Εκπαίδευση
Οι εκπαιδευτικοί Σητείας κάνουν σαφές ότι δε θα δεχτούν καμία οργανική υποβάθμιση σχολικής μονάδας

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας «ο Μύσων», έπειτα από τη λειτουργική υποβάθμιση 4 σχολικών μονάδων της περιοχής, καλεί τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου αλλά και τις αρμόδιες δημοτικές επιτροπές παιδείας των Δήμων να εισηγηθούν την επαναφορά των λειτουργικών θέσεων ολιγοθεσίων, την αποδοχή των αιτημάτων για αναβάθμιση των οργανικών θέσεων στα σχολεία του Λασιθίου, την ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης και να μη γίνει καμία πρόταση για υποβάθμιση της οργανικότητας οποιασδήποτε σχολικής μονάδας.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σητείας «Ο Μύσων»:

«Μεταβολές σχολικών μονάδων»

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας «ο Μύσων» κάνουμε σαφές ότι δε θα δεχτούμε καμία οργανική υποβάθμιση σχολικής μονάδας!

Με έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών του Υπ. Παιδείας, αυτό το χρονικό διάστημα και μέχρι τις 7 Δεκεμβρίου, οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και οι Δημοτικές Επιτροπές Παιδείας, εισηγούνται για τις μεταβολές των Σχολικών Μονάδων. Δηλαδή, για την προαγωγή ή υποβάθμιση οργανικών θέσεων των σχολικών μονάδων, όπως και την επαναλειτουργία δημοτικών σχολείων ή νηπιαγωγείων, πάντοτε με βάση το μαθητικό δυναμικό της κάθε περιοχής.

Ως Σύλλογος Εκπαιδευτικών ΠΕ Σητείας «ο Μύσων», έπειτα από τη λειτουργική υποβάθμιση 4 σχολικών μονάδων της περιοχής μας καλούμε τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λασιθίου  αλλά και από τις αρμόδιες δημοτικές επιτροπές παιδείας των Δήμων, να εισηγηθούν και να λάβουν υπόψη τα παρακάτω:

Την επαναφορά των λειτουργικών θέσεων ολιγοθεσίων.

Την αποδοχή των αιτημάτων με αιτιολογημένη πρόταση από σχολικές μονάδες του ν. Λασιθίου, για την αναβάθμιση των οργανικών τους θέσεων.

Την αποδοχή του αιτήματος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Σητείας «ο Μύσων», όπου  ζητά την πλήρη στελέχωση και ίδρυση οργανικών θέσεων  στα Ειδικά Δημοτικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία.

Την ίδρυση των Τμημάτων Ένταξης σε Δημοτικά Σχολεία και  Νηπιαγωγεία, καθώς εδώ και 2,5 χρόνια η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ αρνείται να υπογράψει τη σχετική πρόταση. Επίσης, την ίδρυση νέων Τμημάτων Ένταξης, όπου επιβάλλεται από νέες ανάγκες που πιθανόν έχουν προκύψει.

Να μη γίνει καμία πρόταση για υποβάθμιση της οργανικότητας οποιασδήποτε σχολικής μονάδας του Νομού Λασιθίου.

Για το συγκεκριμένο ζήτημα, που είναι κρίσιμο, για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων, τις θέσεις εργασίας, την παροχή εκπαιδευτικού έργου, θα είμαστε σε εγρήγορση για την τελική εισήγηση που θα διαμορφωθεί από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 23/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

σεισμός
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Τουλάχιστον 151 τραυματίες - Έπεσαν από ύψος λόγω πανικού
Ο ισχυρός σεισμός ταρακούνησε την Κωνσταντινούπολη, έβγαλε στους δρόμους κατοίκους, ξυπνώντας μνήμες και φόβους- Συγκλονιστικά βίντεο από τη στιγμή...
Σεισμός στην Κωνσταντινούπολη: Τουλάχιστον 151 τραυματίες - Έπεσαν από ύψος λόγω πανικού
γυαλιά
Βανδαλισμοί «χωρίς τέλος» στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου – Οργή από τη σχολική κοινότητα
Νέος βανδαλισμός στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου –Άγνωστοι έσπασαν τζαμαρίες και σωλήνες
Βανδαλισμοί «χωρίς τέλος» στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου – Οργή από τη σχολική κοινότητα
ΥΠΑΙΘΑ
Ωνάσεια Σχολεία: Αλλαγές στις γεωγραφικές περιοχές για το ποσοστό ντόπιων μαθητών- Η απόφαση
Τροποποίηση της υπουργικής απόφασης «Καθορισμός του Δήμου ή του είδους της γεωγραφικής υποδιαίρεσης του Δήμου για κάθε Δημόσιο Ωνάσειο Σχολείο, του...
Ωνάσεια Σχολεία: Αλλαγές στις γεωγραφικές περιοχές για το ποσοστό ντόπιων μαθητών- Η απόφαση