μας σε Πειραματικό, καθώς και την παλαιότερη απόφαση του τότε Υπουργού Παιδείας για τον αποχαρακτηρισμό του και να μη μας επιβάλετε ένα καθεστώς, το οποίο κανένας από τους εκπαιδευτικούς του 3ου Γυμνασίου δεν επιθυμεί. Έτσι, θα είμαστε σε θέση να επιτελούμε με τρόπο αποδοτικό το λειτούργημά μας και όχι υπό το κράτος της εργασιακής αβεβαιότητας.

Καλούμε τη Διοικούσα Επιτροπή Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων να μην κάνει δεκτή τη με αρ. πρωτ. 1267/19-3-2021 αίτηση  του Προϊσταμένου της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Κορινθίας, κ. Ασβεστόπουλου Δημητρίου, σύμφωνα με την οποία προτείνει να γίνει το 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου Πειραματικό Σχολείο.

Επιφυλασσόμεθα παντός νομίμου δικαιώματός μας.

Οι εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Κορίνθου

( ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypaith
Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών - Νέα διαδικασία για την κάλυψη 170 κενών θέσεων
Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70 Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών - Όλα τα ονόματα - Αναμένεται νέα...
Υπ. Παιδείας: Προσλήψεις 69 εκπαιδευτικών - Νέα διαδικασία για την κάλυψη 170 κενών θέσεων
ryanair.jpg
Πρόστιμο «μαμούθ» ύψους 179 εκατομμυρίων ευρώ σε Ryanair και Easyjet για τις έξτρα χρεώσεις
Η απόφαση επιβεβαιώνει και αυξάνει τα πρόστιμα ύψους 150 εκατ. ευρώ που προτάθηκαν τον περασμένο Μάιο και παράλληλα απαγορεύει τη συνέχιση των...
Πρόστιμο «μαμούθ» ύψους 179 εκατομμυρίων ευρώ σε Ryanair και Easyjet για τις έξτρα χρεώσεις