Αξιολόγηση: «Αιτία πολέμου για όλους τους εκπαιδευτικούς»
«Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους»

Αναφερόμενη στην τροπολογία του υπουργείου Παιδείας που επισπεύδει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, η ΕΛΜΕ Λευκάδας υποστηρίζει ότι «δίνεται η δυνατότητα όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων».

«Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, τα «νέα» αναλυτικά τους προγράμματα και συνολικά τα νομοθετήματά τους στην εκπαίδευση, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους» επισημαίνει η ΕΛΜΕ Λευκάδας.

«Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις» πρόσθεσε.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λευκάδας:

Διαδικασίες - εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να «τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, όπως μας έχει πια συνηθίσει, το Υπουργείο Παιδείας φέρνει τροπολογία, ώστε να επισπεύσει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων, όπως ήδη είχε ανακοινωθεί.

Αντί η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα:

Για τα σχολεία, στα οποία η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα εν ώρα μαθήματος (Άρτα).

Για τις άθλιες υποδομές που καταρρέουν και οδήγησαν μέχρι και σε τραγικό θάνατο μαθητή μας (Σέρρες).

Για την έξωση μαθητών από τα σχολεία τους εν μέσω σχολικής χρονιάς (Αιγάλεω).

Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.

Για την απουσία οποιασδήποτε στήριξης στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνονται απότομα τα τελευταία χρόνια.

Συνεχίζουν να εξαπατούν τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τις κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου».

Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, τα «νέα» αναλυτικά τους προγράμματα και συνολικά τα νομοθετήματά τους στην εκπαίδευση, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας!

Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας θέλουν να απεμπολήσουν την ευθύνη που τους αναλογεί και να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία, αλλά και την οικονομική κρίση.

Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει όλο τον κλάδο σε θέση μάχης! Είναι αιτία πολέμου για όλους τους συναδέλφους!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λευκάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Είσαι άνεργος στο κέντρο της Αθήνας; ΠΑΡΕ ΤΩΡΑ έκτακτο επίδομα 1000 ευρώ 

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 24/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

οπτικη
Οπτική ψευδαίσθηση: Μπορείς να βρεις το μυρμήγκι σε 6 δευτερόλεπτα;
Χρειάζεται πολύ καλή παρατηρητικότητα και εξαιρετικές γνωστικές δεξιότητες για να καταφέρετε να λύσετε αυτή την οπτική ψευδαίσθηση
Οπτική ψευδαίσθηση: Μπορείς να βρεις το μυρμήγκι σε 6 δευτερόλεπτα;
υγρασια
Η κίνηση στην κουζίνα που μπορεί να βοηθήσει στον περιορισμό της υγρασίας στο σπίτι σας
Υπάρχουν ορισμένα κόλπα για να περιορίσετε την υγρασία και να αποτρέψετε την ανάπτυξη μούχλας στον χώρο σας.
Η κίνηση στην κουζίνα που μπορεί να βοηθήσει στον περιορισμό της υγρασίας στο σπίτι σας
ποντος
Χαλβά Ματέν: Ένα χωριό με οικογένειες που μιλούσαν ποντιακά και έφτιαξαν τη ζωή τους κοντά στο μεταλλείο χαλκού
Ο οικισμός υπαγόταν στη μητρόπολη Χαλδίας και Χερροιάνων
Χαλβά Ματέν: Ένα χωριό με οικογένειες που μιλούσαν ποντιακά και έφτιαξαν τη ζωή τους κοντά στο μεταλλείο χαλκού