Εκπαιδευτικοί της Λάρισας

Μαθητές στα θρανία έγιναν μέλη του συλλόγου καθηγητών του 4ου Γυμνασίου Λάρισας συμμετέχοντας και παρακολουθώντας το Ευρωπαϊκό Επιμορφωτικό Πρόγραμμα Erasmus+ KA1 με αντικείμενο την Παιχνιδοποίηση της Μαθησιακής Διαδικασίας και τη Μάθηση με Βάση το Παιχνίδι (Game-BasedLearning&Gamification).

Το καινοτόμο επιμορφωτικό πρόγραμμα που υλοποιήθηκε στη Βαρκελώνη, μεταξύ 18 και 25 Ιουνίου, απευθύνονταν σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης οι όποιοι ενδιαφέρονται να καταστήσουν την εκπαιδευτική διαδικασία πιο ελκυστική και δημιουργική. Στους βασικούς στόχους του προγράμματος εντάσσονται η ανάπτυξη επικοινωνίας, συνεργασίας, παρουσίασης, επίλυσης προβλημάτων, διαπραγμάτευσης, δεξιότητες κριτικής και δημιουργικής σκέψης, η προώθηση της διαπολιτισμικής ευαισθητοποίησης και η ενίσχυση της Ευρωπαϊκής συνεργασίας μεταξύ των ατόμων που επιθυμούσαν να εκπαιδευτούν στο να κάνουν τη Μάθηση παιχνίδι (Game-BasedLearning (GBL) &Gamification). Κυρίως, όμως, οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για το σχετικό θεωρητικό πλαίσιο, αντάλλαξαν εμπειρίες και καλές πρακτικές που αφορούν στον βαθμό που η μάθηση μπορεί να συντελεστεί μέσω της βιωματικότητας και του παιχνιδιού.

Δόθηκε η ευκαιρία στα συμμετέχοντα μέλη να συζητήσουν τον τρόπο αξιοποίησης και μετάδοσης της νεοαποκτηθείσας γνώσης. Αποτέλεσε,χωρίς αμφιβολία, για όλους μια ξεχωριστή εμπειρία, πλούσια τόσο σε παιδαγωγικά αντικείμενα όσο και σε κοινωνικο-πολιτισμικές ανταλλαγές αποδεικνύοντας με τον καλύτερο τρόπο πως τα προγράμματα Erasmus+ δίνουν τη δυνατότητα να μοιραστούμε συναισθήματα, ελπίδες και αγωνίες, και να δούμε μέσα από μια νέα οπτική τη ζωή σε αυτό το κοινό Ευρωπαϊκό μας σπίτι.

Εκπαιδευτικοί της Λάρισας

Η συμμετοχή στα προγράμματα ERASMUS+ αποτελεί -εδώ και πολλά χρόνια- μία από τις βασικότερες προτεραιότητες της εκπαίδευσης και μία στρατηγική επιλογή για τη διεύρυνση των εκπαιδευτικών οριζόντων και την ενίσχυση του Ευρωπαϊκού προφίλ των εκπαιδευτικών. Τα προκύπτοντα οφέλη για τα μέλη των ομάδων αλλά και για ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα από τις παραπάνω δράσεις είναι πολυάριθμα και σημαντικά: περιλαμβάνουν γνωριμία και εξοικείωση με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας και κατάρτισης σε διάφορες χώρες και εκπαιδευτικά συστήματα, ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τις υφιστάμενες εκπαιδευτικές πολιτικές και εφαρμογή καινοτόμων εκπαιδευτικών πρακτικών στις διάφορες Ευρωπαϊκές χώρες, καθώς επίσης και ανάπτυξη διεθνών συνεργασιών σε ποικίλους τομείς και βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Το πρόγραμμα διεξήχθη στο πλαίσιο του εγκεκριμένου προγράμματος Erasmus+/Δράση ΚΑ1 με κωδικό 2022-1-EL01-KA122-SCH-000072821 και τίτλο Οικοδομώντας νέες διδακτικές προσεγγίσεις και τακτικές για τους μαθητές του μέλλοντος. Μετά το πέρας της επιμόρφωσης ακολούθησε και ενδοσχολική επιμόρφωση για την διάχυση των αποτελεσμάτων του σεμιναρίου που συμμετείχε η παιδαγωγική ομάδα που είχε επιλεγεί.

Εκπαιδευτικοί της Λάρισας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ τον Ιούνιο: Ανακοινώθηκε ΕΠΙΣΗΜΑ η ύλη!

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

sxoleio
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
Εκπαιδευτικοί: Η μισθοδοσία σε μόνιμους και αναπληρωτές μέσα στον Απρίλιο
Εκπαιδευτικοί: Ποια μέρα θα πιστωθεί στους λογαριασμούς μονίμων και αναπληρωτών η επόμενη μισθοδοσία
22_12_17disprosita.jpeg
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές
Αυξήσεις και νέα δεδομένα στους μισθούς για όσους υπηρετούν σε δυσπρόσιτες περιοχές
Οι νέοι καθαροί μισθοί των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε προβληματικές - παραμεθόριες περιοχές