diorismoi
Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παίζει με την αγωνία των συναδέλφων μας, που στηρίζουν το δημόσιο σχολείο ως αναπληρωτές εδώ και χρόνια, και δεν ξεκαθαρίζει το ζήτημα

Τέσσερα σαφή ερωτήματα θέτει στην υπουργό Παιδείας το Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών σχετικά με τους επικείμενους διορισμούς στην εκπαίδευση:

1. Ποιος θα είναι ο συνολικός αριθμός των μόνιμων διορισμών;

2. Ποια θα είναι η κατανομή τους σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή;

3. Ποια θα είναι η κατανομή των διορισμών ανά κλάδο και ειδικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης;

4. Ποιο είναι "το αξιοκρατικό σύστημα διορισμών που θα καταργήσει τις παθογένειες του παρελθόντος"; Ποια είναι η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να εισάγει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ μαζί με τα τυπικά προσόντα και την προϋπηρεσία;

Οι εκπαιδευτικοί τονίζουν ότι η υπουργός παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παίζει με την αγωνία των συναδέλφων μας, που στηρίζουν το δημόσιο σχολείο ως αναπληρωτές εδώ και χρόνια, και δεν ξεκαθαρίζει το ζήτημα.

Η ανακοίνωση του Αυτόνομου Δικτύου Εκπαιδευτικών

Να ξεκαθαρίσει η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ τις προθέσεις της για μόνιμους διορισμούς και την κατανομή τους στις βαθμίδες και ανά ειδικότητα

Με το άνοιγμα της δημόσιας συζήτησης περί βουλευτικών εκλογών το φθινόπωρο, άνοιξε στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας μια μεγάλη και σοβαρή συζήτηση για το ζήτημα των διορισμών στη δημόσια εκπαίδευση. Δυστυχώς η συζήτηση διεξάγεται στο πλαίσιο των φημών, των διαρροών κι όχι στη βάση εξαγγελιών - δεσμεύσεων της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και μιας επίσημης συζήτησης με τα θεσμικά όργανα του κλάδου δηλαδή τις Εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες.

Η υπουργός παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παίζει με την αγωνία των συναδέλφων μας, που στηρίζουν το δημόσιο σχολείο ως αναπληρωτές εδώ και χρόνια, και δεν ξεκαθαρίζει το ζήτημα.

Η δημόσια συζήτηση και οι φερόμενες ως «διαρροές» από το ΥΠΑΙΘ δείχνουν μια προσπάθεια να καταδείξει ότι οι διορισμοί στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση θα είναι λιγότερες σε σχέση με τη δευτεροβάθμια και φυσικά να θιχτούν ξανά οι ίδιες κατηγορίες εκπαιδευτικών που σε σχέση με τον αριθμό των οργανικών κενών απαιτείται μεγαλύτερο ποσοστό διορισμού. Θεωρούμε σοβαρό και κρίσιμο, σε αυτή τη χρονική συγκυρία, να πάρουμε συγκεκριμένες απαντήσεις από την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ γι’ αυτό ζητήσαμε, ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. μέσω των εκπροσώπων μας στο ΔΣ της ΔΟΕ, άμεσα να υπάρξει αίτημα της Ομοσπονδίας για συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ για να απαντηθούν-διευκρινιστούν τα παρακάτω ερωτήματα:

1. Ποιος θα είναι ο συνολικός αριθμός των μόνιμων διορισμών;

2. Ποια θα είναι η κατανομή τους σε Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Γενική και Ειδική Αγωγή;

3. Ποια θα είναι η κατανομή των διορισμών ανά κλάδο και ειδικότητα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης;

4. Ποιο είναι "το αξιοκρατικό σύστημα διορισμών που θα καταργήσει τις παθογένειες του παρελθόντος"; Ποια είναι η πρόθεση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ να εισάγει γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ μαζί με τα τυπικά προσόντα και την προϋπηρεσία;

Ως Αυτόνομο Δίκτυο Εκπαιδευτικών Π.Ε. καταδικάζουμε το παιχνίδι των διαρροών, της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ, σε ομάδες εκπαιδευτικών και προσωπικές πληροφορίες ορισμένων «εκλεκτών» ΜΜΕ. Η πραγματικότητα έχει ως εξής:

  • Στην Α/θμια τα οργανικά κενά προσεγγίζουν τα 6.500. Επιπλέον απαιτείται άμεση σύσταση (πριν τους διορισμούς) 1.000 νέων οργανικών θέσεων στα Νηπιαγωγεία για την κάλυψη αναγκών που προκύπτουν από την πλήρη εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης.

  • Φυσικά οι πραγματικές ανάγκες είναι πολύ περισσότερες και αποτυπώνονται από τον αριθμό των 24.000 αναπληρωτών που προσλήφθηκαν φέτος.

Απαιτούμε καθαρές και ξεκάθαρες απαντήσεις. Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ να πάψει να παίζει με την αγωνία των συναδέλφων μας. Τους ξεκαθαρίζουμε πως θα κινηθούμε με βάση τις πάγιες θέσεις μας σε ό, τι αφορά το σύστημα διορισμών και την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμες προσλήψεις συναδέλφων και ότι δε θα ανεχτούμε νέες αδικίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και συνολικά για το δημόσιο δωρεάν σχολείο!!!

Αυτόνομο ΔΙΚΤΥΟ Εκπαιδευτικών

Αγωνιστικών, Προοδευτικών και Ενωτικών Κινήσεων Π.Ε.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 19/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pierrakakis
Πολλαπλό βιβλίο ..ένα ακόμα μαγικό φάρμακο για τις εκπαιδευτικές παθογένειες
«Ανά δεκαετία διάφοροι ειδικοί ανακαλύπτουν μια τεχνολογία, μια διαδικασία με την οποία υπόσχονται ότι θα μεταμορφώσουν το σχολείο. Όταν αυτό...
Πολλαπλό βιβλίο ..ένα ακόμα μαγικό φάρμακο για τις εκπαιδευτικές παθογένειες
aupnia-ypnos.jpg
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια
Aνακαλύφθηκε ότι οι άνδρες είναι πιο πιθανό να πάρουν τον καναπέ ή τον ξενώνα, ενώ μόνο το 25 τοις εκατό των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα...
«Διαζύγιο ύπνου»: Γιατί γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στα ζευγάρια