Εκπαιδευτικοί για αξιολόγηση: Τίποτα δεν έχει ακόμα κριθεί
Οι εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν τον «αγώνα» τους, κατά της αξιολόγησης, «βήμα – βήμα», και ανάλογα με τις εξελίξεις

Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας, χαιρετίζει τους χιλιάδες απεργούς εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα, τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στις απεργιακές συγκεντρώσεις σε δεκάδες πόλεις, απέναντι στην αντιλαϊκή πολιτική και στον αυταρχισμό της κυβέρνησης.

Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν πως σχετικά με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, «τίποτα δεν έχει ακόμα κριθεί», παρά το γεγονός ότι δεν πέρασε η συνέχιση της απεργίας αποχής στην αξιολόγηση στη Γενική Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ.

Οι εκπαιδευτικοί θα συνεχίσουν τον «αγώνα» τους αλλά θα πηγαίνουν πλέον, «βήμα – βήμα, ανάλογα και με τις εξελίξεις».

Είναι γεγονός ότι ακόμα και οι διαδικασίες που το ίδιο το ΥΠΑΙΘ προβλέπει είναι πολλές και τραβάνε μέχρι το τέλος της χρονιά που θα γίνει και η τελική έκθεση αξιολόγησης, η βαθμολόγηση από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης κ.τ.λ. Να σημειωθεί ότι από την ίδια την Υπουργική Απόφαση δεν προβλέπονται Σύλλογοι Διδασκόντων τις επόμενες μέρες.

Οι Ειδικές Συνεδριάσεις για τον Προγραμματισμό θα έπρεπε να έχουν γίνει μέχρι τις 10 Οκτωβρίου, με βάση το άρθρο 4 της Υ.Α.. Αν δεν βγει νέα Υπουργική δεν μπορεί να συγκληθεί κανένας Σύλλογος για προγραμματισμό. Σε περίπτωση που επιχειρηθεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του Σ.Δ., η ΕΛΜΕ Κέρκυρας θα προκηρύσσει 1ωρες και 2ωρες στάσεις εργασίας, ώστε να διευκολυνθούν οι εκπαιδευτικοί να μη συμμετέχουν. Αν όσοι κάνουν στάση είναι περισσότεροι από τους παρόντες, ο Σύλλογος δεν πραγματοποιείται.

Παράλληλα, οι εκθέσεις αποτίμησης της περσινής χρονιάς στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα έπρεπε να έχουν κατατεθεί μέχρι τις 30 Οκτωβρίου και σε κάθε περίπτωση πριν τις ειδικές συνεδριάσεις. Ακόμα και αν παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα του ΙΕΠ, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ανεβάσει κείμενο εφόσον δεν το έχει κάνει έως τώρα. 

Τέλος, οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν έχουν καμία δικαιοδοσία να καλέσουν συλλόγους διδασκόντων. Οι Δ/ντες Εκπαίδευσης δεν εμπλέκονται σε καμιά διαδικασία σε σχέση με την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση» στην  φάση αύτη. Δεν καλούν Συλλόγους, δεν ελέγχουν, δεν μαζεύουν στοιχεία.

Η διαδικασία της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, είναι μια συνεχής διαδικασία. Με την ειδική συνεδρίαση, τις συνεδριάσεις ανά δίμηνο των ομάδων, την τελική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων στα μέσα Ιούνη. «Είναι μια διαρκής μάχη, την οποία θα δώσουμε όλος ο κλάδος μαζί», καταλήγουν οι εκπαιδευτικοί.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Να πάρει ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ πίσω το ΥΠΑΙΘ την απαράδεκτη Υπουργική Απόφαση Αριθμ. 108906/ΓΔ4/2021 ΦΕΚ 4189/Β/10-9-2021 «Συλλογικός προγραμματισμός, εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων ως προς το εκπαιδευτικό τους έργο». Να ικανοποιηθούν τα αιτήματά μας για λειτουργία των σχολείων με ασφάλεια και υγιεινή, να καλυφθούν οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας. 

Η παλικαρίσια στάση του κλάδου έκανε κουρελόχαρτο τις πληρωμένες γραφίδες του ΥΠΑΙΘ για «μειοψηφίες», για «σωματεία αποκομμένα από τη βάση των εκπαιδευτικών», για δήθεν «αποδοχή των εκπαιδευτικών της αξιολόγησης». 

Τα συγκλονιστικά ποσοστά συμμετοχής που ξεπερνούν το 75%, οι απεργιακές συγκεντρώσεις, τόσο στην Αθήνα όσο και σχεδόν σε όλες τις πόλεις αλλά και στα νησιά της Ελλάδας, επιβεβαιώνουν ότι οι συνάδελφοι στο σύνολό τους έχουν απορρίψει τόσο την υποτιθέμενη αξιολόγηση, αλλά και κάθε ενέργεια της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ που υποβαθμίζει την καθημερινότητά τους στα σχολεία. 

Η μεγαλειώδης συμμετοχή στην απεργία της 11η του Οκτώβρη ήταν ένα μεγάλο ΝΑΙ στην απαίτηση όλου του λαού να στηριχθούν ουσιαστικά τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί, ήταν ένα βροντερό ΟΧΙ στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια για ένα σχολείο των ταξικών φραγμών, που θα «κοιτάει» στην τσέπη μαθητές και γονείς, για ένα σχολείο όπου όλα θα «πωλούνται» και όλα θα «αγοράζονται».

Ο αγώνας μας αφορά την υπεράσπιση του παιδαγωγικού μας ρόλου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας σε ένα σχολείο αποκλειστικά δημόσιο και δωρεάν που δε θα διαχωρίζει τους μαθητές, θα δίνει ενιαία τη γνώση σε όλα τα παιδιά, θα μορφώνει και δε θα εξοντώνει.

Όλο αυτό το διάστημα αποκαλύφθηκαν και συνεχίζουν να αποκαλύπτονται οι πραγματικές στοχεύσεις της κυβέρνησης, για ακόμα βαθύτερη ταξική κατηγοριοποίηση και διαφοροποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών, για υποβάθμιση των μορφωτικών δικαιωμάτων για την πλειονότητα των παιδιών των λαϊκών οικογενειών, για επέκταση της επιχειρηματικής – ιδιωτικοοικονομικής λειτουργίας του σχολείου με τους γονείς και τους μαθητές πελάτες και τους εκπαιδευτικούς με σκυμμένο κεφάλι. Αποκαλύφθηκε η απάτη ότι δήθεν η «αξιολόγηση» στοχεύει στην «αναβάθμιση του σχολείου και την ενίσχυση του εκπαιδευτικού».

Πίσω από τα «ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα» όλων των κυβερνήσεων κρύβεται μια βαθιά αντιεκπαιδευτική πολιτική που αντιμετωπίζει την μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος. Βρίσκονται οι κατευθύνσεις της Ε.Ε., του ΟΟΣΑ και οι απαιτήσεις τους ΣΕΒ, στις οποίες «πίνουν νερό» όλες οι κυβερνήσεις.

Στα πλημμυρισμένα σχολεία της Κέρκυρας, της  Αττικής, της Θεσσαλονίκης και αλλού, «βούλιαξε» η «αξιολόγηση» της κ. Κεραμέως και η πολιτική της διαχρονικής εγκατάλειψης των σχολικών υποδομών από όλες τις κυβερνήσεις, τα 600 κοντέινερ που στριμώχνονται 25 μαθητές και άφησε προίκα η προηγούμενη στη σημερινή κυβέρνηση.

Οι αγώνες των εκπαιδευτικών και των μαθητών, όλων των εργαζομένων, για την ολόπλευρη μόρφωση και την ενίσχυση του δημόσιου σχολείου δε γνωρίζουν απαγορεύσεις.

Προχωράμε αγωνιστικά, μαχητικά, έχουμε το δίκιο με το μέρος μας. 

Γνωρίζουμε καλά ότι οι αποφάσεις από τα δικαστήρια που κρίνουν την απεργία – αποχή «παράνομη και καταχρηστική», όπως άλλωστε συμβαίνει διαχρονικά για τη συντριπτική πλειοψηφία των απεργιών που κρίνονται στα δικαστήρια, είναι «κατά παραγγελία» των εκάστοτε κυβερνήσεων.

Με τη στάμπα της «πολιτικής απεργίας» επιχειρούν να βγάζουν παράνομη οποιαδήποτε απεργία στρέφεται ενάντια σε ένα ψηφισμένο νόμο. Οποιαδήποτε απεργία στο Δημόσιο είναι ενάντια σε νόμο ή σε υπουργικές αποφάσεις, αφού το κράτος είναι ο εργοδότης μας! Αξιοποιούν τον νόμο Χατζηδάκη και τους προηγούμενους νόμους για να βάλουν το κίνημα στο γύψο.

Τους απαντάμε: το δικαίωμά μας στην απεργία το κερδίσαμε με αίμα: Δεν το παραχωρούμε, δεν κρίνεται στις αίθουσες των δικαστηρίων, κρίνεται στους δρόμους. Όμως, ένας δίκαιος αγώνας δεν μπορεί να σταματήσει από καμία δικαστική απόφαση. Ο αυταρχισμός και η ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης σπάει στην πράξη, με τις αποφάσεις και την ανυπότακτη στάση των συνδικάτων και όχι με αναφορές στο Ευρωκοινοβούλιο και επιστολές διαμαρτυρίας. 

Το πραγματικό δίλημμα αυτή τη στιγμή είναι: αποδοχή του αυταρχισμού και της «νομιμότητας» των στημένων αποφάσεων που καταστρατηγούν ακόμα το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στην απεργία, για να προχωρήσει ο αντιδραστικός σχεδιασμός της κυβέρνησης ή απόρριψη των εκβιασμών και  αγωνιστική κλιμάκωση για να υπερασπιστούμε το δημόσιο σχολείο και τη μόρφωση των μαθητών μας; Απαντάμε καθαρά το δεύτερο. Άλλωστε, επαναπροκήρυξη μιας απεργίας – αποχής που κρίνεται παράνομη δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο. Έγινε τρεις συνεχόμενες φορές το 2014 από την ΑΔΕΔΥ, στην αξιολόγηση του Μητσοτάκη. 

Δε μας λυγίζουν ούτε τα δικαστήριά τους, ούτε η αστυνομία τους, ούτε η προπαγάνδα τους, με τα ψέματα και τις συκοφαντίες. Η πολιτική, που θέλει να μετατρέψει τα σχολεία σε επιχειρήσεις και τη μόρφωση σε εμπόρευμα, έχει ήδη απορριφθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των εκπαιδευτικών, των μαθητών, των γονιών, όλου του λαού. Το «χαστούκι» της συμμετοχής του 95% των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή από την διαδικασία κατηγοριοποίησης και υποβάθμισης των σχολείων, παρά τους εκβιασμούς και τις απειλές από το Υπ. Παιδείας, αλλά και η μεγαλειώδης απεργία μας δείχνουν τον δρόμο.

Έχουμε εμπειρία. Η κάθε κυβέρνηση πατάει στους νόμους της προηγούμενης και επεκτείνει το αντιλαϊκό νομοθετικό οικοδόμημα. Ο νόμος 4823/21 πατάει στο νόμο 4547/18 του Γαβρόγλου. Η προώθηση της λεγόμενης «αξιολόγησης» είναι δέσμευση και των τριών μνημονίων, που προσπάθησαν να υλοποιήσουν διαδοχικά όλες οι κυβερνήσεις.

Στη γενική συνέλευση των προέδρων συντελέστηκε ένα προαποφασισμένο έγκλημα από συγκεκριμένες συνδικαλιστικές παρατάξεις, οι οποίες αφού πιέστηκαν να συμμετάσχουν στην απεργία αποχή λόγω της συγκλονιστικής συμμετοχής του κλάδου, βρήκαν αφορμή από την απόφαση του εφετείου, ώστε να μαζέψουν τον αγώνα και να προχωρήσει ο κλάδος στην εφαρμογή της αξιολόγησης σχολικής μονάδας όπως είναι και οι πάγιες θέσεις τους. Σχεδόν το σύνολο των ΕΛΜΕ, στις οποίες είναι κυρίαρχες οι παραπάνω συνδικαλιστικές παρατάξεις ήρθαν με απόφαση λευκό ή κατά της συνέχισης της απεργίας αποχής.  Αυτή τους η στάση δείχνει ότι η επιλογή τους ήταν προσχεδιασμένη με πολιτικά κριτήρια και όχι προϊόν μιας λανθασμένης εκτίμησης των συνθηκών εκείνη τη στιγμή.

Η στάση τους στα Διοικητικά Συμβούλια και τις Γενικές Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ καταδικάστηκε από ένα σημαντικό κομμάτι του κλάδου. Στη Γενική Συνέλευσης προέδρων ΕΛΜΕ (Σάββατο 16/10) υπήρξαν διαφοροποιήσεις σε πολλές ΕΛΜΕ, οι οποίες δείχνουν την αγανάκτηση αλλά και τη διάθεση του κλάδου να παλέψει. Το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας, 54% τόσο επί των ΕΛΜΕ, όσο και επί των αντιπροσώπων του συνεδρίου, για επαναπροκήρυξη της απεργίας- αποχής, κόντρα στην πλειοψηφία του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΛΜΕ. είναι ελπιδοφόρο, δείχνει τον δρόμο για το πώς πρέπει  να κινηθεί το κίνημα απέναντι σε αυτές τις ηγεσίες.

Το γεγονός ότι αναγκάστηκαν 7 εκπρόσωποι των ΕΛΜΕ να νοθεύσουν την απόφαση του σωματείου τους, προκειμένου να μη συνεχιστεί ο αγώνας, είναι όνειδος τόσο για τους ίδιους όσο και τις παρατάξεις που εκπροσωπούν, αλλά ταυτόχρονα δείχνουν και την απόφαση αυτών των δυνάμεων να υπηρετήσουν την κυβερνητική πολιτική με κάθε κόστος.

Η απόφαση των πλειοψηφιών σε ΔΟΕ – ΟΛΜΕ έχει πολιτικό χαρακτήρα, δεν είναι απλά μια εναλλαγή μορφής πάλης.

Ο μαζικός, ενωτικός αγώνας των εκπαιδευτικών έχει δημιουργήσει σοβαρές προϋποθέσεις και υποδομές για την κλιμάκωση της πάλης.  Τώρα είναι η ώρα να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Τώρα χρειάζεται να  δυναμώσουμε τον κοινό αγώνα όλων των εργαζομένων, με συντονισμό σωματείων και Ομοσπονδιών. Έχουμε τεράστια εμπειρία για το πώς μπορούν να μείνουν στα χαρτιά οι αντιλαϊκοί τους νόμοι. Η αταλάντευτη αγωνιστική στάση εκπαιδευτικών και μαθητών, η συσπείρωση και η αγωνιστική συμπόρευση όλων των εργαζομένων, όλων των κλάδων, όπως εκφράστηκε και μέσα από τη σύσκεψη 200 Συνδικαλιστικών οργανώσεων στις 5/10 στην Αθήνα στο γήπεδο του Σπόρτινγκ, είναι ο δικός μας δρόμος. Ο δρόμος για να βγουν οι ανάγκες μας στο προσκήνιο, για να πάρουν τα όνειρα εκδίκηση.  Η μάχη ενάντια στον αντιδραστικό νόμο της κυβέρνησης θα συνεχιστεί ακόμα πιο μαζική, με όλες τις μορφές και όλα τα μέσα. 

Είναι φανερό ότι, τις επόμενες μέρες θα πηγαίνουμε βήμα – βήμα, ανάλογα και με τις εξελίξεις. Τίποτα δεν έχει ακόμα κριθεί. Ακόμα και οι διαδικασίες που το ίδιο το ΥΠΑΙΘ προβλέπει είναι πολλές και τραβάνε μέχρι το τέλος της χρονιά που θα γίνει και η τελική έκθεση αξιολόγησης, η βαθμολόγηση από τους Συμβούλους Εκπαίδευσης κ.τ.λ. Έχουμε αρκετό δρόμο μπροστά μας, έχουμε πολλές ακόμα μάχες και στον κλάδο και στο εργατικό κίνημα συνολικά. 

  1. Από την ίδια την Υπουργική Απόφαση ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ τις επόμενες μέρες. Οι Ειδικές Συνεδριάσεις για τον Προγραμματισμό θα έπρεπε να έχουν γίνει μέχρι τις 10/10, με βάση το άρθρο 4 της Υ.Α.. Αν δεν βγει νέα Υπουργική δεν μπορεί να συγκληθεί κανένας Σύλλογος για προγραμματισμό. Σε περίπτωση που επιχειρηθεί να πραγματοποιηθεί η ειδική συνεδρίαση του Σ.Δ., η ΕΛΜΕ Κέρκυρας προκηρύσσει 1ωρες και 2ωρες στάσεις εργασίας, ώστε να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι να μη συμμετέχουν. Αν όσοι κάνουν στάση είναι περισσότεροι από τους παρόντες, ο Σύλλογος δεν πραγματοποιείται.
  2. Οι εκθέσεις αποτίμησης της περσινής χρονιάς στην πλατφόρμα του ΙΕΠ θα έπρεπε να έχουν κατατεθεί μέχρι τις 30/10 και σε κάθε περίπτωση πριν τις ειδικές συνεδριάσεις. Ακόμα και αν παραμένει ανοιχτή η πλατφόρμα του ΙΕΠ, κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ανεβάσει κείμενο εφόσον δεν το έχει κάνει έως τώρα. 
  3. Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου δεν έχουν καμία δικαιοδοσία να καλέσουν συλλόγους διδασκόντων. Οι Δ/ντες Εκπαίδευσης δεν εμπλέκονται σε καμιά διαδικασία σε σχέση με την «εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση» στην  φάση αύτη. Δεν καλούν Συλλόγους, δεν ελέγχουν, δεν μαζεύουν στοιχεία. 
  4. Σε κάθε περίπτωση και μετά τον ορισμό των συναδέλφων σε ομάδες από τους Διευθυντές των σχολείων, η κάθε ομάδα θα συνεδριάσει μέσα στο επόμενο δίμηνο. Η ΕΛΜΕ θα καθορίσει τη στάση των συναδέλφων στις ομάδες, σε επόμενη φάση. Ξαναλέμε ότι τις επόμενες μέρες θα πηγαίνουμε βήμα – βήμα, ανάλογα και με τις εξελίξεις.

Η διαδικασία της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, είναι μια συνεχής διαδικασία. Με την ειδική συνεδρίαση, τις συνεδριάσεις ανά δίμηνο των ομάδων, την τελική συνεδρίαση του Συλλόγου Διδασκόντων στα μέσα Ιούνη. Είναι μια διαρκής μάχη, την οποία θα δώσουμε όλος ο κλάδος μαζί!

Πρόγραμμα Δράσης

  •  Απαιτούμε ΑΜΕΣΑ την επαναπροκήρυξη απεργίας - αποχής από την «αξιολόγηση» και τα σχέδια κατηγοριοποίησης του σχολείου, με αποφάσεις ΔΟΕ – ΟΛΜΕ. Δεν παραδίδουμε το όπλο της απεργίας – αποχής. Ακυρώνουμε τα σχέδια κατηγοριοποίησης και ταξικής διαφοροποίησης των σχολείων στην πράξη. 
  • Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος θα απαντήσει συντεταγμένα αξιοποιώντας όλες τις μορφές συλλογικής δράσης, σε επίπεδο συλλόγων διδασκόντων. Η «αξιολόγηση» θα ακυρωθεί στην πράξη.
  • Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας προκηρύσσει 1ωρες και 2ωρες διευκολυντικές στάσεις εργασίας όπου χρειάζεται.
  • Απαιτούμε από την ΟΛΜΕ να προχωρήσει σε νέο κύκλο Γ.Σ. και σε νέα Γ.Σ. Προέδρων των ΕΛΜΕ.     
  • Πανελλαδικός συντονισμός ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ για τους αντιεκπαιδευτικούς νόμους   
  • Προχωράμε με μαζικές κινητοποιήσεις σε όλη την Ελλάδα, μαζί με τους γονείς, ενάντια στις μαζικές συγχωνεύσεις τμημάτων, για την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμο προσωπικό την Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου, στη 1 μ.μ. στη ΔΔΕ Κέρκυρας
  • Προχωράμε στις 25 Οκτωβρίου σε μέρα Πανελλαδικής Κινητοποίησης για το σύνολο των προβλημάτων των σχολείων (κενά, συγχωνεύσεις, υποδομές, «αξιολόγηση» κ.α.) με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις, διαδηλώσεις, παραστάσεις διαμαρτυρίας. 
  • Ενημερώνουμε τους γονείς σε κάθε σχολείο με το κείμενο της ΕΛΜΕ. Αξιοποιούμε μαζικά το γράμμα της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Μαθητών Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ). Πραγματοποιούμε συσκέψεις σε Βορρά, Νότο και Μέση Κέρκυρα. Ενημερώνουμε τους Συλλόγους Γονέων των σχολείων μας.
  • Συμμετέχουμε μαζικά στην εκδήλωση ΕΛΜΕ – ΣΕΠΕ – Ένωσης Γονέων, την Τετάρτη 20 Οκτώβρη, στις 6 μ.μ. στο 7ο Δημοτικό Σχολείο 
  • Συμμετέχουμε μαζικά στα Πανεργατικά Συλλαλητήρια στις 4/11, για τις σύγχρονες ανάγκες μας στη δουλειά και τη ζωή και ενάντια στον νόμο Χατζηδάκη.
  • Προετοιμάζουμε πανεργατική 24ωρη απεργιακή απάντηση δημόσιου και ιδιωτικού τομέα ενάντια στο σύνολο της αντεργατικής πολιτικής. 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 6/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

siriza
Ποια είναι τα σενάρια για την Επιτροπή Πιστοποίησης Συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ
Πληροφορίες κάνουν λόγο για πρόθεση αποκλεισμού ενός πολύ σημαντικού αριθμού συνέδρων που υποστηρίζουν τον Στέφανο Κασσελάκη
Ποια είναι τα σενάρια για την Επιτροπή Πιστοποίησης Συνέδρων του ΣΥΡΙΖΑ
πατρα1
Ανοικτή επιστολή από τους καθαιρεμένους Διευθυντές στην Πάτρα: Υπουργείο και Διευθύντρια Εκπαίδευσης νομοθετούν πάνω από το Σύνταγμα
«Το λιγότερο που είχαμε να κάνουμε ως Διευθυντές που παλεύουμε για το δημόσιο σχολείο, για την αξιοπρέπεια τη δική μας, των μαθητών μας αλλά και των...
Ανοικτή επιστολή από τους καθαιρεμένους Διευθυντές στην Πάτρα: Υπουργείο και Διευθύντρια Εκπαίδευσης νομοθετούν πάνω από το Σύνταγμα
Καλλιτεχνικός μαθητικός διαγωνισμός
Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης: Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού
Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού του ΙΘΤΠ έως την Παρασκευή 22 Νοεμβρίου
Ίδρυμα Θρακικής Τέχνης και Παράδοσης: Παράταση Καλλιτεχνικού Μαθητικού Διαγωνισμού