Thumbnail
Σήμερα βρισκόμαστε στη φάση της κορύφωσης της επίθεσης που πραγματοποιείται στα εργασιακά, κοινωνικά και δημοκρατικά μας δικαιώματα.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

Πού βρισκόμαστε σήμερα;

Σήμερα βρισκόμαστε στη φάση της κορύφωσης της επίθεσης που πραγματοποιείται στα εργασιακά, κοινωνικά και δημοκρατικά μας δικαιώματα. Η τρόικα εσωτερικού (ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ), πιστή και υποταγμένη στις επιταγές της τρόικας εξωτερικού (ΕΕ-ΕΚΤ-ΔΝΤ), υλοποιώντας τις απαιτήσεις τους και εγκαταλείποντας τα παραμύθια περί «επαναδιαπραγμάτευσης», επιβάλλει ένα νέο πακέτο αντιλαϊκών μέτρων-σοκ που μας οδηγούν σε πτώχευση και εξαθλίωση. Τα 14 δις €, έρχονται προσθετικά στην προηγούμενη λεηλασία των εισοδημάτων μας και κάθε είδους πρόνοιας, επιφέροντας το «τελευταίο»  χτύπημα στα εργατικά δικαιώματα και κάθε μορφής κοινωνικού κράτους, πισωγυρίζοντας μας στο παρελθόν των πρώτων μεταπολεμικών χρόνων, διαμορφώνοντας ένα σύγχρονο εργασιακό μεσαίωνα

Συνεχίζοντας την κοροϊδία και το θέατρο που παίζουν, εκβιάζοντάς μας, χρησιμοποιώντας πρωταγωνιστές και κομπάρσους με κεντρική σκηνή την τηλεόραση και κάθε μηχανισμό παραπληροφόρησης, μας μιλούν για την «αναγκαιότητα των μέτρων». Μας δουλεύουν κανονικά!!! Ξέρουν ότι «ο λογαριασμός δε βγαίνει» και συνεχίζουν το δρόμο της  χρεοκοπίας όλης της εργατικής τάξης (όλοι γνωρίζουμε τα μέτρα που έχουν ληφθεί, αυτά που λαμβάνονται τώρα και αυτά που θα ληφθούν), συγκεντρώνοντας τον πλούτο εκεί που θέλουν: 218 δις έχουν δώσει στις τράπεζες τα 3 τελευταία χρόνια!

Οι συνέπειες του μνημονίου στην εκπαίδευση

   Τα κενά, οι μηδενικοί διορισμοί, οι χιλιάδες αδιόριστοι-άνεργοι, η ελαστική εργασία (μειωμένου ωραρίου και ωρομισθία μέσω ΕΣΠΑ), τα άδεια ταμεία των σχολείων αδυνατούν να καλύψουν τις βασικές λειτουργικές ανάγκες (θέρμανση, καθαρισμός, γραφική ύλη), η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, οι μετακινήσεις για τις ανάγκες της υπηρεσίας, είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου.  Ένα νέο πακέτο καταιγιστικών αλληλοσυμπληρούμενων μέτρων απειλεί την υπόσταση της δημόσιας εκπαίδευσης και της εργασίας μας με την αύξηση του ωραρίου, την αξιολόγηση, τις συγχωνεύσεις καταργήσεις σχολείων και τμημάτων, την εφεδρεία και τις απολύσεις. Θα επιδιώξουν να αλλάξουν πλήρως το δημόσιο σχολείο όπως το ξέρουμε. Θα επιβάλλουν τη μισθολογική καθήλωση, απολύσεις, παιδαγωγική χειραγώγηση για εκπαιδευτικούς και τη κατηγοριοποίηση μαθητών και σχολείων και την πλήρη αποδόμηση του δημόσιου δωρεάν και καθολικού χαρακτήρα της εκπαίδευσης και αύξηση των ταξικών ανισοτήτων. Οι νέες μειώσεις μισθών και η σύνταξη στα 67, με όλα τα παραπάνω προετοιμάζουν ένα σχολείο όπου θα δουλεύουν οι μισοί εκπαιδευτικοί διπλάσιο χρόνο με μισά λεφτά και θα πεθαίνουν στην τάξη, ενώ οι νέοι εκπαιδευτικοί θα καταδικαστούν δια παντός στην ανεργία και τις εργασιακές σχέσεις γαλέρας.

Τι ρόλο θα έχουν σε όλα αυτά τα ΠΥΣΠΕ και οι αιρετοί;

Τα ΠΥΣΠΕ είναι όργανα της διοίκησης που σκοπός της λειτουργίας τους είναι η εφαρμογή των πολιτικών της εκάστοτε κυβέρνησης. Μεταθέσεις, αποσπάσεις, τοποθετήσεις κλπ. εξαρτώνται από το πλαίσιο λειτουργίας του ΠΥΣΠΕ.

Αυτή την περίοδο της εξοντωτικής  επίθεσης στον κόσμο της εκπαίδευσης, εμείς τι αιρετούς θέλουμε;  Αιρετούς που είναι υπέρ της αξιολόγησης;  Υπέρ των χορηγών και κατηγοριοποίησης των σχολείων;  Αιρετούς, μέλη κυβερνητικών παρατάξεων, με λογικές συνδιαχείρησης, παραγοντισμού, ρουσφετολογίας, εκπροσώπων τύπου;  Ή αιρετούς που προσπαθούν να νομιμοποιήσουν στις συνειδήσεις των εκπαιδευτικών τις διοικητικές λογικές και πρακτικές προωθώντας λογικές ενσωμάτωσης του συνδικαλιστικού κινήματος;

Όχι! Αυτή την περίοδο οι αιρετοί που χρειαζόμαστε και θέλουμε δεν είναι αυτοί που περιγράψαμε αλλά αυτοί που  είναι διατεθειμένοι να συγκρουστούν, όχι με τα επιμέρους ζητήματα και τις διαδικασίες, αλλά με την καρδιά της αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής πολιτικής και να αμφισβητήσουν και να μπλοκάρουν με όρους κινήματος τη συνολική λειτουργία του οργάνου. Να είναι σαφές ότι ΔΕΝ ΘΑ συνεργήσουν, θα αρνηθούν και θα εμποδίσουν κάθε διαδικασία αξιολόγησης συναδέλφου και σύνδεσή της με την εξέλιξη μισθού – βαθμού και με απολύσεις. Εμείς είμαστε αντίθετοι στις λογικές συνδιαχείρισης και συναντίληψης με τη διοίκηση. Δίνουμε αγώνες, όχι για να συνδιαχειριστούμε την κυβερνητική και εκπαιδευτική πολιτική, αλλά για να την  ανατρέψουμε. Με αγώνες στους συλλόγους, στις γενικές συνελεύσεις, στις διαδηλώσεις και στους δρόμους. Κάτω από τις συγκεκριμένες δύσκολες συνθήκες χρειάζονται δυνάμεις αντίστασης και ανατροπής σε κάθε μηχανισμό άσκησης της  αντιεκπαιδευτικής  πολιτικής.

Θεωρούμε ότι στον αγώνα αυτό, είναι πλεονέκτημα η εκπροσώπησή μας στο ΠΥΣΠΕ από αιρετούς  που να είναι πραγματικοί αγωνιστές και να αποτελούν την αιχμή του δόρατος ενός δυναμικού – αγωνιστικού εκπαιδευτικού κινήματος. Όλοι μαζί μπορούμε!

Ψηφίζουμε – Στηρίζουμε την ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

1.      Γερακιανάκη Μαρία, 2ο Δημοτικό Σχολείο Ιεράπετρας

2.      Γκιλφέση Κατερίνα, 2ο Νηπιαγωγείο Αγίου Νικολάου

3.      Καραμπατζάκη  Αλίκη, 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιεράπετρας

4.      Κοκκινίδης Ανέστης, 2ο Δημοτικό Σχολείο Ιεράπετρας

5.      Κοντοπαυλάκου Χριστίνα, 4ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Νικολάου

6.      Κουντούρη Ρεγγίνα, Δημοτικό Σχολείο Νέας Ανατολής

7.      Τάνης Αιμίλιος, Δημοτικό Σχολείο Μακρύ Γιαλού

8.      Τσίτσος Άρης,  4ο Δημοτικό Σχολείο Ιεράπετρας

9.      Φωτάκης Ανδρέας, 4ο Δημοτικό Σχολείο Ιεράπετρας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 27/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

paidi-tileorasi.jpg
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων
Αυτός ο όρος λοιπόν, που μεταφράζεται ως “τραβιέμαι προς τα μέσα” ή “είμαι περιορισμένος”, φαίνεται πλέον να είναι κάτι περισσότερο από μια απλή τάση
Hikikomori: Πώς να το αναγνωρίσετε το σύνδρομο που δημιουργεί γενιές απομονωμένων ανθρώπων