ekdilosi_axiologisi
Διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα «Αξιολόγηση, Αποκέντρωση, Αυτονομία στα σχολεία. Είναι για το καλό μας;», διοργανώνει η Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού-Αργυρούπολης

Διαδικτυακή εκδήλωση για την αξιολόγηση διοργανώνει η Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού-Αργυρούπολης την Κυριακή 4 Απριλίου, στις 19:30.

Στη σχετική ανακοίνωση αναφέρεται:

Τι κρύβεται άραγε πίσω από προσεχτικά διαλεγμένες, εύηχες λέξεις, στις σελίδες της εσωτερικής και εξωτερικής αξιολόγησης, που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας, ως προς το εκπαιδευτικό έργο; Ποια η σχέση της αξιολόγησης με την έκθεση Πισσαρίδη;

Ποιος ευθύνεται πραγματικά για την απαξίωση του εκπαιδευτικού συστήματος και την υποβάθμιση του δημόσιου σχολείου;
Οι εκπαιδευτικοί που αντιδρούν στην συντριπτική τους πλειοψηφία, είναι φοβισμένοι αγράμματοι και τεμπέληδες;
Είναι η εκπαιδευτική κοινότητα που αρνείται τον δημόσιο διάλογο; Γιατί τώρα με τα σχολεία κλειστά;
Πού θα οδηγήσει αυτή η αξιολόγηση το δημόσιο σχολείο και το δικαίωμα στην ίση και δωρεάν παιδεία για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες;

Τι αποτελέσματα έφερε στις χώρες που εφαρμόστηκε;

Τι μας διδάσκει το παράδειγμα της Αγγλίας και της Αμερικής;

Τελικά, τι χρειάζεται να αλλάξει στη δημόσια εκπαίδευση;

Αυτά και πολλά ακόμα ερωτήματα και προβληματισμούς θα προσπαθήσουμε να εξετάσουμε στην ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ – ΣΥΖΗΤΗΣΗ που οργανώνει η Δημοτική Συνεργασία Ελληνικού-Αργυρούπολης  την ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΑΠΡΙΛΙΟΥ στις 7:30 μμ.

Μια εκδήλωση που απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές/τριές αλλά και σε όποια/ον ενδιαφέρεται για τις εξελίξεις στην παιδεία.

Ομιλητές:

  • ΚΑΤΣΙΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Εκπαιδευτικός Αναλυτής, "Αποκέντρωση – Αυτονομία – Αξιολόγηση: Η «μηχανική» του νεοφιλελεύθερου σχεδίου για την ιδιωτικοποίηση – εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης"
  • ΚΑΜΗΛΟΣ ΝΙΚΟΣ Συντονιστής Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, "Σκέψεις και προβληματισμοί με αφορμή την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων"
  • ΘΕΡΙΑΝΟΣ ΚΩΣΤΑΣ Συντονιστής Εκπαίδευσης 4ου ΠΕΚΕΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, "Σε τι μπορεί να βοηθήσει η αξιολόγηση την εκπαίδευση;"
  • ΓΚΟΥΖΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Μέλος ΔΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ, "Γονείς και αξιολόγηση"
  • ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΒΙΚΥ Πρόεδρος ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας, "Τι αποκαλύπτουν οι δείκτες της αυτοαξιολόγησης"
  • ΣΥΡΙΓΓΑ ΠΟΛΥ Δασκάλα, Μέλος ΔΣ ΘΟΥΚΙΔΙΔΗ, "Δεν είμαστε τεμπέλες, είμαστε θυμωμένοι"
  • ΣΤΕΛΛΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Δασκάλα "Βιώματα γονέα δύο μαθητών σε δημόσια σχολεία στο Ηνωμένο Βασίλειο"

Συντονίζει η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ, εικαστικός, καθηγήτρια Λυκείου.

Εδώ το σχετικό event στο facebook.

ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ – ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗΣ / ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΡΤΖΙΔΗΣ

ekdilosi_axiologisi

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

fysiki_oefe_1.jpg
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
Aπό τις διαθέσιμες θέσεις, το 50% περίπου έμειναν «ορφανές»  εξαιτίας της εφαρμογής της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής (ΕΒΕ).
Πανελλαδικές: Τα 2 τελευταία χρόνια τα 7 τμήματα της Φυσικής των ΑΕΙ της χώρας μας είχαν κενές πάνω από τις μισές θέσεις εισακτέων
super-artificial-intelligence-texniti-noimosyni.jpg
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
Η Ελλάδα θα εκμεταλλευθεί την τεράστια υπολογιστική δύναμη του Δαίδαλου, για να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό οικοσύστημα καινοτομίας στο ΑΙ. Σκοπός...
Ο «Φάρος» της Τεχνητής Νοημοσύνης συναντά τον υπερυπολογιστή «Δαίδαλο»: ΕΜΠ, Δημόκριτος και ερευνητικο κέντρο Αθηνά ενώνουν δυνάμεις για τη δημιουργία του πρώτου AI Factory στην Ελλάδα
γυμναστική.jpg
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής
Εξαγγελίες προσώρας κενές, για επιπλέον ώρα σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης, Φυσική Αγωγή στην Προσχολική Εκπαίδευση & Πρότυπα Αθλητικά Σχολεία
Φυσική Αγωγή: Πώς τα νέα αθλητικά σχολεία από 13 έγιναν... 2 και πώς «χάθηκαν» οι επιπλέον ώρες Γυμναστικής