τηλεκπαίδευση εξ αποστάσεως εκπαίδευση αξιολόγηση μαθητών, υπολογιστές
Συμπαράσταση στη γενική γραμματέα του σωματείου από την ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης-Καλλιθέας-Μοσχάτου - «Στηρίζουμε τη συνάδελφο! Στηρίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου! Απαιτούμε την προστασία των προσωπικών δεδομένων και μεταδεδομένων μας»

Τη γενική γραμματέα του σωματείου, Έφη Ψωίνου, στηρίζει ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης-Καλλιθέας-Μοσχάτου, μετά την «εμμονική στοχοποίηση» της από τον διευθυντή του 2ου ΓΕΛ Μοσχάτου.

«Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η συναδέλφισσα, η οποία  είναι και Γραμματέας της ΕΛΜΕ μας, στοχοποιείται από το Διευθυντή του σχολείου, επειδή αγωνίζεται χρόνια με απόλυτη συνέπεια λόγων και έργων ως εκπαιδευτικός και συνδικαλίστρια, για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου που πλέον πλήττεται καίρια από την εισβολή της αμερικανικής πολυεθνικής Cisco στην εκπαίδευση», καταγγέλλει η ΕΛΜΕ.

Επιπλέον, σημειώνει: «κάποιοι ελάχιστοι στην ΕΛΜΕ μας αισθάνονται αντίπαλοι με τα συνδικαλιστικά όργανα όταν αυτά δεν κρατάνε λιβανιστήρι στις κυβερνητικές πολιτικές, και δεν χάνουν ευκαιρία να τα διαβάλλουν, δηλώνει ότι στηρίζει τη συνάδελφο εκπαιδευτικό και συνδικαλίστρια Έφη Ψωίνου και θα εξαντλήσει όλα τα νόμιμα μέσα, έτσι ώστε να μην περάσει η αδικία».

«Στηρίζουμε τη συνάδελφο! Στηρίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου! Απαιτούμε την προστασία των προσωπικών δεδομένων και μεταδεδομένων μας και κυρίως αυτών των ανήλικων μαθητών μας καθώς και τη μη μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης, υπογραμμίζεται καταληκτικά.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης-Καλλιθέας-Μοσχάτου:

Συμπαράσταση στη Γ.Γ. της ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης Καλλιθέας Μοσχάτου

Η Ανάσταση είναι αντίσταση και νίκη της ζωής,
καρπός του αγώνα
απέναντι στον καθημερινό θάνατο της υποταγής,
της προσαρμογής και της ανοχής στο σκοτάδι

Πολλούς μήνες τώρα οι καθηγητές, την περίοδο της πανδημίας, σε συνθήκες εγκλεισμού, χωρίς καμιά βοήθεια και παρ' όλη την υποκρισία και τις αντιεκπαιδευτικές μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να κρατήσουν ζωντανή την επαφή με τους μαθητές τους, για να διατηρήσουν όποια στοιχεία εκπαιδευτικής – μαθησιακής διαδικασίας μπορούσαν να διατηρηθούν μέσα από τη λεγόμενη τηλεκπαίδευση, για να σώσουν οτιδήποτε κι αν σώζεται από αυτό που ονομάζεται εκπαίδευση.
Καθηγητές και καθηγήτριες, μόνιμοι και αναπληρωτές, αναγκαστήκαμε να μετατρέψουμε το σπίτι μας σε χώρο εργασίας, να χρηματοδοτήσουμε τις απαιτούμενες ψηφιακές υποδομές και τον τεχνολογικό εξοπλισμό μας, να παραβιάσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα (με πρώτο και κύριο την παραβίαση του διδακτικού και εργασιακού μας ωραρίου), να σπαταλήσουμε ώρες πολλές σε μονολόγους, να ζήσουμε καθεστώς απίστευτης πίεσης και ανασφάλειας και πάνω από όλα να βιώσουμε το κακέκτυπο μιας τηλετάξης, όπου δεν βλέπαμε τους μαθητές μας, όπου δεν ξέραμε ποιοι μας βλέπουν και που η μια στις τρεις φράσεις μας ήταν «με ακούτε;».

Πολύ γρήγορα, εμείς οι καθηγητές αλλά και οι μαθητές και οι γονείς τους, κατανοήσαμε ότι παρ΄ όλες μας τις προσπάθειες η λεγόμενη τηλεκπαίδευση δεν έχει καμιά σχέση με τη δια ζώσης εκπαίδευση, αισθανθήκαμε την εγκατάλειψη της προσπάθειας από όλο και μεγαλύτερο τμήμα μαθητών (μαζί με τα σοβαρά ψυχοκοινωνικά προβλήματα που αναπτύσσονται στη νεολαία λόγω του εγκλεισμού και της πολύωρης παρακολούθησης οθονών για τηλεκπαίδευση, τηλεπαφή), είδαμε την γιγάντωση των ανισοτήτων, καταλάβαμε ότι χτίζαμε πύργους στην άμμο και πάνω απ΄ όλα κατανοήσαμε ότι η «κανονικότητα» του ΥΠΑΙΘ με το παρατεταμένο κλείσιμο των σχολείων, με τις ηλεκτρονικές απουσίες, την ηλεκτρονική βαθμολογία, το «προχώρημα της ύλης», τις καθημερινές εγκυκλίους, τις αποφάσεις, τις «οδηγίες», την κολεγιά με τη Cisco και την Webex έκρυβε άλλες στοχεύσεις, όπως είναι η αξιοποίηση της λεγόμενης τηλεκπαίδευσης στο μέλλον για τη μείωση των θέσεων εργασίας, η χρησιμοποίησή της ως απεργοσπαστικού μηχανισμού και η μετατροπή της σε «πύλη εισόδου» για την εισχώρηση ιδιωτικών εταιρειών τεχνολογίας στη δημόσια εκπαίδευση.

Πολύ γρήγορα επίσης, εμείς οι καθηγητές αλλά και οι μαθητές και οι γονείς τους, βιώσαμε και κατανοήσαμε αυτά που η επιστημονική έρευνα τεκμηρίωσε: Αρχικά τους περιορισμούς που αφορούσαν στη δυνατότητα συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς αν κάποιος μαθητής/τρια δεν διέθετε τον προαπαιτούμενο εξοπλισμό και υποδομές δικτύου υποχρεώνονταν να βιώσει τον πλήρη αποκλεισμό από αυτήν, ενώ στην πρώτη σειρά των αποκλεισμένων βρέθηκαν οι ευάλωτες ομάδες χιλιάδων μαθητών που έπρεπε «να μάθουν γράμματα» στην πλειονότητά τους μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο. Παράλληλα, πολύ γρήγορα κατανοήσαμε τα προβλήματα στην αλληλεπίδραση μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών, τα προβλήματα συγκέντρωσης και οργάνωσης, την κόπωση και την περιορισμένη ανταπόκριση των μαθητών/τριών στα μαθήματα και στις εργασίες που τους ανατίθενται (Έρευνα του Κέντρου Μελετών και Τεκμηρίωσης, ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ).

Οι συμφωνίες της κυβέρνησης με επιχειρήσεις κεκλεισμένων των θυρών προδιαγράφουν ένα μέλλον με αύξηση της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης και λειτουργίας της ως πεδίου κέρδους, σαν αυτό των 6 εκατομμυρίων ευρώ για 1,6 εκατ. άχρηστες μάσκες ή των 2 και πλέον εκατομμυρίων € που στοίχισε η “δωρεάν” Cisco μαζί με την παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων και ελευθεριών των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, συμπεριλαμβανομένων και των ανήλικων μαθητών, μαζί με την παραχώρηση προσωπικών δεδομένων και μεταδεδομένων 1,6 εκατομμυρίων πολιτών (ανήλικων στη συντριπτική τους πλειονότητα) δωρεάν σε μια ιδιωτική εταιρεία, χωρίς μάλιστα να ενημερώσει κανέναν (όπως εύστοχα σημείωσε η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας).

Έγινε επίσης αντιληπτό ότι το ΥΠΑΙΘ επιχειρεί να στήσει ένα παράλληλο, εικονικό σχολείο, το «σχολείο» της τηλεκπαίδευσης και να αλλάξει άρδην  την αντίληψη και την ουσία  της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Για πρώτη φορά στα εκπαιδευτικά χρονικά με τα “διαδικτυακά τμήματα” είχαμε εκπαιδευτικούς που δεν είχαν ποτέ καμιά επαφή με τους μαθητές τους, αλλά και μαθητές που δεν ήρθαν ποτέ σε φυσική και ζωντανή επαφή με τους δασκάλους τους, που δεν είχαν καμιά σχέση μεταξύ τους, καθώς οι διευθύνσεις ομαδοποιούσαν μαθητές διαφορετικών τμημάτων σε διαφορετικά σχολεία ακόμη και σε ολόκληρο το εύρος κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης στήνοντας ένα πειραματικό εργαστήρι των νέων απρόσωπων, αντιπαιδαγωγικών σχέσεων.

Εμείς, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Νέας Σμύρνης-Καλλιθέας-Μοσχάτου έχοντας επίγνωση των μεθοδεύσεων και της «κανονικότητας» του ΥΠΑΙΘ, δηλώσαμε από την αρχή και με βάση τις θέσεις της Ομοσπονδίας μας ότι στον αγώνα αυτό θα σταθούμε αποφασιστικά δίπλα στους συναδέλφους που θα επιλέξουν ένα διαφορετικό, ασφαλέστερο παιδαγωγικό τρόπο επικοινωνίας και εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Και επειδή κοινό ενδιαφέρον όλων μας είναι να μάθουν οι μαθητές μας γράμματα, εμείς το ΔΣ της ΕΛΜΕ, δώσαμε τα χέρια για έναν διπλό σκοπό, αυτόν που θεωρεί ότι η μοίρα του Δασκάλου είναι ο ίδιος ο Δάσκαλος: Να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας και παράλληλα να αποκαλύψουμε την αντιεκπαιδευτική – αντιπαιδαγωγική πολιτική του ΥΠΑΙΘ που έχει καταδικάσει ένα χρόνο τώρα, τους μαθητές μας στην απομόρφωση και εμάς τους ίδιους σε απόγνωση.

Και γι' αυτούς τους λόγους λοιπόν καταδικάζουμε απερίφραστα την εμμονική στοχοποίηση της συναδέλφισσας Έφης Ψωίνου από τον διευθυντή του 2oυ ΓΕΛ Μοσχάτου στο οποίο η εκπαιδευτικός υπηρετεί από το 2015.

Τα γεγονότα: ο κ. Διευθυντής του 2ου Λυκείου κατέθεσε στις 17/11/2020 αναφορά στη ΔΔΕ Δ' Αθήνας σε βάρος της συναδέλφισσας. Ο λόγος; Επειδή η συνάδελφος, που σε όλη της την εκπαιδευτική πορεία έχει σταθεί στο ύψος της Δασκάλας, από την ημέρα που έκλεισαν τα σχολεία λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας, επέλεξε, με απόλυτο αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης, να χρησιμοποιεί με σταθερή συνέπεια ασύγχρονη μορφή εκπαίδευσης και επικοινωνίας με τους μαθητές της στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Κατόπιν της αναφοράς αυτής ακολούθησε πειθαρχική διαδικασία ελέγχου της εκπαιδευτικού από τη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας που κατέληξε στην απόδοση της ποινής της έγγραφης επίπληξης που της επιδόθηκε στις 15/2/2021.

Όμως ο Διευθυντής του σχολείου δεν ικανοποιήθηκε προφανώς από την ποινή αυτή και μετά το πέρας της προβλεπόμενης προθεσμίας για την ενδεχόμενη άσκηση ένστασης επί της ποινής από την Αρχή Διαφάνειας ή και το ΥΠΑΙΘ, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε, επανήλθε στις 12 Μαρτίου 2021 με νέα έγκληση της εκπαιδευτικού για τον ίδιο λόγο που κοινοποιήθηκε στη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας μαζί με ανάλογη όψιμη έγγραφη καταγγελία του Συλλόγου Γονέων του σχολείου. Έτσι διατάχθηκε από τον ΔΔΕ  Δ΄ Αθήνας και διεξάγεται  ΕΔΕ.

Εμείς γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η συναδέλφισσα, η οποία είναι και Γραμματέας της ΕΛΜΕ μας, στοχοποιείται από το Διευθυντή του σχολείου, επειδή αγωνίζεται χρόνια  με απόλυτη  συνέπεια λόγων και έργων ως εκπαιδευτικός και συνδικαλίστρια,  για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου που πλέον πλήττεται καίρια από την εισβολή της αμερικανικής πολυεθνικής Cisco στην εκπαίδευση.

Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ, επειδή επίσης γνωρίζει ότι κάποιοι ελάχιστοι στην ΕΛΜΕ μας αισθάνονται αντίπαλοι με τα συνδικαλιστικά όργανα όταν αυτά δεν κρατάνε λιβανιστήρι στις κυβερνητικές πολιτικές, και δεν χάνουν ευκαιρία να τα διαβάλλουν, δηλώνει ότι στηρίζει τη συνάδελφο εκπαιδευτικό και συνδικαλίστρια Έφη Ψωίνου και θα εξαντλήσει όλα τα  νόμιμα μέσα, έτσι ώστε να μην περάσει η αδικία. 

Στηρίζουμε τη συνάδελφο! Στηρίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου! Απαιτούμε την προστασία των προσωπικών δεδομένων και μεταδεδομένων μας και κυρίως αυτών των ανήλικων μαθητών μας καθώς και τη μη μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

thrania-sxoleio-intime-4-768x480.jpg
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Σε ποιες περιοχές τα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν την Δευτέρα που έρχεται
Ένα ωραίο 3ήμερο για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς την εβδομάδα που έρχεται, αλλά όχι για όλους
Παιδιά στη Γάζα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
Τα παιδιά που έχουν εκτεθεί σε πολεμικά γεγονότα εμφάνιζουν αλλαγές DNA σε πολλές τοποθεσίες και περιοχές στο γονιδίωμα
Σοκάρει μελέτη για την υγεία των παιδιών: Ο πόλεμος αλλάζει γονίδια του DΝΑ και επιβραδύνει την ανάπτυξή τους
μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες