Σχολική αίθουσα
«Η ρητορική της Υπουργού Παιδείας περί βελτίωσης του επιπέδου σπουδών έχει διαψευστεί θεαματικά από τις σύγχρονες μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών τάξεων, τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών, την παράλληλη στήριξη η οποία συρρικνώνεται, τις τραγικές ελλείψεις στις υποδομές» - Στο πλευρό των εκπαιδευτικών καθηγητές του ΑΠΘ

Στο πλευρό των εκπαιδευτικών που αγωνίζονται κατά της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων τάσσονται οι καθητηγές του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ

«Η ρητορική της Υπουργού Παιδείας περί βελτίωσης του επιπέδου σπουδών έχει διαψευστεί θεαματικά από τις σύγχρονες μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών τάξεων, τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που δεν καλύπτονται, την παράλληλη στήριξη η οποία συρρικνώνεται, τις τραγικές ελλείψεις στις υποδομές, την παράταση της δεκαετούς ανυπαρξίας συστηματικής επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών» αναφέρουν χαρακτηριστικά οι καθηγητές του ΑΠΘ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Η μεγάλη συμμετοχή στις κινητοποιήσεις (απεργία και διαδηλώσεις) των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στις 11/10/2021 έδειξαν ότι η νεοφιλελεύθερη - νεοσυντηρητική εκπαιδευτική πολιτική της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας είναι ανεπιθύμητη. Γίνεται πλέον φανερό ότι κεντρικοί στόχοι της είναι η υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης έναντι της ιδιωτικής, η ενίσχυση της κατάρτισης έναντι της πολύπλευρης μόρφωσης, η προώθηση της διαφοροποίησης και του ανταγωνισμού μεταξύ των εκπαιδευτικών μονάδων ώστε η εκπαίδευση να λειτουργεί ως αγορά, καθώς και η ιεραρχική από τα πάνω αξιολόγηση της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών με σκοπό τον ολοκληρωτικό ιδεολογικό, πολιτικό και παιδαγωγικό έλεγχό τους.

Η ρητορική της Υπουργού Παιδείας περί βελτίωσης του επιπέδου σπουδών έχει διαψευστεί θεαματικά από τις σύγχρονες μαζικές συγχωνεύσεις σχολικών τάξεων, τα χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών που δεν καλύπτονται, την παράλληλη στήριξη η οποία συρρικνώνεται, τις τραγικές ελλείψεις στις υποδομές, την παράταση της δεκαετούς ανυπαρξίας συστηματικής επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης των εκπαιδευτικών.

Η ρητορική της Υπουργού Παιδείας περί ελευθερίας και αυτονομίας στην εκπαίδευση έχει επίσης διαψευστεί θεαματικά από τις διαδοχικές προσφυγές της στα δικαστήρια με το πρωτοφανές επιχείρημα ότι οι εκπαιδευτικοί δεν επιτρέπεται να απεργούν ενάντια σε νόμους του κράτους. Εάν η λογική της κυρίας Κεραμέως γίνει αποδεκτή, τότε οι εκπαιδευτικοί της δημόσιας εκπαίδευσης δεν θα μπορούν να απεργούν ποτέ, αφού ακόμα και οι μισθοί τους καθορίζονται με νόμους.

Δηλώνουμε τη συμπαράστασή μας στον αγώνα των εκπαιδευτικών για να μην μετατραπούν οι ίδιοι σε ασπόνδυλους υποταγμένους υπαλλήλους που θα επαιτούν χορηγίες, για να μην μετατραπεί το δημόσιο σχολείο σε ένα σχολείο απρόσωπο, γεμάτο γραφειοκρατικά πλάνα και δείκτες.

Δηλώνουμε ότι συμπαρατασσόμαστε μαζί τους ενάντια σε ένα σχολείο φτηνό, ένα σχολείο του ανταγωνισμού και της ημιμάθειας το οποίο θα περιορίζει την κοινωνική κινητικότητα σε βάρος εκείνων των μαθητών και μαθητριών που προέρχονται από τις λαϊκές κοινωνικές τάξεις και από τα αντίστοιχα κοινωνικά στρώματα.

Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε μαζί τους για ένα 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο που δεν θα διαχωρίζει τα παιδιά ανάλογα με τις οικονομικές-κοινωνικές δυνατότητες της οικογένειάς τους, το κοινωνικό φύλο, το χρώμα ή τη φυλή, ένα σχολείο το οποίο θα παρέχει ολόπλευρη μόρφωση και θα αναπτύσσει το σύνολο των δυνατοτήτων όλων των μαθητών και των μαθητριών.

Αϊδίνης Αθανάσιος, Καθηγητής

Αλεξίου Βασίλειος, Αναπληρωτής Καθηγητής

Ανδρούτσος Πολύβιος, μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Αποστολίδου Βενετία, Καθηγήτρια

Γιώτη Λαμπρίνα, Επίκουρη Καθηγήτρια

Γρόλλιος Γεώργιος, Καθηγητής

Δεσλή Δέσποινα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Ζάχος Δημήτριος, Αναπληρωτής Καθηγητής

Ζαφείρη Μακρίνα, μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Ζιάκα Αγγελική, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Ζμας Αριστοτέλης, Επίκουρος Καθηγητής

Ιωαννίδου Μάρθα, Επίκουρη Καθηγήτρια

Καραγιάννη Παναγιώτα, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Κεφαλίδου Σοφία, μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού

Κογκίδου Δήμητρα, Καθηγήτρια

Κουγιουμουτζάκη Φωτεινή, Επίκουρη Καθηγήτρια

Κωστούλη Τριανταφυλλιά, Καθηγήτρια

Λιάμπας Αναστάσιος, Αναπληρωτής Καθηγητής

Μαλανδράκης Γεώργιος, Επίκουρος Καθηγητής

Μαρβάκης Αθανάσιος, Καθηγητής

Μητσιάλη Αλεξάνδρα, συμβασιούχος διδάσκουσα

Μπέτσας Ιωάννης, Επίκουρος Καθηγητής

Μπουγατζέλη Ευαγγελία, μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού

Νικολούδης Δημήτριος, μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού

Ντρενογιάννη Ελένη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Ξεφτέρη Ελένη, μέλος Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού

Παπαγεωργίου Ευαγγελία, μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Παπαδημητρίου Φωτεινή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια

Παπαχαρίσης Βασίλειος, μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Παυλίδης Περικλής, Αναπληρωτής Καθηγητής

Τουρτούρας Χρήστος, Αναπληρωτής Καθηγητής

Χαραλάμπους Δημήτριος, Καθηγητής

Χριστοδούλου Μιχαήλ, Επίκουρος Καθηγητής

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 25/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pipila_mwro_large.jpg
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;
Η συχνή χρήση της μπορεί να περιορίσει τον χρόνο που το παιδί εξασκεί την παραγωγή φωνημάτων και τη λεκτική επικοινωνία, καθώς η πιπίλα περιορίζει...
Οφείλεται η πιπίλα να καθυστερήσει την ομιλία του παιδιού;