voucher
Για «voucher- φιλοδώρημα» κατηγορεί το ΥΠΑΙΘ η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων καταγγέλλει η Ομοσπονδία Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (Ο.Κ.Π.Ε.), για το voucher των 200 ευρώ καθώς δείχνει πως του αντιμετωπίζει ως εργαζόμενους δεύτερης κατηγορίας.

Το «voucher- φιλοδώρημα», όπως το χαρακτηρίζουν, δεν καλύπτει τις βασικές ανάγκες των εκπαιδευτικών σε τεχνολογικό εξοπλισμό και τονίζουν πως με αυτό τον τρόπο το υπουργείο εμπαίζει τους «ανθρώπους που είναι υπεύθυνοι για την μόρφωση των παιδιών αυτού του τόπου».

Οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας, ζητούν να εξοπλιστούν όλα τα σχολεία με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και με συνδέσεις διαδικτύου υψηλών ταχυτήτων, να αποσυρθούν οι διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας, να αυξηθεί η κρατική χρηματοδότηση των σχολείων και ο μισθός των εκπαιδευτικών, αλλά και να επανέλθει το επίδομα εξωδιδακτικής προετοιμασίας. 

«Ούτε ήμασταν, ούτε ποτέ θα γίνουμε επαίτες κανενός υπουργού και καμιάς κυβέρνησης, διότι εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει έμπρακτα όλα αυτά τα χρόνια ότι διαθέτουμε, και τιμή και υπερηφάνεια και πάνω απ’ όλα όραμα για τη δημόσια εκπαίδευση», όπως αναφέρουν. 

Αναλυτικά το δελτίο τύπου του ΟΚΠΕ:

«Ένα voucher 200 ευρώ δεν αρκεί κ. Κεραμέως……….».

Το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Καθηγητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, καταγγέλλει την  πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ για την ανάλγητη στάση της απέναντι στους εκπαιδευτικούς, που για μια ακόμη φορά τους εμπαίζει και τους αντιμετωπίζει ως εργαζόμενους δεύτερης κατηγορίας, δίνοντας τους ένα voucher- φιλοδώρημα 200ευρώ, το οποίο εκτιμήθηκε και αποφασίστηκε ότι είναι αρκετό για να καλυφθούν οι βασικές ανάγκες των εκπαιδευτικών σε τεχνολογικό εξοπλισμό.

Να σας θυμίσουμε, κ. Κεραμέως ό,τι οι εκπαιδευτικοί από την πρώτη στιγμή της πανδημίας στηρίξαμε τους μαθητές μας και τις οικογένειές τους με κάθε τρόπο και κόστος. Σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα στήσαμε ηλεκτρονικές τάξεις, ξενυχτήσαμε, κυριολεκτικά, για να μπορέσουμε να δουλέψουμε σε πλατφόρμες  που το Υ.ΠΑΙ.Θ μας διέθεσε, αλλά δεν είχε φροντίσει να μπορούν να σηκώσουν τον τεράστιο όγκο εργασιών. Και όλα αυτά, γιατί αισθανθήκαμε και τελικά διαπιστώσαμε ότι μόνο με τις δικές μας δυνάμεις θα μπορούσαμε να κρατήσουμε «ζωντανή» την εκπαιδευτική διαδικασία. Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε τη  σύγχρονη διδασκαλία εξ’ αποστάσεως και μείναμε ασφαλείς στο σπίτι για όσο χρονικό διάστημα οι υγειονομικές συνθήκες δεν μας επιτρέπανε να είμαστε στα σχολεία μας.Φυσικά, όλα αυτά με προσωπικά έξοδα, με αυτοεπιμόρφωση και αλληλεγγύη μεταξύ των εκπαιδευτικών. Η συμμετοχή του Υπουργείου σε όλη αυτήν τη διαδικασία περιορίστηκε στον «βομβαρδισμό» των εκπαιδευτικών με εγκυκλίους, αδιαφορώντας για τον τρόπο που θα υλοποιηθούν και χωρίς να παρέχει κάποια ουσιαστική στήριξη στους μαχόμενους εκπαιδευτικούς και μαθητές τους.

Η επιμόρφωση στην εξ’ αποστάσεως διδασκαλία ήρθε αφού ολοκληρώθηκε η περσινή σχολική χρονιά με ένα ταχύρρυθμο πρόγραμμα που λίγα είχε να προσφέρει στους ήδη αυτοεπιμορφούμενους εκπαιδευτικούς. Σε συνέχεια αυτής της ομολογουμένως καθυστερημένης επιμόρφωσης ανακοινώνεται, φέτος χορήγηση ενός επίσης καθυστερημένου voucher 200ευρώ σε κάθε εκπαιδευτικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού. Με μεγάλη μας λύπη, διαπιστώνουμε ότι για μια φορά ακόμη η τωρινή ηγεσία του Υπουργείου εμπαίζει τους ανθρώπους εκείνους που είναι υπεύθυνοι για τη μόρφωση των παιδιών αυτού του τόπου. Σε μία εποχή που οι αυξήσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες είναι υπέρογκες, οι εκπαιδευτικοί αδυνατούν να διαθέσουν οποιοδήποτε ποσό για να συμπληρώσουν το ποσό του voucher και να αγοράσουν ένα σύγχρονο και λειτουργικό τεχνολογικό εξοπλισμό.

Για όλα όσα προαναφέραμε ζητούμε:

    • ● Να εξοπλιστούν όλα τα σχολεία με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και να εφοδιαστούν με συνδέσεις διαδικτύου υψηλών ταχυτήτων με αποκλειστική ευθύνη του κράτους.
    • ● Να αποσυρθούν όλες οι διατάξεις που γενικεύουν την τηλεκπαίδευση εκτός πανδημίας.
    • ● Να συμμορφωθεί το Υπουργείο με τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα που αφορά τη διαχείριση των προσωπικών δεδομένων χιλιάδων μαθητών και εκπαιδευτικών από την ιδιωτική εταιρία Cisco. 
    • ● Να αυξηθεί η κρατική χρηματοδότηση των δημόσιων σχολείων.
    • ● Να αυξηθούν οι μισθοί των εκπαιδευτικών.
    • ● Να επανέλθει το επίδομα εξωδιδακτικής προετοιμασίας.

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε όλη τη καλή διάθεση να εντάξουμε την τεχνολογία στη διδασκαλία μας, γιατί αναγνωρίζουμε ότι τα οφέλη είναι πολλαπλά για την εκπαιδευτική διαδικασία. Ωστόσο, ο «Ψηφιακός μετασχηματισμός» που επικαλείται η κ. Υπουργός, δεν μπορεί να επιτευχθεί χωρίς λεπτομερή σχεδιασμό, γενναία χρηματοδότηση, σεβασμό και εμπιστοσύνη ανάμεσα στα συνεργαζόμενα μέλη. Ούτε ήμασταν, ούτε ποτέ θα γίνουμε επαίτες κανενός υπουργού και καμιάς κυβέρνησης, διότι εμείς οι εκπαιδευτικοί έχουμε αποδείξει έμπρακτα όλα αυτά τα χρόνια ότι διαθέτουμε, και τιμή και υπερηφάνεια και πάνω απ’ όλα όραμα για τη δημόσια εκπαίδευση, σε αντίθεση με τους έχοντες διαχρονικά την ευθύνη της διακυβέρνησης του πολύπαθου αυτού υπουργείου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

μηλοξιδο
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες
Το μήλο έχει λίγες θερμίδες και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, κάτι που τα καθιστά ένα υγιεινό σνακ ή συστατικό σε κάθε δίαιτα
Μήλο: Ποιο θεωρείται το πιο υγιεινό – Ιδιότητες, βιταμίνες, θερμίδες