Επαναλειτουργούν σήμερα και οι βρεφονηπιακοί σταθμοί ΟΑΕΔ
«Ευθεία βολή από την πλευρά της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ στη λειτουργία του Δημόσιου και δωρεάν Νηπιαγωγείου»

Αρκετά προνήπια αιτήθηκαν και πήραν μεταγραφή σε νηπιακά τμήματα των Δήμων, μετά τη χορήγηση επιδοτήσεων μέσω ΕΣΠΑ σε γονείς προνηπίων του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης, με αποτέλεσμα να συμπτύσσονται τμήματα στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της περιοχής, όπως αναφέρει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου.

Οι εκπαιδευτικοί εκφράζουν την ιδιαίτερη κατάπληξη και οργή τους, καθώς όπως υποστηρίζουν αποτελεί ευθεία βολή από την πλευρά της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ στη λειτουργία του Δημόσιου και δωρεάν Νηπιαγωγείου αλλά και στην εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής αποκλειστικά και μόνο από τα Δημόσιο Νηπιαγωγεία.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου:

«ΟΧΙ στην υπονόμευση της εφαρμογής της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης – Αποκλειστικά και μόνο από το Δημόσιο Νηπιαγωγείο η παροχή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής & Εκπ/σης».

Πληροφορηθήκαμε από Νηπιαγωγούς – μέλη του σωματείου μας ότι ύστερα από τη χορήγηση επιδοτήσεων μέσω ΕΣΠΑ σε γονείς προνηπίων του Δήμου Λυκόβρυσης – Πεύκης αρκετά προνήπια αιτήθηκαν και πήραν μεταγραφή σε νηπιακά τμήματα των Δήμων με αποτέλεσμα να συμπτύσσονται τμήματα στα Δημόσια Νηπιαγωγεία της περιοχής.

Το γεγονός αυτό, πέραν του ότι μας προξένησε ιδιαίτερη κατάπληξη και οργή, αποτελεί ευθεία βολή από την πλευρά της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ στη λειτουργία του Δημόσιου και δωρεάν Νηπιαγωγείου αλλά και στην εφαρμογή της Δίχρονης Υποχρεωτικής Προσχολικής Αγωγής αποκλειστικά και μόνο από τα Δημόσιο Νηπιαγωγεία, την οποία κατακτήσαμε και κόπους και αγώνες πολύχρονους του κλάδου των εκπαιδευτικών της Π. Ε. μόλις το 2018.

Καλούμε την κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να πάψουν να χορηγούν επιδοτήσεις μέσω ΕΣΠΑ σε γονείς προνηπίων σεβόμενοι τα χρήματα του ελληνικού λαού, οι οποίοι έχουν έτσι τη δυνατότητα να επιλέξουν τη φοίτηση των παιδιών τους στα εγκεκριμένα από το ΥΠΑΙΘ νηπιακά τμήματα των Βρεφονηπιακών σταθμών των Δήμων, από τη στιγμή που αυτά είναι ήδη εγγεγραμμένα στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και δεν μένουν ακάλυπτα σε ό, τι αφορά τη φοίτησή τους στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο.

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ – ΔΙΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει η φράση «Απορία ψάλτου βηξ»;

ΑΣΕΠ: Σε 2 ημέρες ΕΥΚΟΛΟ Online Proficiency GOLEARN ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση (Μόνο 10 ημέρες έμειναν για την ΑΛΛΑΓΗ!)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 2/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Πανελλαδικές εξετάσεις
Πανελλήνιες 2024: Και άλλο λάθος στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΕΕΦ)
«Οι απαντήσεις στη συγκεκριμένη ερώτηση δεν πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τη βαθμολόγηση των γραπτών»
Πανελλήνιες 2024: Και άλλο λάθος στα θέματα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας (ΕΕΦ)
panelladikes
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πανελλήνιες 2024 - Νεοελληνική Γλώσσα: Αντέγραψαν δύο λέξεις λάθος με αποτέλεσμα να αλλοιώνεται το νόημα
Πανελλαδικές 2024: Λάθη στο ποίημα του Κ. Παλαμά στη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία
biblia
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο
«Η απουσία δημιουργικού χαρακτήρα από το μάθημα σχεδόν το «περιθωριοποιεί», καθώς απομειώνει το ενδιαφέρον του μέσου μαθητή γι’ αυτό»
Συνομιλώντας με το παρελθόν: Όμιλοι προφορικής ιστορίας στο δημόσιο σχολείο