Εκπαιδευτικοί: Στήριξη στη γραμματέα της ΕΛΜΕ Καλλιθέας
Τη στήριξή τους στη γραμματέα της ΕΛΜΕ Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου δηλώνουν οι εκπαιδευτικοί της Β' ΕΛΜΕ Αθήνας, μετά την καταγγελία για στοχοποίησή της από διευθυντή

Στο πλευρό της γραμματέως της ΕΛΜΕ Καλλιθέας-Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου τάσσεται η Β' ΕΛΜΕ Αθήνας, μετά την καταγγελία για στοχοποίησή της από τον διευθυντή του σχολείου όπου υπηρετεί.

«Στηρίζουμε τη συνάδελφο! Στηρίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου! Απαιτούμε την προστασία των προσωπικών δεδομένων και μεταδεδομένων μας και κυρίως αυτών των ανήλικων μαθητών μας καθώς και τη μη μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης, σημειώνεται σχετικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Β' ΕΛΜΕ Αθήνας:

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ-ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ- ΜΟΣΧΑΤΟΥ, ΕΦΗ ΨΩΙΝΟΥ

Καταδικάζουμε απερίφραστα την εμμονική στοχοποίηση της συναδέλφισσας Έφης Ψωίνου από τον διευθυντή του 2oυ ΓΕΛ Μοσχάτου στο οποίο η εκπαιδευτικός υπηρετεί από το 2015.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Καλλιθέας –Νέας Σμύρνης-Μοσχάτου, ο κ. Διευθυντής του 2ου Λυκείου κατέθεσε στις 17/11/2020 αναφορά στη ΔΔΕ Δ' Αθήνας σε βάρος της συναδέλφισσας. Ο λόγος;  Επειδή η συνάδελφος, που σε όλη της την εκπαιδευτική πορεία έχει σταθεί στο ύψος της εκπαιδευτικού, από την ημέρα που έκλεισαν τα σχολεία λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας, επέλεξε, με απόλυτο αίσθημα παιδαγωγικής ευθύνης, να χρησιμοποιεί με σταθερή συνέπεια ασύγχρονη μορφή εκπαίδευσης και επικοινωνίας με τους μαθητές της στη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης. Κατόπιν της αναφοράς αυτής ακολούθησε  πειθαρχική διαδικασία ελέγχου της εκπαιδευτικού από τη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας που κατέληξε στην απόδοση της ποινής της έγγραφης επίπληξης  που της επιδόθηκε στις 15/2/2021.

Όμως ο Διευθυντής του σχολείου δεν ικανοποιήθηκε προφανώς από την ποινή αυτή και μετά το πέρας της προβλεπόμενης προθεσμίας για την ενδεχόμενη άσκηση  ένστασης επί της ποινής από την Αρχή Διαφάνειας ή και το ΥΠΑΙΘ, η οποία δεν πραγματοποιήθηκε, επανήλθε στις 12 Μαρτίου 2021 με νέα έγκληση της εκπαιδευτικού για τον ίδιο λόγο που κοινοποιήθηκε στη ΔΔΕ Δ΄ Αθήνας μαζί  με ανάλογη  όψιμη έγγραφη καταγγελία  του Συλλόγου Γονέων του σχολείου. Έτσι διατάχθηκε από τον ΔΔΕ  Δ΄ Αθήνας και διεξάγεται  ΕΔΕ.

Η συναδέλφισσα, η οποία  είναι και Γραμματέας της ΕΛΜΕ, στοχοποιείται από το Διευθυντή του σχολείου, επειδή αγωνίζεται χρόνια  με απόλυτη  συνέπεια λόγων και έργων ως εκπαιδευτικός και συνδικαλίστρια,  για την υπεράσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του σχολείου.

Πολλούς μήνες τώρα οι εκπαιδευτικοί, την περίοδο της πανδημίας, σε συνθήκες εγκλεισμού, χωρίς καμιά βοήθεια και παρ' όλη την υποκρισία και τις αντιεκπαιδευτικές μεθοδεύσεις του ΥΠΑΙΘ, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους για να κρατήσουν ζωντανή την επαφή με τους μαθητές τους, για να διατηρήσουν όποια στοιχεία εκπαιδευτικής – μαθησιακής διαδικασίας μπορούσαν να διατηρηθούν μέσα από τη λεγόμενη τηλεκπαίδευση, για να σώσουν οτιδήποτε κι αν σώζεται από αυτό που ονομάζεται εκπαίδευση.

Μόνιμοι και αναπληρωτές, αναγκαστήκαμε να μετατρέψουμε το σπίτι μας σε χώρο εργασίας, να χρηματοδοτήσουμε τις απαιτούμενες ψηφιακές υποδομές και τον τεχνολογικό εξοπλισμό μας, να παραβιάσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα (με πρώτο και κύριο την παραβίαση του διδακτικού και εργασιακού μας ωραρίου), να σπαταλήσουμε ώρες πολλές σε μονολόγους, να ζήσουμε καθεστώς απίστευτης πίεσης και ανασφάλειας.

Πολύ γρήγορα, κατανοήσαμε ότι παρ΄ όλες μας τις προσπάθειες η λεγόμενη τηλεκπαίδευση δεν έχει καμιά σχέση με τη δια ζώσης εκπαίδευση. Πολύ γρήγορα βιώσαμε και κατανοήσαμε αυτά που η επιστημονική έρευνα τεκμηρίωσε: Αρχικά τους περιορισμούς που αφορούσαν στη δυνατότητα συμμετοχής στην εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς αν κάποιος μαθητής/τρια δεν διέθετε τον προαπαιτούμενο εξοπλισμό και υποδομές δικτύου υποχρεώνονταν να βιώσει τον πλήρη αποκλεισμό από αυτήν, ενώ στην πρώτη σειρά των αποκλεισμένων βρέθηκαν οι ευάλωτες ομάδες μαθητών που έπρεπε «να μάθουν γράμματα» στην πλειονότητά τους μέσα από ένα κινητό τηλέφωνο.

Και επειδή κοινό ενδιαφέρον όλων μας είναι να μάθουν οι μαθητές μας γράμματα, δώσαμε τα χέρια για έναν διπλό σκοπό, αυτόν που θεωρεί ότι η μοίρα του Δασκάλου είναι ο ίδιος ο Δάσκαλος: Να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να βοηθήσουμε τους μαθητές μας και παράλληλα να αποκαλύψουμε την αντιεκπαιδευτική – αντιπαιδαγωγική πολιτική του ΥΠΑΙΘ.  

Και πράγματι, ήρθαν στο φως, οι συμφωνίες της κυβέρνησης με επιχειρήσεις κεκλεισμένων των θυρών που προδιαγράφουν ένα μέλλον με αύξηση της ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης και λειτουργίας της ως πεδίου κέρδους, σαν αυτό των 6 εκατομμυρίων ευρώ για 1,6 εκατ. άχρηστες μάσκες ή των 2 και πλέον εκατομμυρίων € που στοίχισε η “δωρεάν” Cisco μαζί με την παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων και ελευθεριών των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας, συμπεριλαμβανομένων και των ανήλικων μαθητών, μαζί με την παραχώρηση προσωπικών  δεδομένων και μεταδεδομένων 1,6 εκατομμυρίων πολιτών (ανήλικων στη συντριπτική τους πλειονότητα) δωρεάν σε μια ιδιωτική εταιρεία, χωρίς μάλιστα να ενημερώσει κανέναν (όπως εύστοχα σημείωσε η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας).

Στηρίζουμε τη συνάδελφο! Στηρίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου! Απαιτούμε την προστασία των προσωπικών δεδομένων και μεταδεδομένων μας και κυρίως αυτών των ανήλικων μαθητών μας καθώς και τη μη μονιμοποίηση της τηλεκπαίδευσης!

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

τάξη, έδρα, πίνακας, μαυροπίνακας, τετράδια
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ
Παρατάσεις, καθυστερήσεις, παλινωδίες σχετικά με τη διαδικασία συγγραφής, αξιολόγησης και εισαγωγής του πολλαπλού βιβλίου στα σχολεία της χώρας -...
Σήμερα στη Βουλή για το Πολλαπλό Βιβλίο και την Πανεπιστημιοποίηση της ΑΣΠΑΙΤΕ