Τα επόμενα βήματα για τη συνέχιση της απεργίας- αποχής από την αξιολογηση, με αποχή από τα σχέδια δράσης που προγραμματίστηκαν για τη β φάση του Συλλογικού Προγραμματισμού, καταγράφει σε ανακοίνωσή του ο ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου» (ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ – ΖΕΦΥΡΙΟΥ – ΦΥΛΗΣ)
Οι εκπαιδευτικοί αναφέρουν ότι συνεχίζουν αποφασιστικά την απεργία αποχή και απέχουμε από τα σχέδια δράσης. Στα σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων πλειοψηφικά ή ομόφωνα δεν έχουμε αναρτήσει τίποτα μέχρι στιγμής συμμετέχοντας στην Α/Α, δεν αναρτούμε κανένα σχέδιο δράσης.
«Καλούμε και τα υπόλοιπα σχολεία – ανεξάρτητα από το τι έκαναν και τι ανάρτησαν μέχρι σήμερα - να μην αναρτήσουν τίποτα στις πλατφόρμες εν όψει της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού! Κάθε συνάδελφος/ισσα μπορεί και τώρα να δηλώσει συμμετοχή με την υπογραφή του στην απεργία αποχή και να σταματήσει οποιαδήποτε συμμετοχή του/της»
Η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ «Ηρώ Κωνσταντοπούλου»
Την ώρα που μας αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμους και παίζουν με τη ζωή μας δε θα γίνουμε γρανάζι στα αντιεκπαιδευτικά τους σχέδια.
Στις 12/1/22 στην κατάθεση της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού
Δεν συμμετέχουμε σε καμία διαδικασία – Δεν αναρτάμε τίποτα!
Όπλο μας η απεργία αποχή
19 πρωτοβάθμια σωματεία (ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ) έχουμε νόμιμα προκηρύξει απεργία-αποχή με τις ενέργειές μας ήδη δημοσιευμένες προς όλους, η οποία καλύπτει συνδικαλιστικά τα μέλη μας για να μην προχωρήσουν σε καμία ενέργεια σχετιζόμενη με την αξιολόγηση
Δύναμή μας η μαζικότητα και ο συντονισμός των α/θμιων σωματείων
Μπροστά στην κατάθεση της Β΄ φάσης συλλογικού προγραμματισμού καλούμε όλους/όλες τους/τις συναδέλφους/ισσες:
Συνεχίζουμε αποφασιστικά την απεργία αποχή και απέχουμε από τα σχέδια δράσης. Στα σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων πλειοψηφικά ή ομόφωνα δεν έχουμε αναρτήσει τίποτα μέχρι στιγμής συμμετέχοντας στην Α/Α, δεν αναρτούμε κανένα σχέδιο δράσης.
Καλούμε και τα υπόλοιπα σχολεία – ανεξάρτητα από το τι έκαναν και τι ανάρτησαν μέχρι σήμερα - να μην αναρτήσουν τίποτα στις πλατφόρμες εν όψει της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού! Κάθε συνάδελφος/ισσα μπορεί και τώρα να δηλώσει συμμετοχή με την υπογραφή του στην απεργία αποχή και να σταματήσει οποιαδήποτε συμμετοχή του/της.
Σύμφωνα με το νόμο για την αξιολόγηση τα σχέδια δράσης είναι του σχολείου και άρα πρέπει να έχουν την έγκριση της πλειοψηφίας του συλλόγου διδασκόντων. Στις σχ. μονάδες που η πλειοψηφία του ΣΔ είναι σε Α-Α δεν μπορεί και δεν πρέπει να αναρτηθούν μονοπρόσωπα ούτε από τους συντονιστές ούτε από κανέναν/καμιά άλλον/η, ακόμα και αν δε συμμετέχουν στην απεργία αποχή.
Για όσους/όσες έχουν οριστεί από διευθυντές/ντριες ως συντονιστές ομάδων, ενώ οι ίδιοι/ες και η ομάδα τους ή οι ίδιοι/ες μόνο είναι σε ΑΑ, θέτουμε αρχικά το σοβαρό ερώτημα γιατί προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια οι διευθυντές/ντριες ενώ γνώριζαν πολύ καλά ότι οι συνάδελφοι/ισσες συμμετέχουν νομίμως σε απεργία αποχή; Είναι προφανές ότι η ανάθεση δεν ήταν σύννομη άλλως καταχρηστική.
Θυμίζουμε μάλιστα αποσπάσματα από τις οδηγίες που είχαν αποσταλεί από τη ΔΟΕ τον Φλεβάρη του 2021 και τον Σεπτέμβρη του 2021 σχετικά με τους/τις εκπαιδευτικούς που είναι σε ΑΑ:
«…οι συμμετέχοντες στην απεργία-αποχή απαιτούν να καταχωρηθεί το περιεχόμενο της δήλωσης, ως άποψή τους, στο βιβλίο πρακτικών, ώστε να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή και να μην υποχρεωθούν στη συμμετοχή τους στην αξιολογική διαδικασία (συγκρότηση ομάδων εργασίας, συνεδρίαση για τη σύνταξη έκθεσης «Εσωτερικής και Εξωτερικής Αξιολόγησης», κλπ.).
«…Επομένως δεν είναι υποχρεωμένοι να προβούν «…σε όσες από τις ενέργειες της αρμοδιότητας του συλλόγου διδασκόντων εξακολουθούν να παραλείπονται από τον σύλλογο…» ούτε «…Οι αποφάσεις του είναι υποχρεωτικές για τους εκπαιδευτικούς που ορίζει να συμμετέχουν στις εν λόγω ομάδες.» Αντίστοιχα εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στην απεργία αποχή και λαμβάνουν εντολές για συμμετοχή στις εν λόγω ομάδες δεν υποχρεούνται να τις εκτελέσουν λόγω της συμμετοχής τους σε νόμιμη απεργία.»
Για όσους/όσες, παρά τις παραπάνω ξεκάθαρες κατευθύνσεις, δίνοντας αναφορά στο Υπουργείο για τη στάση των εκπαιδευτικών (!!!), έχουν προχωρήσει σε ανάθεση των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην Α/Α ως συντονιστές και τους όρισαν στις ομάδες, οι συνάδελφοι/ισσες αναρτούν αντίστοιχα το παρακάτω κείμενο:
Σας ενημερώνουμε ότι ο σύλλογος διδασκόντων πλειοψηφικά ή ομόφωνα κι εγώ ή η ομάδα εργασίας πλειοψηφικά ή ομόφωνα κι εγώ ή εγώ (για τους συντονιστές που μόνο εκείνοι/ες συμμετέχουν στην Α/Α) συμμετέχουμε νομίμως στην απεργία-αποχή δυνάμει της απόφασης του συλλόγου μας «Σύλλογος Εκπ/κών Π.Ε. Ηρώ Κωνσταντοπούλου» στον οποίο είμαστε μέλη και προκηρύχθηκε με την από 5 Νοεμβρίου 2021 εξώδικη γνωστοποίησή της.
έκθεση Επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ν. Ι. Παπαχρήστου, αριθμός 1931 Δ' (3/11/2021)
έκθεση Επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ν. Ι. Παπαχρήστου, αριθμός 1945 Δ' (5/11/2021)
έκθεση Επίδοσης του δικαστικού επιμελητή Ν. Ι. Παπαχρήστου, αριθμός 1947 Δ' (8/11/2021)
Κατά συνέπεια δεν μπορεί να αναρτηθεί κάποιο σχέδιο δράσης
Τον τελευταίο μήνα η πανδημία δυστυχώς εντείνεται. Καθημερινά χιλιάδες μολύνσεις, θάνατοι και διασωληνώσεις καταγράφονται. Το αποδεκατισμένο ΕΣΥ καλείται, χωρίς καμία ουσιαστική στήριξη, να διαχειρισθεί αυτό το τσουνάμι. Μέσα σε αυτό το δυστοπικό τοπίο οι εκπαιδευτικοί δικαίως αγωνιούν. Αγωνιούν γιατί τα σχολεία ανοίγουν χωρίς μέτρα προστασίας αλλά και γιατί την ίδια στιγμή βρίσκονται αντιμέτωποι με την εφαρμογή σειράς αντιεκπαιδευτικών μέτρων που ψηφίστηκαν την περίοδο της πανδημίας.
Σε αυτή την κρίσιμη συνθήκη, που δημιουργεί δικαιολογημένη απόγνωση στη σχολική κοινότητα, η Υπουργός Παιδείας το μόνο που θυμήθηκε να ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς είναι η ανάρτηση των σχεδίων δράσης για την επιχειρούμενη αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Ντροπή!!! Ενώ δεν θυμήθηκε να στείλει τα τεστ, ενώ δεν έκανε τίποτα για να προασπίσει την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών, βγαίνει στα κανάλια για να θυμίσει στους εκπαιδευτικούς τις ποινές που θα έχουν αν δεν συμμορφωθούν στο σχέδιο διάλυσης του σχολείου, σχέδιο με το κωδικό όνομα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Κάθε μέρα που περνά αποδεικνύεται όλο και πιο καθαρά ότι η αξιολόγηση, και όλο το νομοθετικό πλαίσιο με κορυφαίο το ν.4823, έχει ως στόχο να μετατρέψει το σχολείο σε ανταγωνιστική επιχείρηση, να δημιουργήσει ιεραρχικές και βαθμολογικές κατατάξεις των σχολείων και να μετατρέψει τις σχέσεις συναδελφικότητας σε κανιβαλικές συμβιώσεις. Είναι προφανές ότι αυτή η μετάβαση επιχειρείται με βασικό εργαλείο τον φόβο και την απειλή. Ζητούν από μας την υποταγή, την πειθάρχηση, την αποδοχή μιας αδιανόητης εσωτερικής ιεραρχίας, το σκύψιμο κεφαλιού και την απόλυτη συμμόρφωση στις νόρμες και στους όρους μιας παράλογης αγοράς εργασίας. Μας θέλουν, με άλλα λόγια, απομονωμένα φοβισμένα ανθρωπάκια που κοιτούν καχύποπτα δίπλα τους, χωρίς αποκούμπι σε καμία συλλογικότητα. Μοναχικά ανθρωπάκια σε σχολεία αντιδημοκρατικά, σε σχολεία που οι σύλλογοι διδασκόντων μετατρέπονται σε ιμάντες μεταφοράς διαταγμάτων κι εντολών σε όλα τα επίπεδα, εκπαιδευτικά, παιδαγωγικά, διοικητικά.
Μας ρωτάνε συχνά, μα τι σχολείο θέλετε; Απαντάμε καθαρά: θέλουμε ένα σχολείο που να μορφώνει και να απελευθερώνει, ένα σχολείο που να καλλιεργεί τη συλλογικότητα και την εμπιστοσύνη. Ένα σχολείο που να διοικείται δημοκρατικά από τον σύλλογο διδασκόντων κι όχι από τον απόλυτο μονάρχη manager. Ένα σχολείο με παιδαγωγική ελευθερία, τέτοιο που να αναπτύσσει την κριτική σκέψη, την ολόπλευρη γνώση και όχι τις κατακερματισμένες δεξιότητες. Ένα τέτοιο σχολείο δεν φτιάχνεται από την αξιολόγηση και αυτός είναι ο λόγος που για μια ακόμα φορά λέμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση και ένα μεγάλο αποφασιστικό ΝΑΙ στο σχολείο των όλων των ίσων, των διαφορετικών.
Να μην επιτρέψουμε να μας μετατρέψουν σε φοβισμένους υπαλλήλους, απλούς διεκπεραιωτές της εκάστοτε εκπαιδευτικής πολιτικής. Να μην αποδεχτούμε να γίνουμε αποδιοπομπαίοι τράγοι της αντιεκπαιδευτικής και αντικοινωνικής πολιτικής όλων των κυβερνήσεων διαχρονικά. Να μη συναινέσουμε να διαλύσουν το δημόσιο δωρεάν σχολείο, να το αντικαταστήσουν και στη θέση του να φτιάξουν το ιδιωτικοποιημένο, εμπορευματοποιημένο και ανταγωνιστικό σχολείο. Να μην αποδεχτούμε την απαξίωση του ρόλου του συλλόγου διδασκόντων και την εξουσία του διευθυντή-manager. Υπερασπίζουμε το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Ενημέρωση από την Πανελλαδική Διαδικτυακή Σύσκεψη Αγώνα Κυριακή 9/1
Πραγματοποιήθηκε στις 9/1/22 σύσκεψη αγώνα με πάνω από 200 άτομα, εκπαιδευτικών σωματείων ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, αλλά και συναδέλφων-ισσών από όλη την Ελλάδα (αναφέρονται ενδεικτικά Καβάλα, Θάσος, Ηράκλειο, Ανάφη, Λακωνία, Θεσσαλονίκη, Μενίδι, Αθήνα, Μεσσηνία, Λέσβος και αλλού).
Τα σωματεία που συμμετείχαν με αποφάσεις είναι οι ΣΕΠΕ «Αριστοτέλης», «Ηρώ Κωνσταντοπούλου», «Κ. Σωτηρίου», «Περικλής», Νήσων Αργοσαρωνικού και οι ΕΛΜΕ Άνω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής, Β’ Αθήνας, Γ’ Θεσ/νίκης, Ε΄ Αθήνας, Ε’ Θεσ/νίκης και Χανίων.
Επιπλέον, ως παρατηρητές, συμμετείχαν και οι ΣΕΠΕ Ζακύνθου, Δ' ΕΛΜΕ Αν. Αττικής, Α’ ΕΛΜΕ Κυκλάδων, ΕΛΜΕ Σάμου, ΣΕΠΕ Σύρου - Τήνου – Μυκόνου και Ζ΄ ΣΕΠΕ Θεσ/νίκης, ΕΛΜΕ Φωκίδας.
Στην πλούσια συζήτηση που ακολούθησε κατατέθηκαν οι παρακάτω κοινές διαπιστώσεις και εκτιμήσεις:
1. Η διαχείριση της πανδημίας από την κυβέρνηση της ΝΔ και το ΥΠΑΙΘ είναι εγκληματική!Τα σχολεία, επί της ουσίας, ανοίγουν όπως ακριβώς έκλεισαν, ενώ η κυβέρνηση συνεχίζει να μη λαμβάνει ουσιαστικά μέτρα για τους χώρους δουλειάς, τα ΜΜΜ, τη στήριξη του Δημόσιου συστήματος Υγείας, υπονομεύοντας την Υγεία του λαού συνολικά. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να λειτουργεί η παραγωγή και η αγορά. Μειώνοντας τις δαπάνες κατά 820 εκ για την υγεία το 2022 και χειροτερεύοντας το ΕΣΥ που ήδη νοσεί, αδιαφορώντας για την εξαθλίωση των υγειονομικών και την κατάρρευση των νοσοκομείων έχουν εγκληματικές ευθύνες για τους χιλιάδες θανάτους που θα μπορούσαν να αποφευχθούν. Δεν είναι ανίκανοι! Συνειδητά απειλούν τη ζωή των ανθρώπων και λεηλατούν το λαϊκό εισόδημα, για να ενισχύσουν τον ιδιωτικό τομέα που κερδοσκοπεί σε βάρος του λαού με πανάκριβα τα πλέον απαραίτητα μοριακά και rapid τεστ.
Αντίστοιχα, τα σχολεία μετατρέπονται σε υγειονομική βόμβα, με ελλείψεις σε βασικές υποδομές και ανυπαρξία μέτρων προστασίας τα σχολεία, προσθέτοντας μόνο ένα ακόμη τεστ για την πρώτη εβδομάδα, ενώ ο τιμωρητικός διαχωρισμός για τους ανεμβολίαστους εκπαιδευτικούς καλά κρατεί, με το μέτρο του ελέγχου με 5 τεστ σε 5 ημέρες, το κόστος των οποίων επιβαρύνονται οι ίδιοι και επιμένοντας στο απαράδεκτο πρωτόκολλο του 50% +1 για να κλείσει ένα τμήμα την ώρα που η Βουλή έκλεισε μετά την παρουσίαση ενός κρούσματος. Αρνούνται να δώσουν άδειες ειδικού σκοπού, επιδόματα, δωρεάν μοριακά τεστ, ενώ επίκληση της αναγκαιότητας της δια ζώσης εκπαίδευσης από αυτούς που καταδίκασαν τους μαθητές στην τηλεκπαίδευση επί 9 μήνες και ξεπούλησαν τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών, μόνο ως κακόγουστο αστείο μπορεί να εκληφθεί. Αγνοούν την αγωνία και τις προτάσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλης της κοινωνίας για μείωση του αριθμού μέχρι 15 μαθητ(ρι)ών στο τμήμα, εκ περιτροπής διδασκαλία, προσλήψεις εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού. Δεν έχει προχωρήσει ΚΑΜΙΑ πρωτοβουλία παρά την απαίτησή μας για μορφωτικούς αλλά και για υγειονομικούς λόγους να παρθούν ΤΩΡΑ μέτρα ανέγερσης νέων σχολικών μονάδων, εξεύρεσης κατάλληλων χώρων και αιθουσών, ώστε να αποσυμφορηθούν να σχολεία μας! Οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι έχουμε αφεθεί αβοήθητοι να στηρίξουμε το δημόσιο σχολείο, θα βρεθούμε αντιμέτωποι με το μεγαλύτερο κύμα πανδημίας χωρίς να έχει υλοποιηθεί κανένα από τα αιτήματα μας.
Μπροστά σε αυτή την κατάσταση αναδεικνύεται η ανάγκη τα εκπαιδευτικά σωματεία να πάρουμε την κατάσταση στα χέρια μας! Η αποσπασματική αντίδραση της ΟΛΜΕ και μόνο στην Αθήνα και η πλήρης απραξία της ΔΟΕ αποδεικνύει πως δεν οργανώνουν και δεν προτείνουν στους κλάδους ένα αγωνιστικό σχέδιο που θα βάζει φραγμό και θα ανατρέπει την πολιτική της κυβέρνησης και θα επιβάλει τα αιτήματα μας για παιδεία, υγεία, εργασία, δημοκρατία. Αναδεικνύεται έτσι η αναγκαιότητα συντονισμού και δράσης από τα πρωτοβάθμια σωματεία.
Δε θα επιτρέψουμε μπροστά στον πολλαπλασιασμό των κενών λόγω νόσησης των συναδέλφων-ισσών μας καμιά καταστρατήγηση των εργασιακών μας δικαιωμάτων και των μορφωτικών των μαθητ(ρι)ών μας. Στις ξεδιάντροπες δηλώσεις της Υπ. Παιδείας για το θέμα απαντάμε:
δε θα δεχτούμε καμία αναπλήρωση ωρών «εκ των ενόντων», είτε με υποχρεωτικές υπερωρίες είτε με παραβίαση του ωραρίου και των καθηκόντων των εκπαιδευτικών.
Οι εκπαιδευτικοί στα τμήματα ένταξης, παράλληλης στήριξης, στα τμήματα ΖΕΠ και οι συνάδελφοι-ισσες ΕΕΠ-ΕΒΠ δεν είναι πασπαρτού εργαζόμενοι/ες δια πάσα χρήση!
Κάθε σκέψη (όπως αυτή που εξέφρασε ο υπουργός επικρατείας Γεραπετρίτης) για τηλεκπαίδευση από ασθενείς εκπαιδευτικούς να την ξεχάσουν! Οι νοσούντες είναι ασθενείς και δεν θα επιτρέψουμε καμία απολύτως παραβίαση.
Απαιτούμε εδώ και τώρα προστασία όλων των συναδέλφων-ισσών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, των εγκύων συναδελφισσών με άδειες ειδικού σκοπού και επαπειλούμενης κύησης χωρίς περιορισμούς και ποινές.
2. Την ώρα που μας αντιμετωπίζουν ως αναλώσιμους και παίζουν με τη ζωή μας το ΥΠΑΙΘ επιμένει και δεν «παγώνει» τις διαδικασίες για την αξιολόγηση! Η Υπουργός Παιδείας το μόνο που θυμήθηκε να ζητήσει από τους εκπαιδευτικούς είναι η ανάρτηση των σχεδίων δράσης για την επιχειρούμενη αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Ντροπή!!! Ενώ δεν θυμήθηκε να στείλει τα τεστ, ενώ δεν έκανε τίποτα για να προασπίσει την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών, βγαίνει στα κανάλια για να θυμίσει στους εκπαιδευτικούς τις ποινές που θα έχουν αν δεν συμμορφωθούν στο σχέδιο διάλυσης του σχολείου, σχέδιο με το κωδικό όνομα ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Έτσι οι εκπαιδευτικοί καλούνται στις 12/1 να προχωρήσουν σα να μη συμβαίνει τίποτα την κατάθεση της Β΄ φάσης Συλλογικού Προγραμματισμού! Αποκαλύπτεται ότι η αξιολόγηση δεν έχει καμία σχέση με τις πραγματικές ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας, αλλά με την ιδιωτικοποίηση, εμπορευματοποίηση των σχολείων. Ο αγώνας που δίνουν οι εκπαιδευτικοί όλο το τελευταίο διάστημα, την έχει απονομιμοποιήσει και κατάφερε τα σχέδια της κυβέρνησης να μην προχωρούν απρόσκοπτα και παρ’ όλο τον πρωτόγνωρο ολοκληρωτισμό που έχει επιβάλει με τις συνεχείς προσφυγές στα δικαστήρια, τις προφορικές και γραπτές απειλές/εγκυκλίους, οι εκπαιδευτικοί συνεχίζουν αποφασιστικά! Η τελευταία απόπειρα τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν στην Α/Α των πρωτοβάθμιων σωματείων έπεσε στο κενό. Οι συναδέλφισσες-φοι επιμένουν, συνεχίζουν τον αγώνα και δεν υποστέλλουν τις σημαίες. Να τους γυρίσουμε για ακόμη μία φορά την πλάτη!
3. Οι νόμοι της αξιολόγησης, οι 40.000 αποκλεισμένοι μαθητές από την τριτοβάθμια εκπαίδευση και η Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, το εξεταστικό κάτεργο με εξετάσεις και τράπεζα θεμάτων σε όλο το Λύκειο, οι εξετάσεις PISA στο δημοτικό και την Γ΄ Γυμνασίου, καταδικάζουν τα παιδιά των εργατικών οικογενειών στην αμάθεια και την πιο βαθιά εκμετάλλευση την ώρα που σε μια από τις δυσκολότερες περιόδους, η κυβέρνηση χτυπά αμείωτα την εργατική οικογένεια με τις ανατιμήσεις σε βασικά προϊόντα και αγαθά (διατροφή, καύσιμα, θέρμανση, ρεύμα κλπ) και την καθήλωση των μισθών και των συντάξεων. Γι΄αυτό και η μάχη για το μπλοκάρισμα της Αξιολόγησης και την ακύρωση της συνολικής αντιεκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης πρέπει να συνδεθεί με το σύνολο των διεκδικήσεων του εκπαιδευτικού κι εργατικού κινήματος, να πάρει πανεκπαιδευτικά -πανεργατικά χαρακτηριστικά με στόχο τον πολιτικό κλονισμό της κυβέρνησης της ΝΔ και ανατροπή των αντεργατικών αντιεκπαιδευτικών πολιτικών.
Ως εκπαιδευτικά σωματεία δεν θα παραμείνουμε απαθή απέναντι σε μια κυβέρνηση που, επιστρατεύοντας καλοταϊσμένα ΜΜΕ και αυλικούς επιστήμονες, εφαρμόζει μια δολοφονική πολιτική, βάζοντας την αγορά, τα κέρδη των επιχειρήσεων, και τη σκανδαλώδη στήριξη των επιχειρηματιών της υγείας πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Αρνούμαστε να συνηθίσουμε τους δεκάδες χιλιάδες θανάτους, την διάλυση των κοινωνικών δομών και του συστήματος υγείας, το δυσβάστακτο κόστος για διαγνωστικά τεστ, και το γενικότερο όργιο των κυβερνητικών και εργοδοτικών αυθαιρεσιών, την επίθεση στην εργασία και τις συνδικαλιστικές ελευθερίες και δικαιώματα ευρύτερα με το ν. Χατζηδάκη (κατάργηση 8ωρου, απολύσεις, υπερωρίες κλπ)!
Κοινή ήταν η εκτίμηση ότι η συγκυρία απαιτεί δυναμικό απεργιακό αγωνιστικό ξεσηκωμό των εκπαιδευτικών, των εργαζόμενων και όλου του λαού ενάντια στην εγκληματική κυβερνητική πολιτική. Χρειάζεται άμεσα και εφ’ όλης της ύλης αμείλικτη σύγκρουση με την κυβερνητική πολιτική. Αυτή πρέπει να είναι η πρόταση των συνδικάτων και των σωματείων και σε καμία περίπτωση σιωπή, αποδοχή ή σχεδιασμοί συμβολικής διαμαρτυρίας!
Με βάση τις αποφάσεις των σωματείων, το πλαίσιο πάλης και δράσης τους, κατατέθηκαν από τα εκπαιδευτικά σωματεία οι παρακάτω προτάσεις:
- Την Δευτέρα 10/1 συγκέντρωση στο Υπουργείο Παιδείας στη 1.30 στην Αθήνα, στις Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης στις 2μμ στη Θεσσαλονίκη και στις κατά τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε άλλες περιοχές ενάντια στην επαναλειτουργία των σχολείων χωρίς κανένα μέτρο προστασίας.
- Απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΑΔΕΔΥ άμεσο απεργιακό βήμα για την υπεράσπιση της ζωής, της υγείας και της ελευθερίας του λαού την Τετάρτη 12/1 (ημέρα καταληκτικής ημερομηνίας της β΄ φάσης της αξιολόγησης). Σε κάθε περίπτωση και εφόσον οι ομοσπονδίες δε σταθούν στο ύψος της κρισιμότητας της κατάστασης καλούμε κάθε ΣΕΠΕ-ΕΛΜΕ να πάρει αποφάσεις για 3ωρες στάσεις εργασίας και κάλεσμα για συγκεντρώσεις στις κατά τόπους Περιφέρειες/Διευθύνσεις Εκπαίδευσης. Στη Θεσσαλονίκη τα εκπαιδευτικά σωματεία προχωρούν σε κινητοποίηση στη 1.30μμ στο Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.
- Τα πρωτοβάθμια σωματεία να καλέσουν την ΑΔΕΔΥ, τις ομοσπονδίες σε εκπαίδευση και Υγεία να προχωρήσουν τώρα σε 24ωρη απεργία. Προτεινόμενη ημερομηνία Τρίτη 18/1. Την ημέρα εκείνη, αν οι Ομοσπονδίες και η ΑΔΕΔΥ δεν προκηρύξουν απεργία, να οργανωθούν απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλους τους νομούς και παραστάσεις διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις από τα πρωτοβάθμια σωματεία.
- Σε συντονισμό με τους υγειονομικούς, άλλους εργαζόμενους και το εκπαιδευτικό κίνημα στηρίζουμε το παλλαϊκό συλλαλητήριο το Σάββατο 22/1 στο Σύνταγμα για την προστασία της ζωής και των δικαιωμάτων όλων
- Πανεργατική Απεργιακή κινητοποίηση μέχρι το τέλος Ιανουαρίου
- Απευθυνόμαστε σε γονείς, φοιτητές και μαθητές (σε συλλόγους, επιτροπές κτλ) με γράμματα σε γονείς, αφίσες κτλ σε κοινές διαδηλώσεις, παρεμβάσεις, με βάση τις αιχμές που έχουν αναδειχθεί όλο αυτό το διάστημα (άνοιγμα των σχολείων, αξιολόγηση, τράπεζα θεμάτων, ΕΒΕ, εξετάσεις τύπου PISAκτλ).
- Απαιτούμε από τις ομοσπονδίες ΔΟΕ/ΟΛΜΕ να προκηρύξουν νέα απεργία αποχή κόντρα σε απειλές, δικαστικές αποφάσεις και τη νομιμότητα του ν. Χατζηδάκη με αποφασιστική συνέχιση ακόμα και αν τη βγάλουν παράνομη.
- Να διευρύνουμε το μέτωπο των 19 ΣΕΠΕ/ΕΛΜΕ που έχουν κηρύξει Α/Α! Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία να προχωρήσουν σε κήρυξη Απεργίας-Αποχής! Όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία να προχωρήσουν σε Γ.Σ., τους εκπαιδευτικούς να προχωρήσουν σε συγκρότηση επιτροπών αγώνα και να προχωρήσουν στη συλλογή υπογραφών ζητώντας την προκήρυξη νέας απεργίας αποχής.
- Την Κυριακή 23/1 να οργανωθεί νέα συνάντηση – σύσκεψη συντονισμού των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.
- Στηρίζουμε την Πανελλαδική Μέρα Δράσης στις 5/2 ενάντια στις αυξήσεις ρεύματος και θέρμανσης και την ακρίβεια που διοργανώνουν εργατικά σωματεία και συλλογικότητες.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Καθηγήτρια παραιτήθηκε λόγω του ChatGPT!
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29/10
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη