Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Τα οργανικά κενά στο Λασίθι
Αναλυτικά στοιχεία για τα οργανικά κενά στο Λασίθι - Πίνακες με οργανικά κενά

Τα οργανικά κενά στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου δημοσιεύει η Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών ΠΕ Λασιθίου- Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, στη διάθεση ΠΥΣΠΕ Λασιθίου παραμένουν 2 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 (Δάσκαλοι) και 2 ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί) οι οποίοι ήρθαν στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με μετάθεση, όπως και οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής οι οποίοι θα τοποθετηθούν σε οργανικά κενά.

Στη συνέχεια, περιγράφει τη διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών που αφορούν μεταθέσεις και οριστικές τοποθετήσεις όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.

Οργανικά κενά: Οι πίνακες - Οδηγίες

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της Ενωτικής Κίνησης Εκπαιδευτικών ΠΕ Λασιθίου - Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών:

Μετά από πολιτική επιλογή της Κυβέρνησης οι υπηρεσιακές μεταβολές φέτος θα πραγματοποιηθούν χωρίς την παρουσία αιρετών σε ΠΥΣΠΕ/ΑΠΥΣΠΕ/ΚΥΣΠΕ! Η κυβέρνηση επιδιώκει οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνουν μόνο με τα διορισμένα μέλη, χωρίς την παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών, αλλά αυτή η αντιδημοκρατική εκτροπή είναι η «κανονικότητα» που θέλουν να επιβάλουν μετά τις ηλεκτρονικές εκλογές παρωδία, σε όλες τις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών.

Η παρουσία των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών όλα αυτά τα χρόνια εξασφάλιζε την αντικειμενικότητα και τη διαφάνεια σε αυτές τις διαδικασίες! Με απόλυτα χειραγωγούμενα Υπηρεσιακά Συμβούλια η εκπροσώπηση των εκπαιδευτικών, η προάσπιση των εργασιακών τους δικαιωμάτων, η διαφάνεια, η αμεροληψία, η ισότιμη και δίκαιη αντιμετώπιση παύουν, φαλκιδεύονται, ναρκοθετούνται. Ξαναγυρίζουμε στις μαύρες εποχές και στα θολά νερά της συναλλαγής, των πολιτικών πιέσεων και της πελατειακής αντίληψης που θα προβάλει τις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών όχι ως απαράγραπτο εργασιακό δικαίωμα αλλά ως χάρη ή ευνοϊκή εξυπηρέτηση!

Δείτε εδώ αναλυτικά τις οδηγίες για την ηλεκτρονική δήλωση προτιμήσεων. 

Α. Οι εκπαιδευτικοί κλάδων ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ60, ΠΕ70, ΠΕ79.01 και ΠΕ86, που υπέβαλαν αίτηση για μετάθεση ή βελτίωση - οριστική τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες αρμοδιότητας του Π.Υ.Σ.Π.Ε Λασιθίου, για το σχολικό έτος 2020-2021, καθώς και τους εκπαιδευτικούς των ανωτέρω κλάδων, που μετατέθηκαν από άλλα ΠΥΣΠΕ, πρέπει να υποβάλουν ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος https://teachers.minedu.gov.gr/  ηλεκτρονική δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες επιθυμούν να μετατεθούν ή να τοποθετηθούν οργανικά.

Β. Οι εκπαιδευτικοί κλάδων ΣΜΕΑΕ ΠΕ11, ΠΕ70 και ΠΕ60, που έχουν υποβάλει αρχική αίτηση για βελτίωση θέσης ή δήλωση οριστικής τοποθέτησης, πρέπει να καταθέσουν ηλεκτρονικά μέσω email: [email protected] έγγραφη σχετική δήλωση, στην οποία θα αναγράφουν με σειρά προτίμησης τις σχολικές μονάδες, στις οποίες επιθυμούν να τύχουν βελτίωσης θέσης ή οριστικής τοποθέτησης.

ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 

Κλάδος

 

Περιγραφή

Οργανικές θέσεις

Οργανικά ανήκοντες

εκπαιδευτικοί

Έλλειμμα (-)

Πλεόνασμα (+) προσωπικού

Εκτίμηση ΠΥΣΠΕ

ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)

Μόνιμοι

Στη διάθεση

Σύνολο

ΠΕ70

Δάσκαλοι

360

243

2

245

-119

-119

ΠΕ60

Νηπιαγωγοί

151

87

2

89

-60

-60

ΠΕ06

Αγγλικών

30

22

-

22

-8

-8

ΠΕ05

Γαλλικών

0

0

-

0

0

0

ΠΕ11

Φυσικής Αγωγής

37

28

-

28

-9

-9

ΠΕ79.01

Μουσικής

14

5

-

5

-9

-9

ΠΕ07

Γερμανικής Γλώσσας

2

2

-

2

-

-

ΠΕ08

Εικαστικών

0

0

-

0

0

0

ΠΕ86

Εκπαιδευτικοί

Πληροφορικής

6

6

-

-

-

-

ΠΕ91

Θεατρολόγων

0

0

-

0

0

0

ΠΙΝΑΚΑΣ ΚΕΝΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. ΚΑΙ ΣΤΑ Τ.Ε.

 

ΚΛΑΔΟΣ

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

 

ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

ΕΛΛΕΙΜΜΑ (-) ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ (+) ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

ΠΕ 70

Δάσκαλοι

31

31

0

ΠΕ 60

Νηπιαγωγοί

8

7

-1

ΠΕ 30

Κοινωνικοί Λειτουργοί

1

-

-1

ΠΕ 23

Ψυχολόγων

1

-

-1

ΠΕ 06

Αγγλικών

-

-

-

ΠΕ 21-26

Λογοθεραπευτών

1

-

-1

ΠΕ 11

Φυσικής Αγωγής

-

-

-

ΠΕ 79.01

Μουσικής

-

-

-

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ ΛΑΣΙΘΙΟΥ

 

 

 

 

 

Α/Α

 

 

 

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

 

 

ΠΕ71

 

 

ΠΕ23

 

 

ΠΕ21-26

 

 

ΠΕ30

 

 

ΕΒΠ

Οργανικά ανήκοντες

 

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες

 

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά κενά

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά κενά

Οργανικά

ανήκοντες

Οργανικά κενά

1

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓ.

ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

3

0

0

1

0

1

0

1

1

1

2

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

0

2

0

0

0

0

0

0

0

1

3

ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

1

2

0

0

0

0

0

0

0

0

ΣΥΝΟΛΟ

4

4

0

1

0

1

0

1

1

2

 

 

 

 

 

 

Α/Α

 

 

 

 

 

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΚΛΑΔΟΣ

ΠΕ70-

δασκάλων

ΠΕ71-

δασκάλων ΣΜΕΑΕ στα

ΤΕ

ΠΕ06-

Αγγλικής γλώσσας

ΠΕ11-

Φυσικής Αγωγής

ΠΕ79.01-

Μουσικής

ΠΕ07-

Γερμανικών

ΠΕ86-

Πληροφορικής

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά

κενά

Οργανικά

ανήκοντες

Οργανικά

κενά

Οργανικά

ανήκοντες

Οργανικά

κενά

Οργανικά

Ανήκοντες

Οργανικά

κενά

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά κενά

Οργανικά

ανήκοντες

Οργανικά

κενά

Οργανικά ανήκοντες

Οργανικά κενά

1

ΑΓ ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΙΑ

4

5

1ΤΕ

0

0

1

0

1

0

0

 

 

2

1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

13

3

0

1ΤΕ

2

0

2

0

1

0

 

1

0

3

2ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

17

0

0

1ΤΕ

1

0

2

0

1

0

 

 

4

3ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

14

3

0

1ΤΕ

1

0

2

0

1

0

1

0

 

5

4ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

16

1

0

1ΤΕ

2

0

1

0

0

1

 

1

0

6

5ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

8

0

0

0

1

0

1

0

0

0

 

 

7

ΕΛΟΥΝΤΑΣ

Γ

7

5

0

1ΤΕ

1

0

1

0

0

1

 

 

8

ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

Γ

3

5

0

 

0

0

1

0

0

0

 

 

9

ΚΡΙΤΣΑΣ

Γ

2

6

0

1ΤΕ

1

0

1

0

0

0

 

 

10

ΚΡΟΥΣΤΑ

Ε

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

11

1ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

5

3

0

1ΤΕ

1

0

1

0

0

1

 

 

12

2ο ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

3

5

0

1ΤΕ

0

0

0

1

0

0

 

 

13

ΣΕΙΣΙΟΥ

Δ

3

5

1ΤΕ

0

0

1

0

1

0

0

 

 

14

1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

14

0

0

1ΤΕ

1

0

1

0

0

1

 

 

15

2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

14

2

0

1ΤΕ

1

1

0

1

0

1

1

0

 

16

3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

12

3

0

1ΤΕ

1

0

2

0

0

1

 

1

0

17

4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

12

4

1ΤΕ

0

0

2

2

0

0

1

 

1

0

18

5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ (ΓΡΑ ΛΥΓΙΑ)

Ε

4

7

0

1ΤΕ

0

1

1

0

0

1

 

 

19

ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ

ΣΤ

4

5

0

1ΤΕ

0

1

1

0

0

0

 

 

20

ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ

Δ

2

3

0

0

0

0

1

0

0

0

 

 

21

ΜΥΡΤΟΥ

Θ

2

3

0

0

0

0

0

1

0

0

 

 

22

ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ

Ζ

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

23

ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ

ΣΤ

0

5

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

24

ΚΕΝΤΡΙΟΥ

Ε

8

0

0

0

1

0

0

1

0

0

 

 

25

ΦΕΡΜΩΝ

ΣΤ

6

2

0

0

1

0

0

1

0

0

 

 

26

ΜΑΛΩΝ

Ι

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

27

ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Η

4

5

0

1ΤΕ

0

0

0

1

0

0

 

 

28

ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ

Η

7

3

0

1ΤΕ

1

0

0

1

0

0

 

 

29

1ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

6

1

0

1ΤΕ

1

0

1

0

0

1

 

 

30

2ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

18

0

1ΤΕ

0

1

1

2

0

1

0

 

1

31

3ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

15

3

0

1ΤΕ

1

0

1

0

1

0

 

1

32

4ο ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

8

0

0

1ΤΕ

1

0

1

0

0

0

 

 

33

ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ

ΣΤ

4

1

0

0

1

0

1

0

0

0

 

 

34

ΣΦΑΚΑΣ

Ζ

1

4

0

0

0

0

0

1

0

0

 

 

35

ΣΚΟΠΗΣ

ΣΤ

1

2

0

1ΤΕ

0

0

0

0

0

0

 

 

36

ΖΑΚΡΟΥ

ΙΒ

1

3

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

37

ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ

Ι

4

5

0

0

1

0

1

0

0

0

 

 

38

ΓΟΥΔΟΥΡΑ

Ι

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

39

ΑΡΜΕΝΩΝ

ΙΒ

1

3

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

ΣΥΝΟΛΟ

248

112

4

19

22

8

29

8

5

9

2

0

6

0

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΜΕΑΕ

 

Α/Α

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙ Α

 

ΠΕ61

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

1

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

0

1

2

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

0

3

ΕΙΔΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

0

1

ΣΥΝΟΛΟ

1

2

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ

 

Α/Α

 

ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ

 

ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ

1

ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ

ΙΑ

2

0

2

1ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

5

0

3

2ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

2

0

4

3ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

3

1

5

4ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

4

1 ΤΕ

3

6

5ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

2

3

7

6ο ΑΓ ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

2

3

8

ΕΛΟΥΝΤΑΣ

Γ

0

5

9

ΚΑΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ

Γ

1

3

10

ΚΡΙΤΣΑΣ

Γ

2

2

12

1ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

1

3

13

2ο  ΝΕΑΠΟΛΗΣ

Γ

4

0

1 ΤΕ

14

ΣΕΙΣΙΟΥ

Δ

1

2

16

1ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

4

17

2ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

1

18

3ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

1

19

4ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

1

4

20

5ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

2

3

1 ΤΕ

21

6ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

1

22

7ο ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ

Ε

3

0

23

ΓΡΑ ΛΥΓΙΑΣ

 

 

 

24

ΝΕΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ

ΣΤ

3

2

25

ΦΕΡΜΩΝ

ΣΤ

1

2

26

ΚΕΝΤΡΙΟΥ

Ε

3

0

27

ΚΑΤΩ ΧΩΡΙΟΥ

ΣΤ

2

0

28

ΠΑΧΕΙΑΣ ΑΜΜΟΥ

Δ

0

2

29

ΚΑΛΑΜΑΥΚΑΣ

Ζ

0

2

30

ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ

Η

0

3

1ΤΕ

31

ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ

Η

3

1

32

ΜΥΡΤΟΥ

Θ

1

1

33

ΜΑΛΩΝ

Ι

1

0

34

1ο   ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

3

0

35

2ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

4

1

36

3ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

6

0

1 TE

37

4ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

3

0

38

5ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

2

0

39

6ο  ΣΗΤΕΙΑΣ

ΣΤ

4

0

40

ΣΚΟΠΗΣ

ΣΤ

0

2

41

ΣΦΑΚΑΣ

Ζ

0

2

42

ΖΑΚΡΟΥ

ΙΒ

1

1

43

ΖΗΡΟΥ

ΙΒ

0

1

44

ΠΑΛΑΙΚΑΣΤΡΟΥ

Ι

2

1

45

ΓΟΥΔΟΥΡΑ

Ι

1

1

46

ΠΙΣΚΟΚΕΦΑΛΟΥ

ΣΤ

1

1

47

7ο ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Β

1

2

ΣΥΝΟΛΟ

90

1ΤΕ

61

4ΤΕ

        

Στη διάθεση ΠΥΣΠΕ Λασιθίου παραμένουν 2 εκπαιδευτικοί ΠΕ70 (Δάσκαλοι) και 2 ΠΕ60 (Νηπιαγωγοί) οι οποίοι ήρθαν στο ΠΥΣΠΕ Λασιθίου με μετάθεση.

Στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ παραμένουν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής οι οποίοι θα τοποθετηθούν σε οργανικά κενά.

Η διαδικασία υπηρεσιακών μεταβολών που αφορούν μεταθέσεις και οριστικές τοποθετήσεις όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία αναφέρεται παρακάτω:

Οριστική τοποθέτηση (Π.∆ 50/96 όπως τροποποιήθηκε µε τα Π.∆ 100/97 και 39/98) Η αίτηση για οριστική τοποθέτηση υποβάλλεται εντός Νοεμβρίου (η ακριβής ημερομηνία έναρξης καθορίζεται µε σχετική εγκύκλιο που εκδίδεται κάθε έτος), χωρίς να αναγράφονται στη δήλωση προτιμήσεις συγκεκριμένων σχολείων. Ταυτόχρονα ο εκπαιδευτικός καταθέτει και τα όποια δικαιολογητικά στοιχεία (βεβαιώσεις, πιστοποιητικά κ.τ.λ.) έχει στη διάθεσή του. Κατ' εξαίρεση, πιστοποιητικό για την απόκτηση νεογέννητου παιδιού λαμβάνεται  υπόψη, αν κατατεθεί μέχρι το τέλος Ιανουαρίου. Οι διευθυντές Εκπαίδευσης ελέγχουν την ορθότητα και την πληρότητα των δικαιολογητικών και αφού προσδιορίσουν τις μονάδες τοποθέτησης κάθε εκπαιδευτικού (βλ. παρακάτω «μονάδες τοποθέτησης») αποστέλλουν στο Π.Υ.Σ.Π.Ε. μέχρι 15 Φεβρουαρίου τους πίνακες των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν δήλωση για οριστική τοποθέτηση.

Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθµων εκπαιδευτικών (Π.∆. 50/96, όπως τροποποιήθηκε µε το 100/97)

Προσδιορίζονται τα οργανικά κενά του ΠΥΣΠΕ και αποστέλλονται στο ΚΥΣΠΕ προκειμένου να γίνουν οι μεταθέσεις.

Προσδιορίζονται οι οργανικά Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι μπορεί  να προκύψουν από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασµό, διαίρεση ή συγχώνευση σχολείων ή άλλη αιτία. Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση υπεραριθµίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

 Πρώτα των οργανικά υπεράριθμων και έπειτα ακολουθεί η τοποθέτηση αιτούντων μετάθεση εντός ΠΥΠΣΕ ,εκπαιδευτικών στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ και νεοδιόριστων εκπαιδευτικών συγκρινόμενοι μεταξύ τους με μόρια μετάθεσης. Σημείωση: ισχύουν διατάξεις για ομάδες εκπαιδευτικών οι οποίες εξαιρούνται  και προτάσσονται  στην διαδικασία.

 Στη συνέχεια προσδιορίζονται τα λειτουργικά κενά  λαμβάνοντας υπόψη τα  τμήματα που λειτουργούν και αποστέλλονται στο ΚΥΣΠΕ ώστε να γίνουν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης εκτός ΠΥΣΠΕ και το μήνα Ιούνιο  οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να υποβάλλουν αίτηση απόσπασης εντός ΠΥΣΠΕ.

Προσδιορίζονται οι λειτουργικά υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι προκύπτουν  από την μείωση της λειτουργική σύνθεσης μιας σχολικής μονάδας έπειτα από την μη λειτουργία τμημάτων. Όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και προτάσσονται στη διαδικασία τοποθέτησης και ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ από τη διαδικασία αποσπάσεων συγκρινόμενοι  με τους υπόλοιπους αιτούντες συγκρινόμενοι μεταξύ τους με μόρια απόσπασης. Σημείωση: Ισχύουν ειδικές κατηγορίες όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία και προτάσσονται στη διαδικασία.

Τα εναπομείναντα κενά και έπειτα από τις εισηγήσεις των σχολικών μονάδων καταρτίζονται τα νέα λειτουργικά κενά τα οποία θα αποσταλούν στο Υπουργείο προκειμένου να γίνουν οι προσλήψεις αναπληρωτών.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του ΠΔ 50/1996, όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με το άρθρο 12 του Π.Δ. 100/97 « τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται ....συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα ».

Διαπιστώνεται η  υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες,

Η διαδικασία

«3.α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β)Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ι)Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.».

Ως εκ τούτου, καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί των κλάδων/ειδικοτήτων στα σχολεία όπου διαπιστώνεται υπεραριθμία, να δηλώσουν εγγράφως στους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι, υποβάλλοντας υποχρεωτικά είτε θετική είτε αρνητική υπεύθυνη δήλωση.

Στη συνέχεια, οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων θα καταρτίσουν: α) πίνακα με τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι επιθυμούν να χαρακτηρισθούν ως υπεράριθμοι και β) πίνακα με τον τον/τους τελευταίο/ους οργανικά τοποθετηθέντες στη σχολική μονάδα εκπαιδευτικούς, στην περίπτωση που κανείς εκπαιδευτικός του κλάδου/ειδικότητας όπου διαπιστώνεται η υπεραριθμία, δεν επιθυμεί να κριθεί ως υπεράριθμος.

Το ΠΥΣΠΕ  θα χαρακτηρίσει ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς κατά σχολική μονάδα και θα κληθούν να υποβάλουν,  δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά.

Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών θα γίνει σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις ως εξής : «6β. Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές

θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ` απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιος περιοχής μετάθεσης".

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.»

Σημείωση  

Οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί δεν τοποθετούνται σε σχολείο όμορης ομάδας αν υπάρχει κενό σε σχολεία της ίδιας ομάδας με το σχολείο όπου υπηρετούν. Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή εάν οι όποιες θέσεις υπήρχαν έχουν καταληφθεί από άλλους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης, οι εναπομείναντες υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις όμορης/ρων ομάδας/δων σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, μετά την τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της ίδιας ομάδας σχολείων.

γ) Οι εκπαιδευτικοί που δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σε σχολεία της ίδιας ή όμορης ομάδας, σύμφωνα με την ανωτέρω διαδικασία, μπορούν να τοποθετηθούν ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης  κατά τη διαδικασία των βελτιώσεων - οριστικών τοποθετήσεων, συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση- βελτίωση – οριστική

Ποιοι εξαιρούνται

 Από την ανωτέρω διαδικασία της υπεραριθμίας εξαιρούνται 

όσοι ανήκουν σε « ειδική κατηγορία μετάθεσης» για λόγους υγείας (σύμφωνα με την παρ. 1 (περ.α,γ ) του άρθρου 13 του Π.Δ. 50/1996, την παρ. 8 του άρθρου 1 του Ν. 3194/2003, το άρθρο 17 του Ν. 3402/2005 και το άρθρο 6 του Ν. 3454/2006 ),

οι πολύτεκνοι ( σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 63 του Ν.4653/2020 ( ΦΕΚ 12 Α΄), με τις οποίες καταργείται η παρ. 4 του άρθρου 30 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71 Α΄), σε συνδυασμό με τις διατάξεις του άρθρου 55 του Ν.4653/2020). Με τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς εξομοιώνονται οι εκπαιδευτικοί που τυγχάνουν γονείς ενός (1) αναπήρου τέκνου , με ποσοστό αναπηρίας 67% και κατά συνέπεια , έχουν την ίδια αντιμετώπιση που ο νόμος επιφυλάσσει στους πολύτεκνους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 του ν. 4115/2013 όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 39 του ν. 4403/2016. Ωστόσο, εάν επιθυμούν οι ίδιοι, οι ανήκοντες σε ειδική κατηγορία, μπορούν να υποβάλουν αίτηση να κριθούν ως υπεράριθμοι, αλλά στην περίπτωση αυτή κρίνονται και συγκρίνονται μαζί με όλους τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι έχουν κριθεί υπεράριθμοι, βάσει των συνολικών μονάδων μετάθεσης που συγκεντρώνουν και δεν μπορούν να επικαλεσθούν την ένταξή τους σε ειδική κατηγορία ώστε να προηγηθούν των υπολοίπων υπεραρίθμων κατά την άρση της υπεραριθμίας και την τοποθέτησή τους σε οργανική θέση (σύμφωνα με τη με αριθμό πρωτ. 84582/Δ2/20-06-2013 διευκρινιστική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας ).

 Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι , διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους σε νέα οργανική θέση και επομένως δεν απαιτείται εκ νέου υπηρέτηση αυτής, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.8 του άρθρου 14 του Π.Δ.50/1996. Ως εκ τούτου, υπεράριθμος εκπαιδευτικός που τοποθετείται με τη διαδικασία άρσης υπεραριθμίας σε οργανικό κενό σχολικής μονάδας, μπορεί, εάν επιθυμεί, αμέσως μετά, εφόσον έχει υποβάλει αίτηση για βελτίωση θέσης, να διεκδικήσει νέα τοποθέτηση με βελτίωση θέσης, συνεξεταζόμενος με όλους όσους ζητούν βελτίωση θέσης ή τοποθέτησης λόγω μετάθεσης.

Οι εκπαιδευτικοί οι οποίοι επιθυμούν να ρυθμίσουν την υπεραριθμία τους και δεν έχουν ήδη καταθέσει αίτηση βελτίωσης, θα πρέπει να υποβάλουν :

α) πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

β) βεβαίωση εντοπιότητας.

γ) Βεβαίωση της υπηρεσίας ή του ασφαλιστικού φορέα του /της συζύγου για την συνυπηρέτηση, προκειμένου να υπολογιστούν έγκαιρα οι μονάδες μετάθεσής τους.

Δείτε εδώ τη δήλωση οριστικής τοποθέτησης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

syntaksiouxoi.jpg
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο
Οι μόνοι που δεν θα δουν αύξηση στον τραπεζικό λογαριασμό τους είναι οι συνταξιούχοι με προσωπική διαφορά μεγαλύτερη των 10 ευρώ, οι οποίοι θα...
Συντάξεις 2025: Oι αυξήσεις ανά κατηγορία, κλιμάκιο και Ταμείο